![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik concludeer één ding uit dat groot debat:
als Verhofstadt, wat gesteunt door Stevaert, voluit van leer trekt tegen Leterme en Leterme toch stand houdt, Leterme daar als zeer sterk uit komt. Plus het feit dat op het einde Paars dan van strategie verandert en opeens lief wordt en Leterme gaat vertrouwen... Plus: de reactie 'de Nederlanders komen hier tanken', tja, de brandstof mag hier dan nog goedkoper zijn dan in Nederland. Verhofstadt heeft inderdaad niet ontkent dat ze de accijnzen verhoogd hebben. Als Verhofstadt het al goed deed bij het 'publiek' dan was dat door one liners. Ik geef toe, die 'Hollanders' het was een mooie en goeie reactie, maar ze sneed absoluut geen hout... |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Vreemdeling
|
![]() Aan die persoon die beweerd dat paars sterker uit de poll komt moet ge mss wel weten dat er 1 oppositiepartij zat en 2 leden van Paars, waardoor dat als ge de stemmen van SPA en VLD gaan optellen (die van de poll é) komde hoger uit dan cd&v => das evident é pipo...
Voor de rest vond ik leterme wel ster standhouden. "Ik heb op gebied van politiek geen lessen te ontvangen mr verhofstadt" was zowat de sterkste reply die ertussen zat ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
dan heb ik een ander groot debat gezien dan jij.... maar ja... die meeeeuuuh gaat hier wel weer iets op verzinnen... "I'm waiting".... ![]()
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou ik daar trouwens dingen over verzinnen?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Steenbokske,
Uwe "held" Verhofstadt is er de reden van dat ik de VLD de rug heb toegekeerd. Echt waar, ik heb het liberale gedachtengoed altijd in de bovenste schuif liggen. Feit is dat ik buiten een bende inhoudsloze carrièrejagers niemand meer in de VLD-top vind die dit gedachtengoed nog uitdraagt. (en ik ben zeer zeker niet de enige liberaal die er zo over denkt, wat uw "perceptie" ook moge wezen.) En ik vind dit het gruwelijkste wat er die partij ooit is overkomen; en dat zeg ik ook uit volle overtuiging en oprechtheid. Het ging en gaat er nog altijd om bij Verhofstadt om "de grootste partij" te worden en om zoveel mogelijk macht te verwerven. De manier waarop doet er niet zoveel toe. Schijnkandidaturen, uitverkoop aan links, broedermoorden... Heel voorzichtig zijn wanneer ge nu van leer trekt tegen de CVP. Ik krijg nu al ruim 4 jaar een déj�* vu als ik de VLD van Verhofstadt bezig zie. D�*t is "tsjeverie" van de bovenste beste plank. Weg zijn al die sterke voornemens en principes; er schiet niks meer van over... En zolang deze rakkers het mooi weer blijven uitmaken, zal ik NOOIT overwegen om er mijn stem of steun aan te verlenen. Ze spelen het spel veel te plattekes. En vraag me nu niet om de litanie uit te schrijven he... want dan zou uw maagzweer wel eens fataal kunnen opspringen.
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En toch was Verhofstadt de beste premier die we ooit hadden. Voor onze broeders uit het Zuiden des lands toch aan wie Verhofstadt zijn premierschap te danken heeft. ![]()
![]() |
![]() |
#47 |
Schepen
|
![]() Kijk, kijk de schrik zit erin bij de VLD dat is duidelijk
![]() Nu beginnen ook al de sympatisanten op fora wild om zich heen te slaan net als grote leider verhofstad. De VLD heeft een probleem en dat is wel het volgende: Bij de vorige verkiezingen was de CD&V zwak, daarbij kwam dan nog eens dat er een partij meebestuurde die nog zwakker was AGALEV/nu GROEN!, toen heeft de VLD alle schuld van miskleumen van het bestuur afgeschoven op GROEN! Spijtig genoeg voor de VLD bestaat GROEN! nog amper en besturen ze niet meer mee, de SP.a is te sterk om zwart te maken dat lukt toch niet, dus moesten ze maar een ander slachtoffer vinden. Spijitg genoeg voor de VLD is een oppositiepartij aanvallen niet geloofwaardig, net als alles op slechte economische conjunctuur steken en breekpunten als Vreemdelingenstemrecht langs de achterdeur laten passeren. Door nu ook B-H-V af te zweren heeft de VLD t.o.v. de Vlamingen en vele bewoners van dit arrondisement helemaal zijn gezicht verloren, om nog maar te zwijgen over de voorzitterswissel, en de machohouding (t.o.v. een belangerijk handelspartner) in de Irak-kwestie.
![]() |
#48 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#50 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() hahahaha... ik een magzweer? waarom dan wel... ik heb zo'n ding niet...
en ik amuseer me hier kostelijk met te repliceren op al dat gezwam hier... want in de enkele weken dat ik op dit forum ben, ben ik geëvolueerd van een ernstig nadenker naaar een mij kostelijk amuserende ouwe knar... ik heb vroeger aan veel ernstige fora deelgenomen, maar dit hier... laat me lachen.... nog een weekske en wij zien wat al dat gezever hier voor de promotoren VB, NVA en CD&V opgebracht heeft... = nul de kl*t*n+++ omdat de Vlaams nationalisten mekaar het licht in de ogen niet gunnen en de zaak dus degenereert in een eindeloos veto-en tegen mekaar... en Yveske krijgt van de ouwe garde geen groen licht... Steve staat niet op Yveske en zijn kliek te wachten... het zou dan een chaos worden van jewelste... zelfs als de eerste of tweede worden, dan pas zal de goegemeente pas inzien wat ze aangevangen heeft met zo'n bende aan de macht te helpen... dit jaar is er dan geen geregeer meer mogelijk... gelukkig zie ik mijn glazen bol dat de Belgen nog redelijk intelligente mensen zijn en Paars zullen toelaten de goed ingeslagen weg verder te zetten...
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat bij deze ingekaderd is, Steenbok. Niet vloeken als je ernaast zit met die 'redelijke intelligente Belgen'.
![]() |
![]() |
#52 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() We zullen zien na 13 juni, Steenbokske... Teveel mensen zijn de VLD van Verhofstadt kotsmisselijk beu!
De speeltijd is voorbij, en dat begint sp a nu ook goed te beseffen; af en toe moet ge ook eens goed de coalitiepartner beluisteren. Zondagavond eens zien of ge u hier nog zo goed amuseert. ![]() ![]() Ik kijk er ook naar uit om u uw briljante analyse te zien inslikken wanneer de blauwe excellenties rond de doodskist van paars staan te snotteren.
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() daar twijfel ik zéér sterk aan, of het zou ten koste van Spa en Spirit moeten zijn
![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
maar snotteren doe ik niet voor politiek.... jij en enkelen hier zijn Paars beu... maar bijlange niet iedereen... gelukkig maar....
![]() |
![]() |
#56 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wel, Steenbokske, blijkbaar is de litanie al ingezet...
Ook de zwanenzang van "onze" premier gelezen ? Wat een zielige slappe vertoning... Ik vond het wel grappig dat Leterme hiernaast meteen het vorige schrijfseltje van zijne schijnheiligheid wist te leggen. Heel grappig zelfs....
![]() |
#58 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
en vloeken zou ik misschien enkele jaren geleden nog gedaan hebben... nu bijlange niet meer... ik observeer, zeg mijn gedacht en als ik mis was heb ik wel de gewoonte mij te excuseren voor echte begane fouten, maar voor een eventuele verkeerde inschatting van toestand hoef ik me niet te excuseren... wat jullie afkeer voor de VLD betreft... die mogen jullie hebben... maar mijn afkeer voor de hypocriete CVP en CD&V is even groot... dus... maar dat heeft niets te maken met het goede of slechte... werk of de waarde van sommige individuele kandidaten... ik ben overtuigd en blijf dat dat VLD veel beter werk geleverd heeft dan CVP en CD&V en tegenover SPA ben ik loyaal in een aangegane verbintenis... de Nationale Bank en de internationale instanties bewijzen dat met cijfers... wij warenbijlange niet slechter dan de omringende landen... eerder zelfs beter... Nederland bewijst trouwens ook meer en meer dat Paars daar nog zo slecht niet was.... en wat "Vlaanderen" betreft... ik blijf ook daar bij mijn standpunt want noch NVA noch VB hebben gelijk op dat punt... voila... sans rancune... tot volgende week ![]()
![]() |
![]() |
#59 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
en vloeken zou ik misschien enkele jaren geleden nog gedaan hebben... nu bijlange niet meer... ik observeer, zeg mijn gedacht en als ik mis was heb ik wel de gewoonte mij te excuseren voor echte begane fouten, maar voor een eventuele verkeerde inschatting van toestand hoef ik me niet te excuseren... wat jullie afkeer voor de VLD betreft... die mogen jullie hebben... maar mijn afkeer voor de hypocriete CVP en CD&V is even groot... dus... maar dat heeft niets te maken met het goede of slechte... werk of de waarde van sommige individuele kandidaten... ik ben overtuigd en blijf dat dat VLD veel beter werk geleverd heeft dan CVP en CD&V en tegenover SPA ben ik loyaal in een aangegane verbintenis... de Nationale Bank en de internationale instanties bewijzen dat met cijfers... wij warenbijlange niet slechter dan de omringende landen... eerder zelfs beter... Nederland bewijst trouwens ook meer en meer dat Paars daar nog zo slecht niet was.... en wat "Vlaanderen" betreft... ik blijf ook daar bij mijn standpunt want noch NVA noch VB hebben gelijk op dat punt... voila... sans rancune... tot volgende week ![]()
![]() |
![]() |
#60 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ge zou van minder een "afkeer" krijgen.
![]() |