![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat me niet lachen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het feit dat U dat niet opmerkt is het beste bewijs... ![]() ![]() (zelfs zangers die aan bod komen, moet kunnen bewijzen dat hij 'de' Vlaamse zaak al beklad heeft of dat binnen een zeer korte tijd zal doen) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De paus heeft nog twee wonderen nodig om heilig verklaard te worden.
Ik roep hierbij de ziel van Woytila op om ons een pluralistische openbare omroep te schenken. 't zal wel noppes zijn zeker....
![]() |
#44 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister
|
![]() Objectieve media bestaat niet... Zelfs zonder het met opzet te doen, zal een redacteur/journalist/... altijd zijn eigen visie meegeven.
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Lokaal Raadslid
|
![]() 'Zonder opzet zijn eigen visie meegeven' is wel iets anders dan bepaalde items dood te zwijgen (bepaalde uitspraken van Di Rupo, het misverstand van Di Rupo vorige week, het wederwoord van N-VA vandaag, etc.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() maar dit soort zaken is - spijtig genoeg - eigen aan media in het algemeen.
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens de topicstarter is de vrt vergeven van de SPA'ers, volgens u zijn het NVA'ers en volgens nog iemand anders zijn het de tsjeven...
Het is zo'n beetje zoals op dit forum: rechtsgezinde dwazen zijn ervan overtuigd dat de moderatie extreem-links is en linksgezinde dwazen zijn er van overtuigd dat diezelfde moderatie juist extreem-rechts is... Er zullen altijd wel van die idioten zijn die in alles linkse, dan wel rechtse complotten ontwaren. Hun stemmingmakerij en verdachtmakingen onderbouwen en hard maken, is echter een héél ander paar mouwen...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
Evenwel: - alle studies bewijzen dat tot 70% tot 80% van de journalisten sos tot groen zijn...in de laatste studie dienaangaand verving men (uit schaamte?) sos door "progressief" en groen door "extreem progressief" - het is doodsimpel om deze anomalie recht te zetten: geef uitzendblokken aan de verschillende strekkingen over het ganse politieke spectrum heen. Dan is heel die discussie van de baan. Het feit alleen al dat dit niet bespreekbaar is is mijns inziens een bewijs van biassed media.
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neutraliteit bestaat niet.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hilarisch indien het niet zo triest geweest was.
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() Het intrieste van de zaak is dat de studies van 2003/2008:
- gaan over het ganse journalistieke heir in Vlaanderen en niet alleen de VRT -elkaar bevestigen
![]() |
#58 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik maak uit de cijfers op dat een partij als SP.a, die 3 keer kleiner is dan de NVA, toch 4 keer zo vaak haar mening mag komen verkondigen. Persoonlijk vond ik trouwens de manier waarop Ingrid Lieten destijds werd onthaald bij Radio1, bijna misselijkmakend. Ik herinner mij zelfs dat Lieten een uur programmatijd ter beschikking kreeg en dat tegelijkertijd één van de 'journalisten' de taken van Lieten op zich nam, zich uiteraard uitlatend middels allerlei superlatieven aangaande de nieuwe, fantastische minister. Gelukkig dat Lieten nu zo aangebrand is dat ze even uit de belangstelling wordt gehouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
|
![]() [quote]Inderdaad...het probleem met de VRT is dat het een openbare zender is die door iedereen betaald wordt en dus voor iedereen zou moeten zijn...quod non...
Citaat:
Volgens de hoofdredacteur-nieuwsdienst (Hofflack) echter is ze dat wel, is ze daar fier op en wil ze dat in de toekomst zeker blijven zijn...zij het, naar eigen zeggen:"leper" Citaat:
![]() |