Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 19 september 2011, 20:17   #41
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven Bekijk bericht
Rode Willem, ik weet dat ze waarschijnlijk nog niet zo lang internet hebben daar in je rusthuis, maar je zou toch echt eens moeten leren citeren. Het is niet omdat je ad infinitum herhaalt dat het een 'mislukking' was, dat het daarom plots de waarheid is. Ben er vrij tevreden over.
De rode zeveraar zit niet in een rusthuis, maar vermoedelijk in een psychiatrische instelling. Indien hij in een rusthuis op dergelijke schuimbekkende manier zou tekeer gaan zouden er in het rusthuis ongetwijfeld slachtoffers vallen. In een gesloten instelling weet men hoe men dergelijke gekken moet aanpakken.
robert t is offline  
Oud 19 september 2011, 21:09   #42
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
No offence maar een betoging van 30.000 man georganiseerd door een paar studenten een flop noemen maar een betoging door heel de Vlaamse Beweging van 3.000 man een succes is toch wat vreemd, niet?
No offense maar die studenten hebben toch wel heel wat media aandacht gekregen. En waarvoor eigenlijk, omdat er een Declerck bijzat die zijn achternaam moest zien te misbruiken. Laten zien dat hij even wollig is als zijn pappa de opperwollebol. Even inhoudloos. Je moet die mannen hun zinnen eens analyseren, hij geraakt er soms zelf niet meer uit.
Die man begint aan een zin zonder dat hij weet waar hij naartoe wil, en vormt gewoon on the fly zijn zeikerige antwoord. En dat antwoord laat dan vrij lang op zich wachten zodat de vraagsteller en iedereen die luistert al lang vergeten is wat er gevraagd werd. Sterker nog de vraagsteller hunkert naar een spuitje om zich uit zijn lijden te laten verlossen want niets is zo erg dan een De Clerck die aan het woord is.
stuyckp is offline  
Oud 19 september 2011, 21:15   #43
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
3000 man in Linkebeek, daar moet je niet flauw over doen, het is gewoon weinig. N-VA is de grootste vlaamse partij, het is hun core-business. Ook het blok mobiliseerde, en dan de klassiekers Tak enz. En dan 3000 man, dat is gewoon weinig.

En nog iets, als je als n-va een cadeau krijgt van de vrt, om je dan zo te laten ringeloren door de vlaams blokkers... Dit was zielige televisie, weyts trok een gezicht alsof hij in zijn broek had gedaan en jambon moest echt die blokker uit de weg zetten om de vraag van de journalist te kunnen beantwoorden. Spreek volgende keer iets beter af met de vrt, als je zo een kans krijgt om te scoren. Siegfried kent toch het klappen van de zweep ?

Nu is het beeld dat blijft hangen dat van drie mandatarissen die vooral proberen weg te steken dat Flup Dewinter en dat T-shirt wezen hun eigenlijk goed bij hun kloten hebben gehad.

Leukste moment : dewinter die probeert om niet kwaad over te komen op TV toen iemand een ballon voor zijn gezicht hield om hem uit beeld te krijgen.

Olijke bende daar in Linkebeek, bien étonnés de se trouver ensemble.
De focus van die betoging is veel en veel te eng. Een mars op brussel tegen het nu uitgewerkte akkoord dat zou meer volk trekken. Maar dan moeten de details van het akkoord wel bekend zijn. Hoe kan je nu betogen tegen iets waarvan je weet dat het slecht is maar waarvan je de details niet kent.
Ik zie het al voor me dat een VRT reporter gaat vragen aan de eerste de beste er simpel uitziende betoger vraagt : " En mijn beste waartegen betoogt u" . En die simpele ziel staat daar dan met zijn bakkes vol tanden. Volledig geintimideerd omdat hij op tv gaat komen en daar totaal niet klaar voor is. Voor zover ik dat al zou zijn. Bij dit soort manifestaties moeten ze enkel met prominenten praten die tenminste in staat zijn om zich uit te drukken. Maar als de VRT er tegen is dan pakken ze natuurlijk die simpele ziel waarover ik het had. Zo is trouwens ook die verslaggeving te zien. Niet professioneel van de VRT. Als je op die manier een interview wenst af te nemen kan je verwachten dat het VB zich op een niet al te fraaie manier gaat laten zien. Wat ook de bedoeling was van de VRT. Polariteit zaaien tussen de 2 partijen en ook laten zien aan de kijkers. triestig
stuyckp is offline  
Oud 19 september 2011, 21:38   #44
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Deze demo was gewoon een succes doordat er uberhaupt een demo was.
Als het alleen maar daarom een succes was, beschouw ik dat niet bepaald als een succes.

Citaat:
Buiten dat er weinig mis is met oudere mensen volgens mij was het enige dat echt ouwelijk was aan de betoging de buitengewoon belegen muziek (wie verzint zoiets?).
Muziek? Het enige dat ik hoor in die clip is de Blauwvoet.

Er liepen daar muzikanten mee, die waren op deze video niet te zien.
Pelgrim is offline  
Oud 19 september 2011, 21:39   #45
Hollander
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hollander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Als het alleen maar daarom een succes was, beschouw ik dat niet bepaald als een succes.

Muziek? Het enige dat ik hoor in die clip is de Blauwvoet.

Er liepen daar muzikanten mee, die waren op deze video niet te zien.
ja dat kan wel wat smeuïger
Hollander is offline  

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be