Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 oktober 2010, 11:12   #41
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Clottemans heeft toch ook haar studie voor leerkracht in voorhechtenis kunnen afmaken en is nadien onmiddellijk aan de slag gegaan.
Moét het persé een universitair niveau zijn?

Nu in praktijk zal het niet zoveel schelen, als Storme al drie jaar voorhechtenis heeft dan schiet er nog 23/3 = ongeveer 7 �* 8 jaar over
Clottemans zal het dan moeten doen met anderhalf jaar langer.
Het is 26/3 - 3 = nog ongeveer 5.5 jaar en Storme is vrij. Iets wat natuurlijk een belachelijk lage straf is voor iemand die veroordeeld is voor 3-dubbele moord en toerekeningsvatbaar geacht wordt.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2010, 22:14   #42
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Het is 26/3 - 3 = nog ongeveer 5.5 jaar en Storme is vrij. Iets wat natuurlijk een belachelijk lage straf is voor iemand die veroordeeld is voor 3-dubbele moord en toerekeningsvatbaar geacht wordt.
Anderzijds kan men de vraag stellen of het zinvol is een jong persoon 30 jaar de cel in te draaien (of een paar jaar minder, maakt niet echt uit). Die mensen komen nog terug vrij. EN zullen dus erna nog moeten functioneren in de maatschappij. Is dat nog mogelijk na 26 of 30 jaar gevangenschap? Ik betwijfel dat. Je hebt bepaalde vaardigheden nodig om te kunnen functioneren in een vrije maatschappij. Volgens mij behoudt je die niet na zo'n lange tijd. Je komt ook buiten in een geheel andere wereld dan 30 jaar geleden. Dat is gewoon om verloren te lopen.
Oud 28 oktober 2010, 22:26   #43
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
dit is een piste die ik volkomen mogelijk acht.
Raar dat ze het niet onderzocht hebben, anderzijds heeft men de piste van voorbedachtheid als hij aparte rittenkaarten koopt en zeer specifiek onder een valse naam zijn wonde laat verzorgen en alle sporen meticuleus heeft uitgewist.
Dat zijn toch handelingen achteraf ?... heeft niet veel met de voorbedachtheid van de daad zelve te maken.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2010, 22:35   #44
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Dat zijn toch handelingen achteraf ?... heeft niet veel met de voorbedachtheid van de daad zelve te maken.
hij heeft een aparte rittenkaart gekocht toen hij de eerste keer van de kust naar Brussel reed zodat op zijn rittenkaart die hij gebruikte niet vermeld stond dat hij terug naar Brussel was gereden.
Dat noem ik toch voorbedachtheid.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2010, 23:51   #45
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
hij heeft een aparte rittenkaart gekocht toen hij de eerste keer van de kust naar Brussel reed zodat op zijn rittenkaart die hij gebruikte niet vermeld stond dat hij terug naar Brussel was gereden.
Dat noem ik toch voorbedachtheid.
Oepsie sorry... ik ben niet volledig bekend met de details ( ik dacht nog aan die rittenkaart )... mijn fout, circe....neem dan alleen de overige twee feiten/handelingen

Laatst gewijzigd door praha : 28 oktober 2010 om 23:52.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be