![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: De allerlaatste opiniepeiling:UW DEFINITIEVE STEM! | |||
CD&V - N-VA |
![]() ![]() ![]() |
42 | 25,45% |
VLD - VIVANT |
![]() ![]() ![]() |
12 | 7,27% |
SP.a - SPIRIT |
![]() ![]() ![]() |
13 | 7,88% |
VLAAMS BLOK |
![]() ![]() ![]() |
68 | 41,21% |
GROEN! |
![]() ![]() ![]() |
14 | 8,48% |
ANDERE (BUB,LSP,PVDA,FN,MDP,... |
![]() ![]() ![]() |
12 | 7,27% |
BLANCO |
![]() ![]() ![]() |
4 | 2,42% |
Aantal stemmers: 165. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Alles zal afhangen hoe goed of hoe slecht ik geslapen heb zondagmorgen ![]() Of hoe bevredigd ik opsta ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een blow job is een stem voor...de partij met het grootste bakkes ???
oeps sorry ik kon mij niet meer inhouden..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Rood = Nooit
Groen = Nooit CD&V = Ze hebben 40 jaar de kans gehad. Wat zou 4 jaar oppositie aan deze partij veranderen. Spirit = Mag er al eens gelachen worden (Nooit dus) NVA = Graag tot ze lieten zien dat het om de postjes ging en met de CD&V gingen vrijen... VLD = Vroeger toen het nog echte liberalen waren stemde ik PVV, maar sinds ze linkser zijn dan de roden... neen dank u... DUS.... Vlaams blok en dit reeds sinds enkele jaren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Parlementslid
|
![]() Als Vlaams nationalist heb ik slechts één keuze: Vlaams Blok.
Gisteren, vandaag, morgen.
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Partijlid
|
![]() Het is een hevige srijd geworden tussen CD&V/NVA en het Vlaams Blok.
- De standpunten over onderwerpen die ik belangrijk vind EN onder de vlaamse bevoegdheid vallen liggen voor beide partijen zeer dicht bijeen met een kleine voorsprong voor het vlaams blok. Daarbij komt dat de standpunten van CD&V en NVA op sommige punten verschillen. - Nog een punt dat hier al enkele malen vermeld is is het feit dat door CD&V/NVA te stemmen SP.a aan de macht blijft door coalitievorming. (Of er moest een wonder gebeuren en het cordon zou doorbroken worden). - De "prostitutie" (sorry voor het woordgebruik) van de NVA. Mijn laatste stem ging nog naar hen. Maar blijkbaar zijn postjes belangrijker dan geloofwaardigheid en integriteit. - En dan natuurlijk niet te vergeten : de heksenjacht op het vlaams blok (arrest, subjectieve journalistiek, blokbashing, etc...). Ik denk dat mijn keuze nu duidelijk is.
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() welkom in de club extinct... 13 juni wordt een mooie zondag !
![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Inderdaad, en het is "vaderdag" zondag, dat zal full service worden ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Vlaams Blok, bij gebrek aan radicaler.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#54 |
Europees Commissaris
|
![]() Vlaams Blok (ik ga eens rondneuzen op die Oost-Vlaamse en Europese lijst).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Vlaams Blok zoals de afgelopen 15 jaar trouwens
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik stem zowel voor het Vlaamse - als het Europese parlement op het Vlaams kartel.
![]() |
#57 |
Parlementslid
|
![]() Groen!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() VLD en SP.a krijgen hier elk 7% van de kiezers. Geef toe, erg representatief is het niet, maar het is het zeker wèl voor de deelnemers aan dit forum
![]()
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Vlaams Blok, de enige reddingbrengende oplossing voor ons volk.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Vreemdeling
|
![]() CD&V-NVA, vooral voor de NVA dan.
|
![]() |
![]() |