![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
@wisord, Uw theorie volgend construeer ik even volgend voorbeeld. Bij een gewelddadige overval vermoordt een gangster 3 personen, en bij een daaropvolgende vluchtpoging verliezen nog andere voorbijgangers en bestuurders het leven. Wanneer de politie deze gangster dan wil inrekenen wil hij zich nog niet overgeven. Als hij daar nog ligt en hij heeft wel of géén wapen, is dit dan een excuus om niet te schieten? Moet je het risico nemen dat hij alsnog andere levens in gevaar brengt omdat je niet 100% zeker bent of de persoon in kwestie nog een wapen heeft en zodus nog een bedreiging kan vormen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Opmerkelijk dat de politie eerst verklaarde dat hij overval pleegde, daarna dit weer introk? Iets met paraplu en publieke opinie? Laatst gewijzigd door Cdude : 26 augustus 2010 om 21:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij had geen overval gepleegd en had niemand vermoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
And each separate dying ember wrought its ghost upon the floor. http://famouspoetsandpoems.com/poets...oe/poems/18848 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De man wordt door een patrouille tegengehouden,stapt uit zijn wagen en reageert bijzonder agressief.. Een politiehond wordt ingezet om de man te neutraliseren op en voor zowel de agenten als de verdachte meest veilige manier..(daar zijn de honden voor opgeleid) De hond krijgt de man tegen de grond maar wordt neergestoken en is daardoor zelf geneutraliseerd ( waardoor in de eerste berichten gesproken wordt over een 'dode' hond) Logisch gevolg..de man moet daardoor geneutraliseerd worden met het dienstwapen..tot zover is er geen vuiltje aan de lucht.. Er rest ENKEL en ALLEEN de vraag of er geen overdadig geweld is gebruikt ( 5-7 kogels met de dood tot gevolg ) Geen paraplu...een gewapende man die bedreigt is een gevaar ook al heeft hij nog geen overval of moord gepleegd.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 26 augustus 2010 om 22:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() De draadstarter ook niet..en die wist te melden dat de pliesie trigger happy was..
Mijn analyse lijkt de meest 'normale' en logische hier..maar ik heb reeds vermeld dat men het onderzoek moet afwachten... Daar gaan jullie niet mee akkoord want dat is toch al allemaal verkocht, desondanks slepen jullie er 'objectieve getuigen' bij...je moet wel weten wat je wilt.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik heb de artikels in het begin van dit topic nog eens herlezen en mijn voorbeeld is inderdaad best van de post gerukt.
Mijn excuses voor een nodeloze post in dat geval, maar ik vermoed dat dit zeker niet de enige op dit forum is... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 27 augustus 2010 om 10:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Hoe kunnen mensen anders 20.000 posts maken op dit forum? Maar laat ons terug ontopic gaan, want ook dit is wederom zo een post waar ik het over heb. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw posts zijn hier dus de enige nuttige ..? .. Yw ![]() Wat heb je dan OT te vertellen ? Of ga je weer van die veronderstellingen maken ? Leg nu eens uit waarom de flikken die kerel hebben vermoord terwijl hij op meters afstand van hen op de grond lag? Uit wraak voor de hond ? Dan nog was het moord en moeten ze hun verdiende straf krijgen [punt] |
|
![]() |
![]() |