Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 mei 2004, 21:01   #41
benji
Provinciaal Gedeputeerde

benji's schermafbeelding

Standaard

Das nogal iet met die blokkers he .........denk je nu echt da we daar in trappen ?
benji is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2004, 21:15   #42
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

Zaadworst is een Marokkaan, die het Nederlands slecht beheerst. Daarom noemt hij zich 'barkeeper in een schoenenwinkel'. Hij kent de juiste betekenis van het woord 'barkeeper' niet!

Sukkelaar!
dorus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2004, 21:58   #43
omaplop
Minister-President

omaplop's schermafbeelding

Standaard

Waar zit de mod???

Bannen die gast!!
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2004, 21:58   #44
Fab
Partijlid

Stuur een bericht via Instant Messenger naar Fab
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door John Stufflebeam
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vince
http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_master/default/nieuws/overzicht/040521schutter-aangehouden/index.html

Hilarische titel van het stukje....ik zie het al zo voor mij op de website van de VRT :

SPa-schutter aangehouden voor moord!
of
VLD-schutter aangehouden voor moord!

en onderaan het artikel, zonder enige relevantie voor dit feit, nog es uitgebreid hoe een Vlaams Blok lid drugs gedeald heeft.

Sick people die "onpartijdige" journalisten.
Simpele oplossing: zet geen krapuul op jullie lijsten, dan kan de VRT zoiets niet schrijven
Dit valt niet goed te praten, om het even van welke partij die gast lid is!
Maar wat dat krapuul betreft, wil ik toch wel effen iets kwijt: hoe zou het komen dat VB verplicht is krapuul op zijn lijsten te zetten? Wie durft zijn nek uitsteken en op de lijst van het VB gaan staan? Bedankt cordon sanitaire en bedankt om de kiezers en leden van VB als mestkevers te bestempelen!
Moest VB behandeld worden als een 'normale' en niet als een 'vuile' partij, dan zouden een pak bekwame mensen die nu uit angst voor hun job of om hun kinderen te beschermen op de lijsten van NV-A gaan staan wellicht op een VB lijst staan.
Dat de andere partijen en in het bijzonder onze 'bloedrode' pers hier maar eens over nadenken!
Fab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2004, 22:17   #45
John Stufflebeam
Parlementslid

John Stufflebeam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fab
Citaat:

Simpele oplossing: zet geen krapuul op jullie lijsten, dan kan de VRT zoiets niet schrijven
Maar wat dat krapuul betreft, wil ik toch wel effen iets kwijt: hoe zou het komen dat VB verplicht is krapuul op zijn lijsten te zetten? Wie durft zijn nek uitsteken en op de lijst van het VB gaan staan? Bedankt cordon sanitaire en bedankt om de kiezers en leden van VB als mestkevers te bestempelen!
Het Blok is helemaal niet verplicht om krapuul op hun lijsten te zetten.

Een partij die 20% van het electoraat aanspreekt, kan best wel kieskeurig zijn bij het opstellen van de lijsten.

Probleem is dat het Blok dat niet lijkt te willen: om goede kandidaten aan te trekken, moet je eerst in ëën keer alle straatvechters van de lijsten halen (en op de partijvergaderingen weren).

En wie van een lijst wordt gegooid, die gaat naar de pers. En daar zringt het schoentje.
John Stufflebeam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2004, 22:22   #46
Fab
Partijlid

Standaard

Citaat:
Citaat:

Het Blok is helemaal niet verplicht om krapuul op hun lijsten te zetten.

Een partij die 20% van het electoraat aanspreekt, kan best wel kieskeurig zijn bij het opstellen van de lijsten.

Probleem is dat het Blok dat niet lijkt te willen: om goede kandidaten aan te trekken, moet je eerst in ëën keer alle straatvechters van de lijsten halen (en op de partijvergaderingen weren).

En wie van een lijst wordt gegooid, die gaat naar de pers. En daar zringt het schoentje.
Wees er maar zeker van dat dit gebeurt bij de gemeenteraadsverkiezingen van 2006; ook nu hadden mandatarissen een brief gekregen waarin hen gevraagd werd niet in te gaan op provocaties en uitdagingen, de moordenaar had hem blijkbaar niet goed gelezen.... of niet gelezen!
Maar je kan toch niet ontkennen dat mede door het feit dat lijsten voor een percentage gevuld moeten zijn, ze niet al te kieskeurig konden zijn omdat , zoals reeds eerder vermeld, er een pak valabele mensen hun nek niet durven uitsteken door op een lijst van VB te gaan staan.
Oud 21 mei 2004, 22:55   #47
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

NIET WAAR ! In vele arrondissementen worden zeer eerlijke en bekwame mensen van een verkiesbare plaats gehouden, en die plaatsen worden opgevuld door mensen met iets op hun kerfstok, van oplichterij tot diefstal (zelfs uit de afdelingskassen), geweld en mishandelingen, tot en met handelaars in drugs, pooiers en hoeren. En zo is het nu eenmaal !
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2004, 23:04   #48
Fab
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
NIET WAAR ! In vele arrondissementen worden zeer eerlijke en bekwame mensen van een verkiesbare plaats gehouden, en die plaatsen worden opgevuld door mensen met iets op hun kerfstok, van oplichterij tot diefstal (zelfs uit de afdelingskassen), geweld en mishandelingen, tot en met handelaars in drugs, pooiers en hoeren. En zo is het nu eenmaal !
Op wat baseer je deze beweringen?
Oud 21 mei 2004, 23:34   #49
dinges
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door benji
Ja op vtm sprak men over de overval op de mc-donald IEDEREEN weet dat dit vreemdelingen waren (politie heeft er eene doodgeschoten ),maar nu sprak men over "de man" en over "de daders" toch wel ongeloofelijk he ....twee maten en twee gewichten in de media én in de rechtspraak .
Sorry dat ik onwetend ben maar welke partij-mandatarissen waren betrokken bij de mc-donald-overval ?
dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2004, 23:35   #50
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dinges
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door benji
Ja op vtm sprak men over de overval op de mc-donald IEDEREEN weet dat dit vreemdelingen waren (politie heeft er eene doodgeschoten ),maar nu sprak men over "de man" en over "de daders" toch wel ongeloofelijk he ....twee maten en twee gewichten in de media én in de rechtspraak .
Sorry dat ik onwetend ben maar welke partij-mandatarissen waren betrokken bij de mc-donald-overval ?
ik denk MDP-militanten
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2004, 23:37   #51
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:
Op feiten die ik hier niet allemaal zal herhalen. Ik heb andere zaken te doen. Logisch denken man: eerlijke mensen hebben scrupules en een eigen mening, schuinmarcheerders en vieze mannetjes zijn schatplichtig en moeten zwijgen. Die hebben ze in de hand, vooral als ze nog personeelslid zijn ook. Eigenlijk simpel nietwaar ? Dan dat zootje in de besturen deponeren en klaar is kees...
Oud 21 mei 2004, 23:51   #52
Koenraad Maesschalck
Banneling

Koenraad Maesschalck's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Op... NIKS! Die man is gefrustreerd en stuurt allerlei roddels en leugens rond over het VB en VB'ers uit de regio rond Brugge, maar levert NOOIT bewijzen. Gefrustreerd omdat hij vroeger ook actief was in het VB en plots op een zijspoor is beland wegens onbekwaamheid, toen Frank Vanhecke uit Brugge partijvoorzitter werd en de grote VB-voorman in en rond het Brugse.
Koenraad Maesschalck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2004, 08:35   #53
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Jonas Elossov's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Je weet evengoed als ik dat de overheid alle cijfers inzake criminaliteit angstvallig geheim houd dus kom hier niet de hypocriet uithangen.
Is dat zo? Ach ja, das juist, ik was bijna vergeten dat we met cijfers verstrekt door de overheid geen rekening mogen houden omdat deze toch vervalst of gemanipuleert zijn.
Waarom beschikt het Vlaams Blok eigenlijk zelf niet over cijfers met betrekking tot criminaliteit? Criminaliteit en veiligheid is één van hun belangrijkste agendapunten. Waar is dat onderzoek met betrekking tot criminaliteit? Wetenschappelijke studies die ze sponsoren bij statistiekbedrijven, of zelfs universiteiten? Je zou toch denken dat voor hun #1 programmapunt, ze die research zouden laten doen?

Maar blijkbaar niet.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Merk ook op dat de stijging van de criminaliteit gelijk loopt met de komst van vreemdelingen.
Aangezien de criminaliteit de afgelopen 30jaar gestaag afgenomen is, mag ik daaruit dus concluderen dat hoe meer vreemdelingen er naar hier komen hoe minder criminaliteit er gaat zijn?
Awel, waar blijven uw bronnen... Lijkt mij verdacht veel op de cijfermanipulatie waarvan jij de overheid beschuldigd...
Overigens, als je toch eens opzoekwerk zou doen naar die statistieken... Maak dat bij die criminaliteit ook belangrijkere misdaden als Pedofilie, Belastingontduiking, drugsdealing en moord zitten... Je zou wel eens bedrogen kunnen uitkomen... Volgens mij moet je die 80 procent aan de andere "kleurgrens" zoeken...
Overigens zou ik de vrouwelijke partijleden eens vragen het verband tussen de criminaliteit van alle blok-mandatarissen te vergelijken met de statistiek voor de mannelijke blok-mandatarissen... En als conclusie daaruit trekken... Alle Mannelijke Blokkers Uit de Partij zetten
Oud 22 mei 2004, 08:40   #54
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Maesschalck
Citaat:

Op... NIKS! Die man is gefrustreerd en stuurt allerlei roddels en leugens rond over het VB en VB'ers uit de regio rond Brugge, maar levert NOOIT bewijzen. Gefrustreerd omdat hij vroeger ook actief was in het VB en plots op een zijspoor is beland wegens onbekwaamheid, toen Frank Vanhecke uit Brugge partijvoorzitter werd en de grote VB-voorman in en rond het Brugse.
Uw plaat draait door, Jantje. Het zou me niet verwonderen moest je ook een van die betaalde partijslaven zijn. Inhoudelijk gezien kan het zeker !
Oud 22 mei 2004, 10:34   #55
Fab
Partijlid

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Maesschalck

Uw plaat draait door, Jantje. Het zou me niet verwonderen moest je ook een van die betaalde partijslaven zijn. Inhoudelijk gezien kan het zeker !
Ah ja, nu weet ik over wie het hier gaat
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be