![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/groupcp.php?g=4071 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een voorbeeld tussen een flamingant en een belgicist -F: Een federaal, confederaal of unitair Vlaanderen? -B: Een unitair België!!! Vlaanderen wordt nooit onafhankelijk! Racisten! -F: Ja maar, de discussie ging over hoe het er zou uitzien, niet of het ooit zou gebeuren volgens jou -B: Nazi! Waarom zou je splitsen? -F: (geeft waslijst redenen) -B: u bent gewoon een groepsegoïst... Fascist!!! -F: och, u stelt 0,15% van de bevolking voor -B: extremist! Ga bij uwe Hitler! -F: en gij bij uwe Leopold II, negertjes killen -B: stuk **** -F: *** -B: *** En de discussie die heel interessant had kunnen worden over hoe een onafhankelijk Vlaanderen optimaal zou werken, verzand eerst in een discussie over het al dan niet onafhankelijk worden, en dan in een ordinaire scheldpartij. De originele bedoeling om een goed plan te hebben is met succes gedwarsboomd door deze vorm van terrorisme van de belgicisten. Vandaar de noodzaak.
![]() |
![]() |
#43 | ||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
En te zien aan uw vertekende weergave van de werkelijkheid, bent u lekker razend om die nieuwe groep, je kan ze lekker niet luchten ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Mij info onthouden, is een waarlijke kwelling. Citaat:
Citaat:
Wanneer ik een discussie in mijn voordeel afrond, dan zou ik dat enigszins anders betitelen........... Ik begrijp de contradictie niet. Enerzijds krijsen jullie om openheid i.v.m. transferten, maar de discussie erover, die mag niemand bijwonen, die moet achter gesloten deuren plaatsvinden. Jullie beweren de oplossingen voor België en Vlaanderen in pacht te hebben, doch de toetsing ervan aan de mening van anderen, dat kan niet. Die moet in een achterkamertje onder gelijkgestemden geplebisciteerd worden. ![]() Qua openheid kunnen jullie een voorbeeldje nemen aan de nieuwe kartelpartner die jullie van onder de kiesdrempel viste.In weerwil van mijn niet al te religieuze inborst, mag ik hun tempels vrijelijk in en uit, en mag ik er probleemloos hun religieuze esbattementen bijwonen, ter leringhe en vermaak. Maar goed, veel kan ik er dus niet aan verhelpen. Ik zal dus onwetend blijven van wat er zoal aan flamingantische scherpslijperij bedisseld wordt. Geen toegang tot gejammer en geweeklaag over de halve occasie-Porche jullie ontstolen door de vuige Walloonen. Geen zicht op de titanenstrijd wie er de meest Vlaamsgezinde erfgenaam gekroond wordt......... So be it. Voor dictatoriale censuur moet zelfs een Supe®deluxeStaaf plooien. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie op een diefje een geheimpje wil doorvertellen heeft plenty mogelijkheden: PB, Belgacom, Telenet, Proximus, Bees,....... Of dergelijk sectair gedoe gewenst is op een tot hiertoe open discussieforum, is maar de vraag....... Maar niet getreurd, het www is weids genoeg om pret te beleven.
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
|
![]() Zelf ben ik lid van de Linkerforum (rechts wou me niet) -
ik verwijl er soms nog wel eens maar een diskussie met gelijkgezindten is toch soms minder interessant dan met mensen met een tegengestelde mening - zo nu en dan moet er wel eens nagegaan worden of een apart forum nog wel zinvol is & of het soms niet beter is om die fora een meer tijdelijk karakter te geven. Het forum over Europese politiek heeft volgens mij zeker bestaansrecht en mag wat mij betreft onbeperkt blijven... Wat about ... een historisch subforum ietwat ludiek : oude koeien ???
![]() |
#50 | |
|
![]() Van eergisteren, maar helaas nog zonder reactie:
Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Communautaire Discussies: plaats waar belgicisten en vlaamsnationalisten in de arena treden. Discussies verzanden meestal in scheldpartijen of simplisme.
Vlaams-nationalistisch thema-forum: plaats waar vlaamsnationalisten en/of vlaamsgezinden in alle rust kunnen discussieren over het Vlaanderen van de toekomst. Er is al gebleken dat er op diverse punten verschillende meningen zijn onder de Vlaamsnationalisten (oa kwestie Brussel) Vlaams Kartel: enkel CD&V of N-VA kiezers/sympathisanten kunnen lid worden van deze groep. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan eis ik ook een Belgisch-nationaal forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Europees Commissaris
|
![]() En wij een Progressief forum
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dan moet je 10 man/vrouw zover krijgen die eis te steunen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Er is nu naast Vlaams-nationalistisch ook een Belgisch-nationalistisch forum. Lidmaatschap ervan dient aangevraagt te worden via de gebruikersgroepen.
Vlaams Kartel gaan we één dezer dagen opdoeken. Over links-rechts wordt er nog gebrainstormd... ofwel omvormen ofwel opdoeken. Voorlopig komen er GEEN nieuwe fora meer. Er zijn er al genoeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
P.S. Weet er iemand waar ik een online becijfering vind van de 'transfers'?
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
||
![]() |
![]() |