![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Oh, heb je ook een akkoord nodig om je onafhankelijkheid te "mogen" uitroepen? Dat wist ik niet.
Toen ze Fouad Belkacem arresteerden zweeg ik, want ik ben geen radicale moslim.. Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 29 november 2011 om 21:35. |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 29 november 2011 om 21:35. |
|
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Belgie moet de knecht toestemming vragen.
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Bye Diego.
Ik herhaal mijn argumenten ondertussen zowat maandelijks, ik blijf ze niet herhalen. Laatst gewijzigd door Another Jack : 29 november 2011 om 21:39. |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, EU troepen zouden de opstand van de vuige Vlaming neerslaan...
![]() |
![]() |
#48 |
Minister
|
![]() Confederalisme is rap afgehaspeld. Kwestie van een lijstje te maken met 2 puntjes op: het leger en ontwikkelingshulp. Dat zal snel geregeld zijn.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
![]() |
![]() |
#49 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Haha hij heeft "EU" en "radicaal ingrijpen" in 1 zin gebruikt
![]()
#50 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nog goed dat dat ze in de Verenigde Staten niet wisten dat je een akkoord moet sluiten alvorens je jezelf onafhankelijk mag verklaren. Anders waren ze nu nog altijd een kolonie!
![]()
Toen ze Fouad Belkacem arresteerden zweeg ik, want ik ben geen radicale moslim.. Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 29 november 2011 om 21:42. |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Sterk antwoord en... uitgebreid geargumenteerd! Geen speld tussen te krijgen!
![]()
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
3 dagen, meer hadden ze niet nodig in Griekenland en Italië. Vinden jullie het trouwens niet raar dat de Lega Nord in Italië zo stil is? Zij houden bewust hun muil, omdat ze weten dat de financiele markten niet houden van nieuwe staten en de daarbij horende chaos. Laatst gewijzigd door Another Jack : 29 november 2011 om 21:43. |
|
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#55 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk je echt dat de PS en CDH verregaande hervormingen gaan stemmen die hun sociale zekerheids-electoraat aan de bedelstaf zal brengen?
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
|
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook zou ik in mijn laatste dagen vrijheidsstrijder kunnen worden, bij vroeger altijd vreeedzaam; om de juiste reden in de nor gaan voor de laatste jaren is toch een hele eer en een correcte sluiting van de cirkel. |
|
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hallo Jack?
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() Allez Bokke, maar 't is toch waar ?
Ik heb hier of elders nog geen enkele belgische patriot onderbouwde argumenten weten geven, die het voortbestaan van hun 'pragmatisch' land rechtvaardigen. Mss heeft Jack ze dus wel degelijk en heb ik er wsl overgelezen, vandaar dus mijn verzoek aan hem. Je weet maar nooit... ![]() |
![]() |