![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Naar de plaatsvervangend conciërge bellen en zeggen dat er een militaire helikopter die op weg was naar 'Olland voor een "top secret" missie te weinig naft had en dat 'm op de parking van het ziekenhuis moest landen.
Na 5 minuten terugbellen en zeggen dat de conciërge met een lanterl moet gaan zwaaien, want dat den helicopter het niet ziet, omdat het te donker is.
|
|
|
#42 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Van Antwerpen naar Gent rijden iets oppikken en terug naar Antwerpen rijden. Onderwegen ergens stoppen een pintje of twintig gaan drinken en terug naar Antwerpen gaan.
|
|
|
#43 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
http://www.youtube.com/watch?v=v39Xh4hk8Jw
Lindsey, lindsey, ... Ge zult maar in zo een team terechtkomen, ... ik denk dat er dan collega`s in verdachte omstandigheden gaan verdwijnen,... |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Hilariteit op de parkeerplaats? (vanaf ong. 2:10)
|
|
|
#49 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Op de groendienst in Antwerpen kwam er wel al eens hilariteit voor op de "werkvloer."
Zo moest ik eens buiten rijden om wat groen te gaan onderhouden en ze hadden niet beter gevonden om me iemand mee te geven die aan epilepsie leed. Ik vroeg ze wat ik moest doen als die gast een van die aanvallen kreeg, ze waren er gerust in, er kon niets gebeuren maar moest het ondenkbare toch gebeuren, dan mocht ik hen opbellen. Zodus, wij onderweg met de cammionet. Ik vroeg die gast zelf wat ik moest verwachten en doen als hij een aanval kreeg en ook hij stelde me gerust, "laat me gewoon maar doen," zo sprak hij achteloos, "dan gaat het over." Goed, we komen terplaatse en ik zet hem aan het werk met een bosmaaier en zelf begin ik wat verder een aantal struiken terug te scheren. Dat ging goed voor een kwartier, dan hoorde ik hem roepen en tieren en even later zag ik hem staan springen, met de armen zwaaien, rondlopen, stampen met de benen, kortom, hij maakte enorm misbaar. Ik sta daar vanop afstand naar te zien en ik denk, niets aan de hand, hij heeft zo'n aanval, laat hem maar doen. Hij bleef nog een tijdje springend rondlopen en dansen tot hij uiteindelijk op de straat ineen zakte. Ik ging een stapje dichterbij kijken, bleek dat hij met de bosmaaier door een wespennest was gegaan, hij had geen epilepsie aanval, hij stond van boven tot onder vol met wespensteken. Ik neem de gsm en bel de ploegbaas op, ik vertel hem kom hem maar halen, negen van de tien moet hij trouwens naar het hospitaal. Jamaar zei de ploegbaas, is dat wel nodig want ik heb het druk? Ik zei hem dat als hij beslistte dat het niet nodig was het voor mij ook goed was. Ik zal hem dan wat opzij rollen tot hij in de goot ligt en dan smijt ik hem straks wel vanachter in de cammionet om terug binnen te rijden. En ik duwde de gsm af. Hij stond er zeer snel, binnen twee minuten, dat was zo hilarisch.
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
The problem with quotes on the Internet is that it is hard to verify their authenticity - Abraham Lincoln Laatst gewijzigd door Weezer : 1 februari 2011 om 17:26. |
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Minister-President
|
Iemands fiets verstoppen in de afvalcontainer. OOit verkeerd afgelopen omdat men de container een dag vroeger kwam leeg maken.
Na dat voorval hadden we ons lesje geleerd en sindsdien verstoppen we fietsen door ze op het plat dak van de refter te gooien. Autoklinken insmeren met Nutella of perensiroop is ook altijd leuk. Net zoals de auto helemaal inwikkelen met toiletpapier. Maar het mag dan uiteraard niet gaan regenen, anders plakt dat toiletpapier catastrofaal in de lak van de wagen Space-cake serveren aan een ietwat oudere collega met een zwak maag-en darmstelsel is af te raden wegen het hoge "dat komt niet goed" risico
|
|
|
#52 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#56 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#57 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die ging los in de kademuur met zijn schip, ernstig beschadigd, we hebben dat dan maar niet gezegd van die vodka...
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Heb ook ooit in een fabriek gewerkt met uitsluitend mannelijke collega's. het ergste daar was dat ik ooit een koffie kreeg aangeboden met het koffiemelkje in een condoom gegoten, en zo drijvend in mijn koffie. Een paar dagen later wa shet vrijdag en toen gingen we met z'n allen iets drinken in een plaatselijk café. Daar trakteerde ik hem een frisse pint met een Tampax die eerst geweekt was in rozenbottelthee. Ze hebben nooit geen grapjes meer uitgehaald met mij en zagen mij als hun gelijke .
|
|
|
|
#59 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Ik vind verschillende van die "grappen" die hier worden voorgesteld er toch wel over gaan hoor. |
|
|
|
|