![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Die man begint aan een zin zonder dat hij weet waar hij naartoe wil, en vormt gewoon on the fly zijn zeikerige antwoord. En dat antwoord laat dan vrij lang op zich wachten zodat de vraagsteller en iedereen die luistert al lang vergeten is wat er gevraagd werd. Sterker nog de vraagsteller hunkert naar een spuitje om zich uit zijn lijden te laten verlossen want niets is zo erg dan een De Clerck die aan het woord is. |
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik zie het al voor me dat een VRT reporter gaat vragen aan de eerste de beste er simpel uitziende betoger vraagt : " En mijn beste waartegen betoogt u" . En die simpele ziel staat daar dan met zijn bakkes vol tanden. Volledig geintimideerd omdat hij op tv gaat komen en daar totaal niet klaar voor is. Voor zover ik dat al zou zijn. Bij dit soort manifestaties moeten ze enkel met prominenten praten die tenminste in staat zijn om zich uit te drukken. Maar als de VRT er tegen is dan pakken ze natuurlijk die simpele ziel waarover ik het had. Zo is trouwens ook die verslaggeving te zien. Niet professioneel van de VRT. Als je op die manier een interview wenst af te nemen kan je verwachten dat het VB zich op een niet al te fraaie manier gaat laten zien. Wat ook de bedoeling was van de VRT. Polariteit zaaien tussen de 2 partijen en ook laten zien aan de kijkers. triestig |
|
|
|
|
|
#44 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Er liepen daar muzikanten mee, die waren op deze video niet te zien. |