![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We moeten daarvoor geen 10 dagen wachten hoor. We kunnen nu al de conclusie trekken. Di Rupo wil geen formateur worden en hij wil niet met de NVA onderhandelen. Bart De Wever heeft het initiatief genomen en Di Rupo heeft dat afgeslagen alvorens er ook maar iets gezegd is. Duidelijker kan niet.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 3 mei 2011 om 15:41. |
|
![]() |
![]() |
#42 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op de rest van uw kinderlijk betoog ga ik zelfs niet reageren.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeker geen meesterzet want ik hoor al bijna 11 maanden hetzelfde van De Wever. |
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of kunnen ze niet bewegen? Dat is natuurlijk ook een mogelijkheid. |
|
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() 9 dagen wachten en het zal moeten...
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als u wil aantonen dat de N-VA tegenstrijdige verklaring aflegt, dan zou het u meer sieren als u die verklaringen niet zou vervalsen, alsook wonderen doen voor uw geloofwaardigheid. Moest BDW ooit formateur van zijn eigen regering worden, dan vermoed ik inderdaad dat de SP.A niet uitgenodigd zal zijn. |
|
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach we hebben N-VA al eerder horen dreigen.
Das niets nieuws, dat deden zijn voorgangers van VB ook toen ze 25% van de vlomse stemmen hadden. Laatst gewijzigd door Henri1 : 3 mei 2011 om 16:20. |
![]() |
![]() |
#52 | ||
|
![]() Citaat:
En dit was geen dreigement. Dit was voor één keer in 12 maanden tijd opbouwende kritiek. Ik zie niet in hoe U dat negatief kan vinden...
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie wat ik zie, die partij is een allegaartje van overlopers waar bitter weinig ervaring en nog minder slimme geesten rondlopen. |
|
![]() |
![]() |
#54 |
Minister-President
|
![]() Dat staat er zelfs niet. SP denkt er niet aan, heeft er zelfs nooit aan gedacht. Het is altijd een struikelblok geweest. Lijkt me logisch dat de SP.A niet zomaar gelost kan worden, maar niet omdat Di Rupo dat zo nodig wil.
Laatst gewijzigd door Jakko : 3 mei 2011 om 16:30. |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Pas uit uw winterslaap, Rik? Tja even 'bijbenen', hé, ventje!
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En welke partij heeft wel slimme geesten rondlopen ? Ik ben daar benieuwd naar !!
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja, stel je voor zeg, een politicus die consequent is.....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat: