![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() Mensen als u zouden ze beter verbranden ( levend ). Nooit naar school geweest zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() Groenen zijn toekomstgericht en hebben een duidelijke visie. De uitdaging van de toekomst is een duurzame economie ontwikkelen met zo'n klein mogelijke impact op het milieu.
Europa heeft heel wat knowhow en is eveneens toekomstgericht. Daar hebben ze dus een duidelijk raakvlak met de groenen. Je kan dus min of meer stellen dat je in de toekomst een groen beleid mag verwachten van Europa. Als je weet dat Europa allerhande (dwingende ) doelstellingen oplegt aan de lidstaten, dan mag je dus ook in ons land een groen beleid verwachten. Om uw vraag aldus te beantwoorden …ik zou zeggen alle inwoners van de EU - zelfs als is dat soms dik tegen hun zin en zijn de mensen enkel bezig met centjes tellen. Verwacht u dus maar aan een vergroening van de belastingen volgens het rechtvaardige principe “ de vervuiler betaalt”. Mooi toch? |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
rustig hé vrind. Uw sarcasmemeter eens nakijken http://www.youtube.com/watch?v=2Z4m4lnjxkY |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kijk maar naar Griekenland, daar worden de bossen massaal gesloopt. En wat gaan ze doen ? Iedereen in de bak steken. Die regeltjes van Europa en de Groenen zijn gewoonweg gemaakt door mensen die met hun hoofd in de wolken leven en verscholen zijn van elk realiteitsgevoel. Laatst gewijzigd door Stingray : 4 maart 2012 om 22:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Parlementslid
|
![]() Blijkbaar is er evolutie op het vlak van een zogenaamde superbrandstof.
Iemand meer info hierover? Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch raar dan dat Cella Energy daarvoor de hoofdvogel van Shell UK krijgt. ![]() Als men dat tegenwerken noemt. ![]() Citaat:
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 5 maart 2012 om 00:02. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Los van de opslagproblematiek blijft het probleem dat waterstof niet vrij voorkomt in de natuur en dus geproduceerd moet worden. Dit kost dus ook energie en we zijn dus terug naar af.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 5 maart 2012 om 00:51. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als iemand beweert een oplossing voor het energieprobleem te hebben, en daarbij beweert tegengewerkt te worden door "big oil" dan weet ik direct dat die persoon of organisatie geen oplossing heeft, enkel een leuk verhaal en een behoefte aan een excuus waarom hun product het op de markt niet goed doet. edit: ik lees in een andere reactie dat er hier helemaal geen sprake is van tegenwerking door de oliesector, wat er op zou kunnen wijzen dat het hier wel degelijk over een product gaat dat potentieel heeft. Maar het bevestigt mijn punt: De oliesector heeft niks tegen alternatieven voor olie. Denk je echt dat het in de energie sector niet in de eerste plaats om geld gaat? Denk je echt dat het Shell, BP en co. een moer kan schelen wat er uit de slang komt in hun pompstations? Zolang ze er geld aan kunnen verdienen is het voor hen in orde. En het geld dat met tankstations verdient wordt komt meer en meer door de winkels, en niet door de pompen.
step 1: Blame capitalism step 2: Adopt some policies to "fix things". step 3: When those policies make things worse, return to step 1. ... repeat ... Laatst gewijzigd door Zwitser : 5 maart 2012 om 07:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Ik heb mij een kleine afvaloliebrander gekocht.
Gebruikte frituurolie en andere vuile olie gewoon inkappen. Op het werk krijg ik die altijd mee van de kok. Zij zijn blij dat ze er van af zijn, ik heb er warmte van ![]() Laatst gewijzigd door giserke : 5 maart 2012 om 11:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bof, Ik hoop maar dat U een lange schoorsteen hebt.
Of dat U met plezier de dioxines en andere rotzooi zelf wil inademen.
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je ruikt niets. Laatst gewijzigd door giserke : 5 maart 2012 om 12:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hadden ze vroeger in sommige garages ook. Een afval olie verbrander waar ze de werkplaats mee opwarmden en tegelijk hun afval olie mee kwijt waren.
Werkte goed hoor. Sommige waren zo een soort stoof. Tja als je dan toch olie in huis al hebt moet je het niet meer gaan kopen hé. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |