Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 2 september 2011, 02:19   #41
fcal
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior Bekijk bericht
Gegeven dat dat verhaal waar is, is het uiteraard een smet op haar blazoen, dat niet goed te praten valt.
Met 'haar blazoen' bedoelt u waarschijnlijk 'haar flamoes of adellijke gleuf'?
fcal is offline  
Oud 2 september 2011, 02:32   #42
Miguelito
Minister

Miguelito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Zolang ze frans spraken in bed is er niets aan de hand.
2
Miguelito is offline  
Oud 2 september 2011, 08:49   #43
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior Bekijk bericht
Gegeven dat dat verhaal waar is, is het uiteraard een smet op haar blazoen, dat niet goed te praten valt.
Telkens tracht je negatieve gegevens in verband met al wat Belgisch is in twijfel te trekken of ermee rond de pot te draaien! Belgisch negaionisme van de bovenste plank. het feit dat een Belgische prinses, zus van de belgishe koning, het bed deelde met de kleine Benito, kun je poliiek gezien moeilijk als een fait divers afschilderen, zeker als je de heksenjacht die de dappere Belgen na WOII bekijkt tegenover vrouwen die hetzelfde gedaan hadden, maar dan met Herr flick bijvoorbeeld. Kort gezegd: de wip van Benito en Marie-José zijn van een duizend keer grotere politieke relevantie (gezien beider politieke statussen) dan die die van een Louise met een Herr Flick! Deze daad zou dan ook duizend keer meer moeten worden afgekeurd en verworpen door echte Belgen. Maar wat merk ik? De echte Belgen gaan het nog allemaal vergoelijken en in twijfel trekken! Hoe hypocriet kun je zijn!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline  
Oud 2 september 2011, 08:55   #44
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Ik moet BWarrior in deze toch wel gelijk geven. Je kan toch niet verantwoordelijk gehouden worden of aangesproken worden voor daden van uw familieleden? Dat slaat nergens op.

Ik mag dan ook veronderstellen dat BWarrior en zijn belgicistische vriendjes nooit nog een woord reppen over de familie van Bart De Wever?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline  
Oud 2 september 2011, 09:07   #45
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ik moet BWarrior in deze toch wel gelijk geven. Je kan toch niet verantwoordelijk gehouden worden of aangesproken worden voor daden van uw familieleden? Dat slaat nergens op.

Ik mag dan ook veronderstellen dat BWarrior en zijn belgicistische vriendjes nooit nog een woord reppen over de familie van Bart De Wever?
Wat heeft de familie van Bart eigenlijk concreet verkeerd gedaan? En als je de politieke relevantie van dit verhaal minimaliseert dan weet ik het niet meer: een Belgische prinses die in de koffer duikt met de absolute leider van de Italiaanse fascisten! Bwa ja tis een fait divers zou men in Brussel zeggen! Het zegt in ieder geval dat de Saksen-Coburgs niet vies (letterlijk en figuurlijk) waren van het fascisme. Het totalitaire trekje kwam immers ook weer boven in de speech van Bert Bibber op 20 juli 2011.

Citaat:
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:

Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 2 september 2011 om 09:08.
Bokkenreyder is offline  
Oud 2 september 2011, 09:15   #46
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Het wordt met de dag duidelijker. De Saksen-Coburgs waren in feite meer het fascisme genegen waren dan de de grootste Vlaams-nationalisten.
We kennen al de escapades van Leopold III ( een bezoekje aan Berchtesgaden bij den Adolf bijvoorbeeld), maar nu blijkt dat diens zusje, Marie-José, zelfs het bed deelde met Il Duce, den Mussolini. Is dat nu een fascistische hoer? Hebben ze die haar hoofd ook al kaal geschoren? Of is dat eigenlijk een kenmerk van de 'goede Belg': anderen beschuldigen van daden die men zelf stiekem beging, een soort 'aanval is de beste verdediging'?

http://www.zita.be/nieuws/binnenland...mussolini.html
Wat is de relevantie voor de verkiezingen van 2010?
Vito is offline  
Oud 2 september 2011, 09:17   #47
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat heeft de familie van Bart eigenlijk concreet verkeerd gedaan? En als je de politieke relevantie van dit verhaal minimaliseert dan weet ik het niet meer: een Belgische prinses die in de koffer duikt met de absolute leider van de Italiaanse fascisten! Bwa ja tis een fait divers zou men in Brussel zeggen! Het zegt in ieder geval dat de Saksen-Coburgs niet vies (letterlijk en figuurlijk) waren van het fascisme. Het totalitaire trekje kwam immers ook weer boven in de speech van Bert Bibber op 20 juli 2011.
Wat de familie van Bart gedaan is, is irrelevant. Dat is net wat BWarrior hier tracht aan te duiden met als voorbeeld de koninklijke familie. Ik treed hem daarin bij. De vraag is natuurlijk of onze belgische vriendjes wel consequent zullen zijn. In het verleden was dat alvast niet het geval. We kunnen alleen hopen dat ook zij de capaciteiten hebben om te leren uit hun fouten.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline  
Oud 2 september 2011, 09:19   #48
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vito Bekijk bericht
Wat is de relevantie voor de verkiezingen van 2010?
Heb ik hierboven al uitgelegd!
http://forum.politics.be/showpost.ph...53&postcount=8
http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=45

Citaat:
Bokkenreyder is offline  
Oud 2 september 2011, 09:20   #49
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
[/b]

Nee???? De nazaat van deze sympthisanten van het fascisme is nog altijd aan de macht en misbruikt die bovendien om de ene bevolkingsgroep te bevoordelen ten opzichte van de andere, de regeringsvorming te beïnvloeden, en dit daarbij ook nog uit puur zelfbehoud!
Geen goede uitleg.
Vito is offline  
Oud 2 september 2011, 09:23   #50
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Wat de familie van Bart gedaan is, is irrelevant. Dat is net wat BWarrior hier tracht aan te duiden met als voorbeeld de koninklijke familie. Ik treed hem daarin bij. De vraag is natuurlijk of onze belgische vriendjes wel consequent zullen zijn. In het verleden was dat alvast niet het geval. We kunnen alleen hopen dat ook zij de capaciteiten hebben om te leren uit hun fouten.
Smeer hen maar wat stroop om de mond, softe Vlaam,! Ze zullen wel over je heen rijden als je woorden nog niet koud zijn! Het is een schande dat het ganse misdadige en corrupte Belgische bestel nog op zulk een manier uit de wind wordt gezet!

Citaat:
Bokkenreyder is offline  
Oud 2 september 2011, 09:23   #51
Amon_Re

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het wordt met de dag duidelijker. De Saksen-Coburgs waren in feite meer het fascisme genegen waren dan de de grootste Vlaams-nationalisten.
We kennen al de escapades van Leopold III ( een bezoekje aan Berchtesgaden bij den Adolf bijvoorbeeld), maar nu blijkt dat diens zusje, Marie-José, zelfs het bed deelde met Il Duce, den Mussolini. Is dat nu een fascistische hoer? Hebben ze die haar hoofd ook al kaal geschoren? Of is dat eigenlijk een kenmerk van de 'goede Belg': anderen beschuldigen van daden die men zelf stiekem beging, een soort 'aanval is de beste verdediging'?

http://www.zita.be/nieuws/binnenland...mussolini.html
Beating a dead, err, princess?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline  
Oud 2 september 2011, 09:24   #52
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Geen goede uitleg.
Dat is dan voor jouw CVP-rekening.

Citaat:
Bokkenreyder is offline  
Oud 2 september 2011, 09:25   #53
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat een gezochte uitleg.

Ten eerste: men is niet verantwoordelijk voor de daden van familie en voorouders.

Ten tweede: omdat men amoureuze betrekkingen heeft met iemand, moet men het nog niet eens zijn met die persoon. Ik neem als voorbeeld Carla Bruni en Sarkozy.

Ten derde: dit heeft dus echt niets met de verkiezingen en regeringsvorming te maken. Dan heeft de bakker die Elio zijn koffiekoeken bakt méér inbreng in de onderhandelingen dan de kweetnietwieverfamilielid die eens de koffer induikt met een dictator.

Je maakt je weeral belachelijk. Sorry, maar het is gewoon zo.
Vito is offline  
Oud 2 september 2011, 09:25   #54
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is dan voor jouw CVP-rekening.
Zucht... Het wordt er niet beter op bij jou...
Vito is offline  
Oud 2 september 2011, 09:26   #55
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Beating a dead, err, princess?
The same as beating dead, err, fathers and grandfather!

Citaat:
Bokkenreyder is offline  
Oud 2 september 2011, 09:27   #56
Albrecht
Banneling

Standaard

't Was toen wel koningin Marie José van Italië...Mjah, het was geen gelukkig huwelijk...

Een grote schande.

Laatst gewijzigd door Albrecht : 2 september 2011 om 09:27.
Albrecht is offline  
Oud 2 september 2011, 09:28   #57
Amon_Re

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
The same as beating dead, err, fathers and grandfather!
Ik zie het nut niet van zulke discussies. Die mensen zijn dood, laat die gerust (allemaal dus) en wat de overlevende familieleden betreft, die laat je ook met rust, elk mens maakt zijn eigen keuzes.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline  
Oud 2 september 2011, 09:28   #58
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Zucht... Het wordt er niet beter op bij jou...
Jaja, zo kennen we jullie weer, met het vingertje omhoog en met het paternalistisch gedoe! Oude wijn in nieuwe zakken!

Citaat:
Bokkenreyder is offline  
Oud 2 september 2011, 09:32   #59
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jaja, zo kennen we jullie weer, met het vingertje omhoog en met het paternalistisch gedoe! Oude wijn in nieuwe zakken!
Ik stel vast...
Vito is offline  
Oud 2 september 2011, 09:32   #60
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Ik zie het nut niet van zulke discussies. Die mensen zijn dood, laat die gerust (allemaal dus) en wat de overlevende familieleden betreft, die laat je ook met rust, elk mens maakt zijn eigen keuzes.
Akkoord! Maar dan vraag ik je eens na te gaan hoeveel keren meer 'gewone' dode Vlaams-nationalisten hier in dit forum als beschadiging zijn opgevoerd! En dat wordt blijkbaar vlotter geslikt!

Citaat:
Bokkenreyder is offline  

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be