![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Recht van antwoord in alle grote kranten én in WIJ? Storting in de BuB-kas van een symbolische 10.000€? Emotioneel moment op het VTM-nieuws? Een mini-happening met een schandpaal, slagroomtaarten en VU-politici op het volgende BuB-congres? Komaan zeg! Creatief blijven, in 's lands belang!
![]() |
![]() |
#42 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
BUB, take a break! Je hoeft elke dag van het jaar hypocriet te zijn ![]()
![]() |
#43 | ||
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zouden ze?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
||
![]() |
![]() |
#47 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
leg eens een gazet op uwe kop en ziet es wie er onder staat zeggen ze bij ons. Enfin, gisteren nog een film gezien waar de NVA een rol in speelde. NVA'er komt toe met grietje; "fuckie fuckie $15" Soldaat : "What d'you do for $15 honey?" "A-ny-thing you want baby" ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
||
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij is verkozen. Hij krijgt daar wél een vergoeding voor. Tot hiertoe staat hij daar waarschijnlijk een deel van af aan zijn partij,........ ![]()
![]() |