Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 januari 2011, 20:53   #41
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

From_Vlaanderen's schermafbeelding

Standaard

Naar de plaatsvervangend conciërge bellen en zeggen dat er een militaire helikopter die op weg was naar 'Olland voor een "top secret" missie te weinig naft had en dat 'm op de parking van het ziekenhuis moest landen.
Na 5 minuten terugbellen en zeggen dat de conciërge met een lanterl moet gaan zwaaien, want dat den helicopter het niet ziet, omdat het te donker is.
Oud 31 januari 2011, 21:01   #42
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

From_Vlaanderen's schermafbeelding

Standaard

Van Antwerpen naar Gent rijden iets oppikken en terug naar Antwerpen rijden. Onderwegen ergens stoppen een pintje of twintig gaan drinken en terug naar Antwerpen gaan.
Oud 1 februari 2011, 08:40   #43
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Al een geluk dat je haar geen foto van je fluit had doorgestuurd met de boodschap: "binnen een kwartier in het kopieerkot, hete slet".
Dat had misschien een beter effect gehad, ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2011, 08:49   #44
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Dat had misschien een beter effect gehad, ...
ge zou daarvan kunnen verschieten
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2011, 09:04   #45
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trixie Bekijk bericht
Gijlie zijt hier allemaal stouteriken! Foei, hoe durven jullie.
wat doe jij met de collega's Trixie ?
Oud 1 februari 2011, 09:09   #46
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ge zou daarvan kunnen verschieten
t is daarmee dat ik het zeg, ... zo een stil water truttemieke, ...
Oud 1 februari 2011, 09:11   #47
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=v39Xh4hk8Jw

Lindsey, lindsey, ...

Ge zult maar in zo een team terechtkomen, ... ik denk dat er dan collega`s in verdachte omstandigheden gaan verdwijnen,...
Oud 1 februari 2011, 16:14   #48
Weezer
Eur. Commissievoorzitter

Weezer's schermafbeelding

Standaard

Hilariteit op de parkeerplaats? (vanaf ong. 2:10)
Oud 1 februari 2011, 16:54   #49
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Op de groendienst in Antwerpen kwam er wel al eens hilariteit voor op de "werkvloer."

Zo moest ik eens buiten rijden om wat groen te gaan onderhouden en ze hadden niet beter gevonden om me iemand mee te geven die aan epilepsie leed. Ik vroeg ze wat ik moest doen als die gast een van die aanvallen kreeg, ze waren er gerust in, er kon niets gebeuren maar moest het ondenkbare toch gebeuren, dan mocht ik hen opbellen.

Zodus, wij onderweg met de cammionet. Ik vroeg die gast zelf wat ik moest verwachten en doen als hij een aanval kreeg en ook hij stelde me gerust, "laat me gewoon maar doen," zo sprak hij achteloos, "dan gaat het over."
Goed, we komen terplaatse en ik zet hem aan het werk met een bosmaaier en zelf begin ik wat verder een aantal struiken terug te scheren. Dat ging goed voor een kwartier, dan hoorde ik hem roepen en tieren en even later zag ik hem staan springen, met de armen zwaaien, rondlopen, stampen met de benen, kortom, hij maakte enorm misbaar.

Ik sta daar vanop afstand naar te zien en ik denk, niets aan de hand, hij heeft zo'n aanval, laat hem maar doen. Hij bleef nog een tijdje springend rondlopen en dansen tot hij uiteindelijk op de straat ineen zakte. Ik ging een stapje dichterbij kijken, bleek dat hij met de bosmaaier door een wespennest was gegaan, hij had geen epilepsie aanval, hij stond van boven tot onder vol met wespensteken.

Ik neem de gsm en bel de ploegbaas op, ik vertel hem kom hem maar halen, negen van de tien moet hij trouwens naar het hospitaal.
Jamaar zei de ploegbaas, is dat wel nodig want ik heb het druk?
Ik zei hem dat als hij beslistte dat het niet nodig was het voor mij ook goed was. Ik zal hem dan wat opzij rollen tot hij in de goot ligt en dan smijt ik hem straks wel vanachter in de cammionet om terug binnen te rijden. En ik duwde de gsm af.

Hij stond er zeer snel, binnen twee minuten, dat was zo hilarisch.
Oud 1 februari 2011, 17:25   #50
Weezer
Eur. Commissievoorzitter

Weezer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen Bekijk bericht
Naar de plaatsvervangend conciërge bellen en zeggen dat er een militaire helikopter die op weg was naar 'Olland voor een "top secret" missie te weinig naft had en dat 'm op de parking van het ziekenhuis moest landen.
Na 5 minuten terugbellen en zeggen dat de conciërge met een lanterl moet gaan zwaaien, want dat den helicopter het niet ziet, omdat het te donker is.
Speakin' of 'Olland... Zo hebben we een nieuwe collega die Geys met haar achternaam heette naar Nederland laten bellen (ik werkte in Antwerpen) onder het mom van: 'er heeft iemand gebeld voor stamboomonderzoek, een zekere H.B. Geys, dit is het nummer.' Haar horen stamelen: 'wablief, de Efteling?'

Laatst gewijzigd door Weezer : 1 februari 2011 om 17:26.
Weezer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2011, 18:53   #51
Vlaamse Leeuwin
Minister-President

Vlaamse Leeuwin's schermafbeelding

Standaard

Iemands fiets verstoppen in de afvalcontainer. OOit verkeerd afgelopen omdat men de container een dag vroeger kwam leeg maken.
Na dat voorval hadden we ons lesje geleerd en sindsdien verstoppen we fietsen door ze op het plat dak van de refter te gooien.

Autoklinken insmeren met Nutella of perensiroop is ook altijd leuk.
Net zoals de auto helemaal inwikkelen met toiletpapier. Maar het mag dan uiteraard niet gaan regenen, anders plakt dat toiletpapier catastrofaal in de lak van de wagen

Space-cake serveren aan een ietwat oudere collega met een zwak maag-en darmstelsel is af te raden wegen het hoge "dat komt niet goed" risico

Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed)
Vlaamse Leeuwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2011, 18:58   #52
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuwin Bekijk bericht
Iemands fiets verstoppen in de afvalcontainer. OOit verkeerd afgelopen omdat men de container een dag vroeger kwam leeg maken.
Na dat voorval hadden we ons lesje geleerd en sindsdien verstoppen we fietsen door ze op het plat dak van de refter te gooien.

Net zoals de auto helemaal inwikkelen met toiletpapier. Maar het mag dan uiteraard niet gaan regenen, anders plakt dat toiletpapier catastrofaal in de lak van de wagen

Space-cake serveren aan een ietwat oudere collega met een zwak maag-en darmstelsel is af te raden wegen het hoge "dat komt niet goed" risico
Collega's drogeren is altijd grappig. Als je dan echt wil lachen kan je altijd tegen je werkgever zeggen dat je denkt dat je collega aan de drugs zit en voorstellen hem een drugtest te laten ondergaan. Hi-la-risch.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2011, 18:59   #53
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:

verse kanabis door een slaatje in de zomer, da's ook lekker
Oud 1 februari 2011, 19:00   #54
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Of LSD.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2011, 19:03   #55
Vlaamse Leeuwin
Minister-President

Standaard

Citaat:
Of met kerstmis in de kalkoenvulling verwerken.....nooit geen saaie familiefeestjes meer

Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed)
Oud 1 februari 2011, 19:06   #56
Trixie
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik werk meestal alleen, heb niet veel contact met collega's. Ja, af en toe zien we elkaar eens.
Trixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2011, 19:08   #57
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Collega's drogeren is altijd grappig. Als je dan echt wil lachen kan je altijd tegen je werkgever zeggen dat je denkt dat je collega aan de drugs zit en voorstellen hem een drugtest te laten ondergaan. Hi-la-risch.
Wij gingen indertijd eens vissen op zee. Iemand van ons die had niet beter gevonden van vodka bij de kapitein zijn koffie te doen. Tegen dat we terug de haven binnenvoeren was die mens striepelzat en die wist dat niet.

Die ging los in de kademuur met zijn schip, ernstig beschadigd, we hebben dat dan maar niet gezegd van die vodka...
Oud 1 februari 2011, 19:10   #58
Vlaamse Leeuwin
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Poes Bekijk bericht
waar werk jij?

Het "ergste" dat ik ooit meemaakte was achter een tube "vacuum " te zijn gestuurd
Voor een winkelketen.

Heb ook ooit in een fabriek gewerkt met uitsluitend mannelijke collega's.
het ergste daar was dat ik ooit een koffie kreeg aangeboden met het koffiemelkje in een condoom gegoten, en zo drijvend in mijn koffie.
Een paar dagen later wa shet vrijdag en toen gingen we met z'n allen iets drinken in een plaatselijk café. Daar trakteerde ik hem een frisse pint met een Tampax die eerst geweekt was in rozenbottelthee. Ze hebben nooit geen grapjes meer uitgehaald met mij en zagen mij als hun gelijke .

Oud 1 februari 2011, 19:11   #59
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Voor een winkelketen.

Heb ook ooit in een fabriek gewerkt met uitsluitend mannelijke collega's.
het ergste daar was dat ik ooit een koffie kreeg aangeboden met het koffiemelkje in een condoom gegoten, en zo drijvend in mijn koffie.
Een paar dagen later wa shet vrijdag en toen gingen we met z'n allen iets drinken in een plaatselijk café. Daar trakteerde ik hem een frisse pint met een Tampax die eerst geweekt was in rozenbottelthee. Ze hebben nooit geen grapjes meer uitgehaald met mij en zagen mij als hun gelijke .
nice one
Oud 1 februari 2011, 19:12   #60
poekieJ
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weezer Bekijk bericht
Speakin' of 'Olland... Zo hebben we een nieuwe collega die Geys met haar achternaam heette naar Nederland laten bellen (ik werkte in Antwerpen) onder het mom van: 'er heeft iemand gebeld voor stamboomonderzoek, een zekere H.B. Geys, dit is het nummer.' Haar horen stamelen: 'wablief, de Efteling?'
Die moest ik 3 keer lezen voor ik hem doorhad.

Ik vind verschillende van die "grappen" die hier worden voorgesteld er toch wel over gaan hoor.
poekieJ is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be