![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben dagelijks in Brussel, ik werk er.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Als je door Brussel wandelt hoor je vanalles, maar uiterst zelden Nederlands of Frans, ik hoor uiteraard wel Nederlands & Frans op kantoor, in't Station en zo, maar in de straten? Bitter weinig
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() Het onderwerp op zich is inderdaad een niemendalletje.
Waar het over gaat is de manier waarop de RTBF op Göbbeliaanse methode de waarheid verdraait. Dit is een voorbeeldje van één dag, maar stel je eens voor dat je dagelijks die leugens via de media ondergaat. Je bent Waal en je begrijpt geen andere talen, en hoort hele dagen verdraaiingen, insinuaties, enz. Geen wonder dat die Franstaligen dan zo radicaliseren. |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
Ze hoopten ongetwijfeld dat er daardoor schade zou ontstaan, en de borden niet meer bruikbaar zouden zijn. |
|
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben daar naartoe geweest, maar vond niet direct de Ancienne Belgique. Ik heb een stuk of 6 mensen de weg gevraagd, zowel in het Nederlands als het Frans. Dan krijg je als antwoord : "Sorry, I don't speak Flemish" (op een vraag in het Frans), of afwerende gebaren. Uiteindelijk was er een politieagent die het mij wel kon uitleggen. Brussel is inderdaad al lang geen Franstalige stad meer. |
|
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk maar eens goed naar de straatnaamborden.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat die mensen doen, RTBF is een van de betere pleitbezorgers voor Vlaanderen.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 21 oktober 2010 om 15:09. |
|
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als Brussel er zelfs niet meer de schijn van kan hooghouden een tweetalige stad te zijn, dan is het noodzakelijk om over de tegenhanger van die tweetalige stad na te denken ... en dat is de pariteit in de federale regering. Belgie hangt aaneen van de evenwichten he vriend, vergeet dat niet ! |
|
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
![]() VUURWERK! ![]() Vlaanderen (v)lacht! ![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#55 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Klein vraagje: Die borden zijn niet nieuw toch?
=> ze staan daar al veel langer dan vandaag, gisteren of deze week => Vind je het dan niet raar dat net nu die borden worden verwijderd ? Los van het feit hoe RTBF hierover bericht |
![]() |
![]() |
#56 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Gelukkig zijn er ook nog voix raisonables in franstalig België:
http://jslefebvre.wordpress.com/2010...s-un-peu-trop/ Laatst gewijzigd door Kawadude : 21 oktober 2010 om 22:16. |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En daar komen ze allemaal plots nu achter? Wat een circus.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#58 |
Gouverneur
|
![]() Ik denk dat ze vrij recent zijn, hoewel ik er niet zeker van ben. Zoek niet teveel achter de timing. Ze zullen wel verwijderd geweest zijn op aanvraag van een buurtbewoner.
|
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() Meent ge da nu...heeft onze Filip dat ook al gezegd?