![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
het wordt idd stilaan tijd dat het olierijke middenoosten in handen komt van Westerlingen. het is immers beter voor iedereen wanneer de belangrijkste grondstoffen beheerd worden door het meest beschaafde en ontwikkelde volk, zodat dit volk zich ongehinderd verder zou kunnen ontwikkelen. amerika is europa hierin helaas voor, maar goed, de VS zijn in zekere zin nog steeds bevriend met europa. wie het grootste leger ter wereld heeft bepaalt wat goed en kwaad is. niemand anders. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Geachte Elmaci,
mogen we U vragen om uw fotos weg te doen AUB ? Wat doe je hier tussen de ongelovigen als je zo patriotisch bent ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wereldheerschappij? Ben ik blij dat een dit soort uitspraken vooral binnen de marginaliteit in Belgie plaats vinden. Mensen die vinden dat ze op basis van hun toevallige geboorte in een welvaarende maatschappij superieur zijn aan andere. Ze hebben meer onderwijs genoten dan eenderd ergens anders ter wereld, maar ze hebben er niets uit geleerd. Hoewel die mensen niets hebben en waarschijnlijk ook niets zullen bij(ge)dragen aan die maatschappij.
![]() |
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze reageren nog altijd vrij braaf op de aanvallen van de Al Quaida bendes. Het kan nog altijd veel wreder, niet dak ik daar zo'n voorstander voor ben, maar als het moet, moet het maar, ... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mijn part mogen ze daar wel eens laten zien wat we zoal in ons westers wapenarsenaal hebben zitten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens Al-Quaida is zo versplinterd in cellen dat je al tot het topmanagement moet doordringen om een algemeen beeld te krijgen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Als je de zaak enigszins onderzoekt door alle artikels te verzamelen en boekwinkels te doorneuzen, dan zal je merken dat er iets niet pluis is met de kapers zoals ze werden afgeschilderd in Time en in andere bronnen. Het is ook heel erg verdacht dat ze slechts 2 dagen na de aanslagen al ongeveer alles wisten over de kapers en een gedetailleerd dossier konden overleveren aan de pers. Officiëel hadden ze ook totaal geen idee dat vliegtuigen als missielen gebruikt konden worden. Dat is ook totale onzin. In juli 2001 op de top in Genoa stond luchtafweergeschut klaar. Normaal dient het NORAD om vliegtuigen te intercepteren die van hun koers afwijken. Ze traden veel te laat op op 911, vanuit verafgelegen luchtmachtbasissen en de jets vlogen aan halve snelheid. En dan zijn er ook al de waarschuwingen die ze ontvingen van andere staten. Als je er een beetje over nadenkt, dan zie je ook in dat OBL hier nooit alleen toe in staat zou zijn geweest vanuit een grot in Afghanistan. Laat staan dat hij zo naïef zou zijn van te denken dat zijn zelfmoordpilootjes er in zouden slagen om de vliegtuigen in de torens te boren. En dan zegt dat nog niets over de onmogelijkheid om gebouwen als de WTC torens te doen instorten met een kerozine brand.
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Mijn vijand leren kennen. Wij zijn vijand niet kent, kan niet winnen zeiden ze tegen mij ooit ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Mitgard zijn pic is veeeeel mooier, die van u werkt de meesten hier op de zenuwen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Lees wat meer over de bezetting van Afghanistan door Rode Leger: de banden zijn er zeker, maar bij de VS was de samenwerking tijdelijker. Moslim-terroristen werden tot zeer recent door de Pakistanis gebruikt om oa keet te schoppen in Kashmir...
![]() |
![]() |
#56 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() zoals in Bali zeker, zoals in Casaablanca zeker, zoals in Istabul zeker, zoals in Madrid zeker, zoals in Nigeria zeker (oa raket op lijnvliegtuig van El Al),...
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#59 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Het is een vereenvoudiging, uiteraard. Ik kan hier online geen boek over schrijven, maar dat het ISI zeer nauwe banden heeft met de CIA is algemeen geweten bij mensen die zich wat verdiept hebben in de materie.
![]() |
![]() |
#60 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar misschien pogingen van de FBI of CIA om te infiltreren in, of Ata die zich voordoet als een dubbelspion, niets is wat het lijkt in dat wereldje. Verder, je wil hier de complot theorie voorstellen zeker dat het geweten was dat ze het WTC wilden aanvallen. Kan zijn, misschien dat ze zelf dachten dat ze niet zouden instorten, omdat het zogezegd onmogelijk is om met een kerrosine brand zo'n gebouw te doen instorten, wel we hebben gezien dat het wel mogelijk is. Kijk ge gaat misschien lachen, maar ten tijde van de WTC had ik nen FS 2002 op mijne pc staan, nu ben ik daar nie echt goe in, maar ne lear jet neerzetten in een patteveld lukt mij nog wel, ik heb ook direct geprobeerd of ik ne 747 in een torengebouw kon parkeren. Het is nie gemakkelijk, maar het lukte wel, iemand die wa boekskes leest over vliegtuigen, heeft snel een aardig idee over hoe je er mee om moet gaan. Je weet snel wat Stall speed is, wat flaps en air breaks doen als je er wat mee experimenteerd op simulators. Het echte gevoel van een stick en de impact van accelaritie enz... leer je natuurlijk alleen maar in een echt vliegtuig, maar dat hebben die gasten ook gedaan. Een boeiing overnemen met een breekmes, inderdaad, je snijd er eentje de keel over en de rest zal wel gehoorzamen, het vliegtuig op de juiste hoogte brengen met de auto pilot, peace of cake, gewoon aan een knoppeke draaien. de computer doet de rest, laag genoeg dat de radar moeilijkheden krijgt u te volgen,... als ge een goei kompaspeiling doet is het zelf mogelijk hem volautomatisch in zo'n toren te knallen. maar kom voor de laatste 100 m is er misschien correctie vandoen. gewoon AP schakelaarke omdraaien en met de flightstick of de voetjes de nodige beweging inbrengen en boem klaar is kees. Een afgetankt vliegtuig zit boordevol kerosine, de explosieve kracht is nie genoeg om een gebouw op te blazen, het is dan ook geen high grade explosive. maar een vliegtuig dat crashed heeft een een interessante eigenschap, tanks scheuren en door de turbelentie wordt de inhoud onmiddelijk verneveld en verspreid, (er zijn daar heel interessante accident video's over te vinden... ) en de NASA heeft daar tests mee gedaan. er vliegen dus meerdere verdiepingen tegelijk in de fik, die vol staan met papier, plastic van it materiaal, bureelmateriaal, bovendien vliegt de isolatie van kabels in brand die door de ventilatieschachten naar boven en beneden lopen, die daar bovendien gevoed worden door zuurstof. aangezien al het glas kapot is wordt er zuurstof naar binnen gezogen, en gaat de centrale liftschacht als een schouw dienen waar alle hete rook mee naar boven wordt gezogen, Zoals de ingenieurs zeggen wordt het dragende metaal zwak, 4 a 5 totaal verwoeste etages en heel de toren zakt in mekaar. Die pipo in zijn talibangrot is volgens mij er zelf serieus van verschoten, en wie weet de amerikanen misschien zelf ook, ... want ze hadden nie gedacht dat door zo'n onozel vliegtuig de complete toren tegen de vlakte zou gaan. Want volgens mij had den Ossama misschien niet echt de bedoeling om die twee torens kompleet op te blazen, een beetje beschadigen, ja,... een paar honderd doden, zou de Amerikanen al kwaad genoeg gemaakt hebben. Het eerste dat ik dacht als ik het hoorde was : "Iemand in het midden oosten gaat daar serieus voor bloeden... " |
||
![]() |
![]() |