![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anderzijds kan men de vraag stellen of het zinvol is een jong persoon 30 jaar de cel in te draaien (of een paar jaar minder, maakt niet echt uit). Die mensen komen nog terug vrij. EN zullen dus erna nog moeten functioneren in de maatschappij. Is dat nog mogelijk na 26 of 30 jaar gevangenschap? Ik betwijfel dat. Je hebt bepaalde vaardigheden nodig om te kunnen functioneren in een vrije maatschappij. Volgens mij behoudt je die niet na zo'n lange tijd. Je komt ook buiten in een geheel andere wereld dan 30 jaar geleden. Dat is gewoon om verloren te lopen.
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat noem ik toch voorbedachtheid.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oepsie sorry... ik ben niet volledig bekend met de details ( ik dacht nog aan die rittenkaart )... mijn fout, circe....neem dan alleen de overige twee feiten/handelingen
Laatst gewijzigd door praha : 28 oktober 2010 om 23:52. |
![]() |
![]() |