![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De financiële crisis: een opportuniteit. Puntje 6 is vandaag wel bijzonder actueel: de onbekwaamheid van de politieke bestuurders en gebrek aan vertegenwoordiging van de referentie-aandeelhouders met intransparantie als gevolg. Wat een bepaalde onbekwame bankier ertoe aanzette om te weigeren voor het Vlaamse parlement te verschijnen. Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
||
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Hetgeen ik dus zei gistere zei, is vandaag bevestigd. Dexia wordt (tijdelijk) een staatsbank en later worden er stukken van verkocht. En het feit dat ze een staatsbank wordt, bewijst dat ze vroeger dus geen staatsbank was, maar een privé-bank. Dat moet toch duidelijk zijn, zelfs voor iemand zoals u met beperkte economische inzichten.
|
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je me de brontekst kan geven, dat is altijd gemakkelijker om iets te begrijpen. Citaat:
Wat staat er over Dexia & KBC in dat regeerakkoord volgens N-VA ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 5 oktober 2011 om 21:22. |
||
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is de N-VA nog altijd voorstander van een opsplitsing tussen spaarbanken en zakenbanken zoals in de nota ? Hoe sterk zijn ze hiervan overtuigd dat dit noodzakelijk is voor Dexia en onze andere banken ? Het is nu dat Dexia wordt hervormd, dus nu is het ook het moment om van de opsplitsing tussen een spaarbank en zakenbank een punt te maken.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 5 oktober 2011 om 21:21. |
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is in tegenstelling tot het Fortis scenario niet de ambitie van onze overheden om aandeelhouder te worden van een bad bank.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#49 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door fcal : 5 oktober 2011 om 22:36. |
|
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
u komt ook tot het inzicht, 3 jaar later dan de rest van de populatie maar u komt er wel PS welke lettergreep ontglipt er u in het samengestelde woord : staatswaarborg Laatst gewijzigd door born2bewild : 5 oktober 2011 om 22:57. |
|
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie is Bart De Wever ?
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die van N-VA zijn zich nu echt wel serieus aan het vastrijden en er zal geen traktor komen om hun uit de blubber te bevrijden.
N-VA en geld.... hopelijk nemen ze de visie van Orakel Pieters niet over want dan is het water nog dieper. |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeker weten. Waar ze nu de lijsten aan het vormen zijn, komt dat nogal duidelijk naar voor. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door Het Oosten : 6 oktober 2011 om 20:28. |
![]() |
![]() |
#56 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() "Volslagen onbekend" of "Inconnu au bataillon" grapte de Vlaming EN Belg EN Oen uit de 'Oriënt'.
Laatst gewijzigd door fcal : 6 oktober 2011 om 20:34. |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie hier dat men nog altijd geen link gegeven heeft naar een persconferentie van de N-VA met betrekking tot Dexia & KBC.
Ondertussen heb ik wel het volgende gevonden: Persconferentie N-VA van 04.10 met Bart De Wever, Muyters & Bracke: http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...itiek/1.877175
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#58 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voorbeeld I. Citaat:
Voorbeeld II. Citaat:
Besluit. Als u de taalverbeteraar wilt spelen, zorg dan tenminste dat u zich niet belachelijk maakt, dubbele oen! Laatst gewijzigd door Het Oosten : 6 oktober 2011 om 21:26. |
|||
![]() |
![]() |
#59 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De dichterlijke vrijheid laat uiteraard toe 'bataillon' (de geijkte uitdrukking) te vervangen door 'régiment'. Alles is nog niet verloren, u maakt vorderingen op vele gebieden, ik hoop, dat het u goed gaat. |
|||
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens en bij nader inzien had ik dit niet eens moeten corrigeren: 'inconnu dans le régiment' is taalkundig even correct als 'inconnu au régiment'. En 'régiment' wordt even vaak gebruikt als 'bataillon', zoals ik aantoonde. Maw, u vertelt zo maar wat.Maar u bent dan ook een dubbele oen. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 6 oktober 2011 om 22:07. |
|
![]() |