Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 juni 2004, 23:10   #41
DaBlacky
Europees Commissaris

DaBlacky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Ik wil zwarte euh ledenlijst van dat forum.
Gebruikersgroepen --> bekijk gegevens.

http://forum.politics.be/groupcp.php?g=4071
DaBlacky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2004, 00:06   #42
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist

Om effe de boel daar te verzieken? Blijf jij maar in communautaire discussies...
Huh? Ik?
*slik*
Ik denk niet dat mijn berichtjes getuigen van extreme voorkeur voor het één of het ander?! En euh, overtuig mij maar es waarom we moeten splitsen, hoe het er dan moet uitzien, e.d.!
Trouwens, als er al een communautair forum is (waar ik blijkbaar zelden ga kijken) waarom moet er dan nog zo'n forum zijn in de vorm van Vlaams-nationalistisch?
Om voor ene keer eens constructief te kunnen debateren. Je antwoord bewijst trouwens dat je dat niet kan.

Een voorbeeld tussen een flamingant en een belgicist
-F: Een federaal, confederaal of unitair Vlaanderen?
-B: Een unitair België!!! Vlaanderen wordt nooit onafhankelijk! Racisten!
-F: Ja maar, de discussie ging over hoe het er zou uitzien, niet of het ooit zou gebeuren volgens jou
-B: Nazi! Waarom zou je splitsen?
-F: (geeft waslijst redenen)
-B: u bent gewoon een groepsegoïst... Fascist!!!
-F: och, u stelt 0,15% van de bevolking voor
-B: extremist! Ga bij uwe Hitler!
-F: en gij bij uwe Leopold II, negertjes killen
-B: stuk ****
-F: ***
-B: ***

En de discussie die heel interessant had kunnen worden over hoe een onafhankelijk Vlaanderen optimaal zou werken, verzand eerst in een discussie over het al dan niet onafhankelijk worden, en dan in een ordinaire scheldpartij.

De originele bedoeling om een goed plan te hebben is met succes gedwarsboomd door deze vorm van terrorisme van de belgicisten. Vandaar de noodzaak.
Oud 20 juni 2004, 00:12   #43
Tantist

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Citaat:
Het is gewoon irritant als je een constructieve discussie wil opzetten over dit of dat, dat een "nazi, fascist!!!" postertje de discussie wil doen ontaarden in een flame war en daar vaak nog in slaagt ook.
Als dergelijke koosnamen onterecht zijn, dan kan dit hoogstens een amusante denigrerende grijnslach aan het adres van de infantiele poster opleveren.
Verwijten kunnen pas 'bijten' als ze ergens een doel raken.......
Dat is niet het punt, ik kan het niet laten die grijnslach idd op mijn gezicht te toveren, maar intussen is wel de discussie ontaard... DAT is het punt. En daar ben jij ook nogal straf in...

Citaat:
Citaat:
Als de belgicisten hun intellectueel terrorisme niet zouden uitvoeren, was die groep nergens voor nodig geweest.
Ik begrijp het.
If you cannot stand the heat, stay out of the kitchen.
Veel succes met de nieuwe koele berging.
U begrijpt het duidelijk niet. Wij flaminganten kunnen het niet laten om op jullie weerwerk in te gaan, maar daarmee wijken we af van de oorspronkelijke, constructieve discussie. Om uw parallel door te trekken: we willen in die keuken een taart bakken, maar gelle komt melk in de bloem kappen zodat we enkel nog pannenkoeken kunnen maken.

En te zien aan uw vertekende weergave van de werkelijkheid, bent u lekker razend om die nieuwe groep, je kan ze lekker niet luchten

Citaat:
Citaat:
Het is goed eens in eigen hart te kijken voor het slapen gaan, Superstaaf...
Snuffel eens door mijn posting op dit forum en geef me dan snel de absolutie voor al die aantijgingen en insinuaties waarmee je mij en alle andere Belgicisten over één kam scheert.
"Nazi" roep je misschien niet, maar discussies doen verzanden doe je maar al te vaak. Ik scheer u dus terecht over 1 kam, nietwaar?
Oud 20 juni 2004, 11:07   #44
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En daar ben jij ook nogal straf in...
Da's een straffe beschuldiging.

Citaat:
En te zien aan uw vertekende weergave van de werkelijkheid, bent u lekker razend om die nieuwe groep, je kan ze lekker niet luchten
Je constateert terecht dat dit heimelijk gedoe me enorm stoort.
Mij info onthouden, is een waarlijke kwelling.

Citaat:
"Nazi" roep je misschien niet,
Waarvan akte.

Citaat:
maar discussies doen verzanden doe je maar al te vaak.
Verzanden?
Wanneer ik een discussie in mijn voordeel afrond, dan zou ik dat enigszins anders betitelen...........

Ik begrijp de contradictie niet.
Enerzijds krijsen jullie om openheid i.v.m. transferten, maar de discussie erover, die mag niemand bijwonen, die moet achter gesloten deuren plaatsvinden.
Jullie beweren de oplossingen voor België en Vlaanderen in pacht te hebben, doch de toetsing ervan aan de mening van anderen, dat kan niet. Die moet in een achterkamertje onder gelijkgestemden geplebisciteerd worden.

Qua openheid kunnen jullie een voorbeeldje nemen aan de nieuwe kartelpartner die jullie van onder de kiesdrempel viste.In weerwil van mijn niet al te religieuze inborst, mag ik hun tempels vrijelijk in en uit, en mag ik er probleemloos hun religieuze esbattementen bijwonen, ter leringhe en vermaak.

Maar goed, veel kan ik er dus niet aan verhelpen.
Ik zal dus onwetend blijven van wat er zoal aan flamingantische scherpslijperij bedisseld wordt.
Geen toegang tot gejammer en geweeklaag over de halve occasie-Porche jullie ontstolen door de vuige Walloonen.
Geen zicht op de titanenstrijd wie er de meest Vlaamsgezinde erfgenaam gekroond wordt.........

So be it. Voor dictatoriale censuur moet zelfs een Supe®deluxeStaaf plooien.
Oud 20 juni 2004, 11:53   #45
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een voorbeeld tussen een flamingant en een belgicist
-F: Een federaal, confederaal of unitair Vlaanderen?
-B: Een unitair België!!! Vlaanderen wordt nooit onafhankelijk! Racisten!
En ik ben een belgicist? Ik denk dat je mij maar moeilijk kan verwijten discussies te doen ontaarden of naast de kwestie te brallen.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2004, 11:59   #46
Aangebrande Phönix
Minister

Aangebrande Phönix's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door te sussen Staaf
Ik begrijp de contradictie niet.
Enerzijds krijsen jullie om openheid i.v.m. transferten, maar de discussie erover, die mag niemand bijwonen, die moet achter gesloten deuren plaatsvinden.
Jullie beweren de oplossingen voor België en Vlaanderen in pacht te hebben, doch de toetsing ervan aan de mening van anderen, dat kan niet. Die moet in een achterkamertje onder gelijkgestemden geplebisciteerd worden.
Homaar, we onttrekken dergelijke discussies niet aan uw scherpe ogen (de mijne beginnen weer te etteren). Wanneer der Staaf zin heeft in een discussie omtrent transferten, of met "de flaminganten" of een deel dezer (zelfverklaarde edus bestaande) groep in debat wenst te treden, dan kan dit. Alleen wensen die "flaminganten", groep zijnde, zich bij wijlen ook te vrijwaren op het correcte pad van de rede te blijven. Eventueel ook hun collectieve mening te verruimen. Daar in het openbaar dergelijke discussies een nogal onzekere toestand impliceren kunnen deze slechts achter de gesloten deuren plaatsvinden. Aangezien dergelijke discussies indien niet in den stille ons helemaal onthouden zouden worden, om evidente psychologische redenen, kan je het gevoel dat je onrecht wordt aangedaan laten varen.
Niets was, niets is, niets zal
Aangebrande Phönix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2004, 12:09   #47
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aangebrande Phönix
Homaar, we onttrekken dergelijke discussies niet aan uw scherpe ogen (de mijne beginnen weer te etteren). Wanneer der Staaf zin heeft in een discussie omtrent transferten, of met "de flaminganten" of een deel dezer (zelfverklaarde edus bestaande) groep in debat wenst te treden, dan kan dit. Alleen wensen die "flaminganten", groep zijnde, zich bij wijlen ook te vrijwaren op het correcte pad van de rede te blijven. Eventueel ook hun collectieve mening te verruimen. Daar in het openbaar dergelijke discussies een nogal onzekere toestand impliceren kunnen deze slechts achter de gesloten deuren plaatsvinden. Aangezien dergelijke discussies indien niet in den stille ons helemaal onthouden zouden worden, om evidente psychologische redenen, kan je het gevoel dat je onrecht wordt aangedaan laten varen.
Onrecht is een zwaar woord.
Wie op een diefje een geheimpje wil doorvertellen heeft plenty mogelijkheden: PB, Belgacom, Telenet, Proximus, Bees,.......
Of dergelijk sectair gedoe gewenst is op een tot hiertoe open discussieforum, is maar de vraag.......
Maar niet getreurd, het www is weids genoeg om pret te beleven.
Oud 20 juni 2004, 12:11   #48
Aangebrande Phönix
Minister

Aangebrande Phönix's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aangebrande Phönix
Onrecht is een zwaar woord.
Wie op een diefje een geheimpje wil doorvertellen heeft plenty mogelijkheden: PB, Belgacom, Telenet, Proximus, Bees,.......
Of dergelijk sectair gedoe gewenst is op een tot hiertoe open discussieforum, is maar de vraag.......
Maar niet getreurd, het www is weids genoeg om pret te beleven.
Sommigen zijn te lui om hun activiteiten te spreiden. Sommige zaken die je liever privaat zegt in één forum en andere in een ander is vermoeiend.
Niets was, niets is, niets zal
Aangebrande Phönix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2004, 12:22   #49
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard

Zelf ben ik lid van de Linkerforum (rechts wou me niet) -
ik verwijl er soms nog wel eens maar een diskussie met gelijkgezindten
is toch soms minder interessant dan met mensen met een tegengestelde mening -
zo nu en dan moet er wel eens nagegaan worden of een apart forum nog wel zinvol is & of het soms niet beter is om die fora een meer tijdelijk karakter te geven.
Het forum over Europese politiek heeft volgens mij zeker bestaansrecht
en mag wat mij betreft onbeperkt blijven...
Wat about ... een historisch subforum ietwat ludiek : oude koeien ???
Oud 20 juni 2004, 14:06   #50
Dimitri

Standaard

Van eergisteren, maar helaas nog zonder reactie:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri
Kan iemand mij even uitleggen wat het verschil is/zal zijn tussen het communautaire themaforum en het Vlaams-nationalistische themaforum?

Sinds wanneer bestaat er trouwens een Vlaams Kartel-forum??? Ik heb die nog nooit zien staan in de lijst. :o
Als mijn vragen nu niet snel beantwoord worden ga ik het lidmaatschap van die fora aanvragen!
Dimitri is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2004, 14:11   #51
Fribre
Parlementsvoorzitter

Standaard

Communautaire Discussies: plaats waar belgicisten en vlaamsnationalisten in de arena treden. Discussies verzanden meestal in scheldpartijen of simplisme.

Vlaams-nationalistisch thema-forum: plaats waar vlaamsnationalisten en/of vlaamsgezinden in alle rust kunnen discussieren over het Vlaanderen van de toekomst. Er is al gebleken dat er op diverse punten verschillende meningen zijn onder de Vlaamsnationalisten (oa kwestie Brussel)

Vlaams Kartel: enkel CD&V of N-VA kiezers/sympathisanten kunnen lid worden van deze groep.
Oud 20 juni 2004, 14:20   #52
Dimitri

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Groene Leeuwtje
Communautaire Discussies: plaats waar belgicisten en vlaamsnationalisten in de arena treden. Discussies verzanden meestal in scheldpartijen of simplisme.

Vlaams-nationalistisch thema-forum: plaats waar vlaamsnationalisten en/of vlaamsgezinden in alle rust kunnen discussieren over het Vlaanderen van de toekomst. Er is al gebleken dat er op diverse punten verschillende meningen zijn onder de Vlaamsnationalisten (oa kwestie Brussel)
Is het dan niet mogelijk om bij communautaire discussies dezelfde discussies op te starten? Volgens mij is al gebleken van wel. Wie het niet interesseert zal toch niet reageren, enkel als het een strijdpunt tussen Belgisch- en Vlaamsgezinden is ontstaat er discussie tussen die twee.
Citaat:
Vlaams Kartel: enkel CD&V of N-VA kiezers/sympathisanten kunnen lid worden van deze groep.
Maar waarom wordt dat forum helemaal verborgen gehouden?
Dimitri is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2004, 14:22   #53
Fribre
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri
Citaat:
Maar waarom wordt dat forum helemaal verborgen gehouden?
Om niet tot last te zijn voor de andere forumgebruikers. Het lidmaatschap voor die groep werd uitgereikt door de moderators van die groep en enkel aan diegene die voldeden aan de voorwaarden.
Oud 20 juni 2004, 14:35   #54
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Dan eis ik ook een Belgisch-nationaal forum.
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2004, 14:36   #55
Spetsnaz
Europees Commissaris

Spetsnaz's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Spetsnaz
Standaard

En wij een Progressief forum
Spetsnaz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2004, 14:36   #56
Fribre
Parlementsvoorzitter

Standaard

Dan moet je 10 man/vrouw zover krijgen die eis te steunen...
Oud 20 juni 2004, 14:43   #57
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Besmuikt verborgen forum waar een minderheid van de Vlamingen kritiekloos hun natte droom bijeenspuiten, dewelke ze nadien door de strot rammen van een onwillige meerderheid.
Oud 20 juni 2004, 14:51   #58
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Dan moet je 10 man/vrouw zover krijgen die eis te steunen...
Komt eraan.
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2004, 15:33   #59
FMisplon
Provinciaal Gedeputeerde

FMisplon's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar FMisplon
Standaard

Er is nu naast Vlaams-nationalistisch ook een Belgisch-nationalistisch forum. Lidmaatschap ervan dient aangevraagt te worden via de gebruikersgroepen.
Vlaams Kartel gaan we één dezer dagen opdoeken. Over links-rechts wordt er nog gebrainstormd... ofwel omvormen ofwel opdoeken.
Voorlopig komen er GEEN nieuwe fora meer. Er zijn er al genoeg.
[size=1]Gegarandeerd 100% vrijwilligerswerk, Gegarandeerd 100% onafhankelijk
[/size]
FMisplon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2004, 15:47   #60
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FMisplon
Over links-rechts wordt er nog gebrainstormd... ofwel omvormen ofwel opdoeken.
Zou het mogelijk te zijn de discussies die daar reeds gehouden werden niet verloren te laten gaan? Het opdoeken ervan zou mij een bijzonder slechte en spijtige zaak lijken.

Citaat:
Als dat het thema is, kan dan eindelijk iemand mij eens uitleggen waarom ik tot op heden blijkbaar geen lid mag worden? Veel in de discussies, met uitzondering misschien diegene over Brussel, zou ik mij waarschijnlijk geeneens bemoeien, maar het lijkt mij wel interessant om volgen.

P.S. Weet er iemand waar ik een online becijfering vind van de 'transfers'?
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be