![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar ach, enkele eeuwen geleden droeg men ook soort van panty's. En de voordelen opgesomd lijken me toch wel lichtjes overdreven.
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dit is echt niet serieus te nemen, maar helaas wordt het wel serieus genomen. Behalve dan door de klant want ik zag zo nog niemand over straat flanneren. ![]()
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Cos u have gay en dan heb je , helemaal aan het eind van het homosexuele spectrum, de modeontwerper.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() en ik zeg het geen twee keer
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() die ontwerpers zijn homo's/lesbiennes die nog worstelen met hun geaardheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een totaal artificiele wereld voor freaks of sexuality(nature, eentje vr "de kenner" ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Nooit geweten dat als ik 's winters ga jagen, en ik derhalve een strakzittende lange wollen onderbroek aan heb, ik nog supermodieus bezig ben ook.
Nu moet ik echter wel op zoek naar iets anders om me warm te houden, want ik wil natuurlijk wel ten koste van alles elke mogelijke associatie met de waanzinnigste creaties van een stelletje compleet doorgedraaide pisnichten vermijden. Misschien maar eens een oldskool berenvel aantrekken of zo. Hoewel ik bang ben dat dat dan ook weer gekaapt gaat worden door bovengenoemde van-de-pot-gerukten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het kan pas modieus zijn als je onderbroek zichtbaar is ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ps: camouflage kledij is niet modieus ![]()
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 8 september 2010 om 13:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't moet wel zijn want wat voor "vrouwelijk schoon" doorgaat op de catwalk komt zelden overeen bij wat de doorsnee mannelijke kennis van me als "vrouwelijk schoon" beschouwt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het einde der tijden is nabij.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |