![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Bwa, een uitermate slaapverwekkende thread. De Blubbers hebben buiten afstotelijke en extremistische ideeën blijkbaar niet veel te vertellen. Trouwens, ik heb dit soort thread nu al 2868 keer gezien ...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#47 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Eigenlijk is dat wel leuk hoor, die BUB. Alleen is het mij niet echt duidelijk of men gewoon doet alsof of dat nog werkelijk meent ook. In het eerste geval, heeft men een zeer goed gevoel voor humor. In het tweede geval heeft het wat meelijwekkend zo in de voltooid verleden tijd te leven. Belgicisme is een goed voorbeeld van anachronisme: men wordt voorbijgelopen door de realiteit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
[size=7]FEDERALISME = BELGICISME! [/size] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Brussel zal een tweetalige hoofdstad blijven en geen Vlaamse stad zoals Brugge of Hasselt.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Foundation schreef:
Citaat:
Ze kunnen in hun bourgoisie-hart niet verkropt krijgen dat Leuven vervlaamst werd. Gent had ook eentalig Frans moeten blijven, zeker? Blijf vooral volhouden dat jullie heel België tweetalig willen maken. Jullie geloofwaardigheid groeit immers met de dag.
![]() |
![]() |
#52 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[size=7]RAUS![/size] |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
't is een alleen kwestie van tijd denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pas op voor je spiegel... ![]() Brussel is inderdaad verfranst... ![]() kijk eens naar de vlaamsluidende familienamen ![]() wie heeft gezegd dat ge Vlaming moet worden ? Brusselaar of Bruxellois welkom et bienvenu ! RAUS ? ik ben geen jood hé... en die mogen van mij ook blijven ! ![]() Abou Jajah zei dat ook eens in Antwerpen... bol het dan af ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#58 |
Burger
|
![]() Is het u al opgevallen dat geen van de grote partijen een kartel wil vormen met de BUB, terwijl ze dat wel doen met die zogenaamd niet-populaire Vlaamse partijen.
1) Zijn onze politici dan werkelijk de enigen die het communautaire vraagstuk verder willen oplossen, of doen ze het toch nog voor de stemmen? 2) CD&V-N-VA en het Vlaams Blok zullen samen meer dan 50% van de Vlamingen vertegenwoordigen, hebben ze die aanhang dan werkelijk te danken aan hun eigen rangen? 3) Hoe komt het dat u een van die kleine partijen vertegenwoordigt die niet op het scherm mogen komen, als er toch o zo veel Belgen zijn?Dan moet u toch wel de kiesdrempel halen? Ik meen Mieke Vogelpest trouwens al enkele keren gezien te hebben, en dat zelfs na hun verkiezingsnederlaag. Wilt u dan beweren dat onze media tegen Belgie zijn terwijl ze "onze" koninklijke familie constant in een positief daglicht stellen? En Geert Bourgeois slaagt er toch wel goed in om nog in de kijker te staan. Misschien ontbreekt het uw leden zelf aan overtuiging (wat dan zou blijken uit al die zinloze vragen: twijfels in eigen rangen?). Ik raad die BUB'ers aan om eens in een faciliteitengemeente te wonen. Vooral de Vlaamse. Dan weet je dat er geen Belgie is, er zijn alleen Vlamingen die nog steeds (sociaal-cultureel) onderdrukt worden door Franstaligen die ons land komen inlijven in hun Groot-Frans rijk. Ik weiger Frans te spreken in Ronse, enkel Vlaams, helaas blijkt men mij daardoor in dat stukje Vlaanderen niet echt te verstaan. En wat volgt na Ronse? Kluisbergen, Oudenaarde? Nazareth? De Pinte? Gent? |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Mieke Vogels is minister van staat en lid van een regeringspartij. Bourgeois is kamerlid, Albert II is staatshoofd. De Belgische Unie is een nieuwe partij die tegen het establishment schopt. Vandaar ook dat ze niet in de media komen. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
wil vlaanderen af van wallonie? fijn, maar brussel beschikt evenzeer over een zelfbeschikkingsrecht dan wat is dat toch met die vlaams-nationalisten? denken jullie nu echter dat jullie god's chosen people zijn, en dat brussel wanhopig zal proberen zijn wagentje aan te hangen bij het vlaamse boemeltreintje tssssssssssssssss |
||
![]() |
![]() |