![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Burgemeester
|
![]() Ik vind niet dat men een wielerwedstrijd moet gaan storen
Iedereen moet gewoon vanaf vandaag zijn Vlaamse leeuw buitenhangen Ik denk dat op den duur het Vlaamsche straatbeeld zal veranderen en iedere waal dat door Vlaanderen rijdt zal bang hebben |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() mijn leeuwenvlag hangt gewoon in mijne bureau. Je zou het gezicht moeten zien van sommige franstaligen als die in de gang passeren
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ten eerste, 't is een oud idee. Want Vlaanderen Vlagt bestaat al lang en doet dat al lang. Zelfs op Parijs - Roubaix, en bijvoorbeeld vorig jaar op de doortocht door Vlaanderen van de Ronde van Frankrijk. (of nog in het buitenland: zelfs tot in Australië op de WK onlangs). Nu precies doen alsof het jouw idee is, vind ik maar mager. Ten tweede, Kristus was geen Vlaming. En de hedendaagse Vlaming gaat maar naar het clubgebouw van de kaloten, omdat de oudjes daar nu eenmaal vaak hun laatste afscheidsspeech krijgen .... Voor de rest vind ik dat wel sympathiek, met die leeuwenvlaggen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#46 |
Minister
|
![]() De Ronde van Vlaanderen is het ideale evenement. Veel volk op de been, wereldwijde media-aandacht en de naam van deze klassieker zegt het al zelf.
|
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Europees Commissaris
|