![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben niet akkoord met dat cordon, en ik heb geen probleem met het VB als democratische partij, maar is het Cordon niet gewoon een afspraak tussen andere partijen geen coalitie met het VB aan te gaan? Ik zie het VB zoiets ook doen met SPa moesten ze kunnen. Op zich is zo'n afspraak niet ondemocratisch. Stel er komt een neonazi partij op. Zijn de anderen dan verplicht die partij niet links te laten liggen? Nee toch. Doen alsof dat cordon antidemocratisch is is gewoon onnozel.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 24 juni 2011 om 03:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Vlamingen kiezen nu eenmaal graag voor de underdog. Op het vlak van financiiering krijgen zij volgens dezelfde regels als de andere partijen hun dotaties. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Bovendien: Echte democraten proberen kiezers te overtuigen van hun gelijk, ipv hun tegenstanders monddood te maken.
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 24 juni 2011 om 14:01. |
|
![]() |
![]() |