Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 3 februari 2011, 10:13   #41
COCHINILLO
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
Je mag afwijken zoveel dat je wil. Elk moment kan ik terugkeren naar de draad; wanneer ik wil.
-
Hier bewijs je datje echt niet begrijpt het verschil tussen een "accidental mistake" en de stommiteitEN die F.D. zegt/gezegd heeft.
het ging over je foutief gebruik van het idioom "slip of the tongue". Hopelijk heb je het nu al van buiten geleerd.

Verder amuseer je je maar verder met uw opinie over de uitspraken van FDW. Zoals iemand al zei: stuur hem een mailtje (in het Nederlands, zonder fouten, dat staat beter).
COCHINILLO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2011, 10:19   #42
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeroen122 Bekijk bericht
waarom moeten wij de mensenrechten tot op de letter volgen wanneer anderen dit niet mogen doen... islam komt is altijd bezig over vrijheid van godsdienst terwijl om een voorbeeld te geven in de islamwereld er in sommige landen tol bestaat voor christenen te zijn

In een land geregeerd door moslimautoriteiten, wordt een niet-moslim zijn vrijheid van geloven gegarandeerd... Moslims worden verboden om een niet-moslim te verplichten om de islam te belijden, maar hij moet aan de moslims gewillig de [tol] belasting betalen en onderdanig, zich onderwerpen aan de islamitische wetten, en niet zijn polytheïstische rituelen openlijk praktiseren. [4 ] (Cursieve weergave is van ondergetekende)
http://www.answering-islam.org/Dutch...aardigheid.htm

waarom moeten wij de mensenrechten tot op de letter volgen en zij niet... het zijn toch dezelfde rechten of zijn ze weer anders geïnterpreteerd? zolang men niet consequent is in toepassen mensenrechten voor alle landen die charter ondertekend hebben en er geen processen volgen voor landen die ze niet volgen... is het gewoon een stukje waardeloos papier en vind ik dat we ze dan ook niet moeten respecteren
"Mensenrechten zijn valse schijnwaarden"
Gaat het over de mensenrechten van een bepaald doelgroep (sociale groep) volgens jou? Ik zie het niet!
QuasiX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2011, 10:22   #43
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door COCHINILLO Bekijk bericht
het ging over je foutief gebruik van het idioom "slip of the tongue". Hopelijk heb je het nu al van buiten geleerd.

Verder amuseer je je maar verder met uw opinie over de uitspraken van FDW. Zoals iemand al zei: stuur hem een mailtje (in het Nederlands, zonder fouten, dat staat beter).
Ik moet geen mail sturen naar hem. Ik wil gewoon aantonen dat er geen verband is tussen de leden/sympathisanten van die partij en tussen de partij zelf... omdat er geen filosofie erachter zit.
QuasiX is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be