![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#42 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#43 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#45 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Een junk aan het ocmw krijgt zoveel media aandacht.Het is precies komkommer tijd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() Hier kan ik inkomen. Toch eigenaardig dat "het bewijs" pas nu opduikt, terwijl Luyten er al sinds augustus mee stond rond te zwaaien in Humo. En laat het nu net Lode Vereeck zijn die het bewijs nu aan De Morgen bezorgt. Ik heb Marino Keulen echter niet meer gehoord. Vond hij misschien ook dat er toch iets begon te stinken aan die bewijslast?
Laatst gewijzigd door Jakko : 22 januari 2012 om 13:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Parlementslid
|
![]() Geybels zou meer kunnen weten, maar is ook zij nog geloofwaardig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Door nu met modder te gaan gooien (die dan ook nog eens helemaal is opgedroogd) doet hij enkel zichzelf oneer aan. en als hij nog een beetje beter zijn best doet, en verliefde Kim begint hem weer te steunen, dan zal zij mee in het putteke zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch benieuwd wat Bas nog in petto heeft. Ik denk toch dat men er, daar "aan de Koningsstraat", niet erg gerust in is.
![]() |
#51 |
Parlementslid
|
![]() Elke vorm van publiciteit is publiciteit ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Parlementslid
|
![]() Pour la drogue et les putes...
Laatst gewijzigd door bartelx : 22 januari 2012 om 14:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het om het verspreiden van stank gaat, dan hoeft dat koppel geen deksels te lichten. Uit zichzelf stinken ze reeds meer dan genoeg. Laat ze eerst eens wat uitleg geven over hun drugsgebruik in Thailand? Of is dat drugsgebruik sedert de beruchte "blowen"-verklaring van Quickie enkele jaren geleden in het parlement nu een "must". Blijkbaar behoort het stel Luyten-Geybels tot het "progressieve" wereldje dat neusophalend en misprijzend neerkijkt op wie verklaart perfect te kunnen functioneren en zich best o.k. te voelen zónder drugs. Dergelijk soort hufters en ego-trippers pogen zich in alle kringen in te wurmen. Het pleit voor N-VA dat ze eruit werden gegooid.
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Luyten en Geybels mogen dan wel paria's zijn, er vallen toch wel argumenten te vinden voor hun oprispingen.
Als ge die opportunistische overloper Van Campenhout 2 weken laat afkicken in de Caraïben en ge dumpt zonder pardon een klein jaartje ervoor 2 jonge mensen voor min-of-meer gelijkaardige feiten... dan kan je op z'n minst spreken van "selon la tête du client". Ze wouden wat drugs scoren in een land dat daarvoor berucht is ... So what? Er werd altijd geopperd dat die reis een soort follieke van de allerlaatste keer was, ZEER congruent met wat onze Lulu op Aruba deed of gaat doen. Laffe hypocrisie van een bende schijnheiligaards die nu geval per geval door de mand aan het vallen zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, te oordelen naar jouw avatar, heb je hebt veel te druk met antisemitische activiteiten.
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
Als je acoholverslaving en drugsverslaving (coke notabene) op hetzelfde niveau plaats, ben je ofwel betrokken partij ofwel niet goed snik.Waarmee ik niet wil zeggen dat ik voorstander ben van alcoholmisbruik, integendeel.
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"een soort follieke van de allerlaatste". Kun je werkelijk nóg meer progressieve kwijl uit jouw toetsenbord kloppen? En als het Van Campenhout-verhaal inderdaad is zoals jij hier schrijft dan kan ik mij zo voorstellen dat het afkicken van alcohol wel als absolute voorwaarde werd gesteld om toelating te krijgen om als politicus binnen N-VA te mogen functioneren. Doet hij dat niet dan mogen ze wat mij betreft, hem er evenzeer uitgooien.
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al die dingen werden Bas Luyten vergeven, net zoals ze nu Van Campenhout een kans geven. Hoeveel keer zal Van Campenhout dronken een ongeval moeten veroorzaken vooraleer hij de bons krijgt denk je? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 22 januari 2012 om 15:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus als ik uw bericht goed begrijp, kan ik kiezen uit twee opties volgens u: 1) Niet goed snik 2) Betrokken partij Het zou misschien wenselijk zijn om uw argumentatief vermogen wat bij te schaven, want dit is niveau 5e leerjaar, kameraad. Alcoholmisbruik is even destructief als cocaïne; met dat verschil dat een cokeverslaving enigszins omkeerbaar gemaakt kan worden met de gepaste medicatie (antipsychotica of juist stimulaten zoals Bupropion). Ik ga er geen technisch duw-en-trekwerk van maken, want ik verveel me nu al. |
|
![]() |
![]() |