![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verleden week eindigde reeds de tweede missie met een dragon capsule en deze keer bracht het ding zelfs al wetenschappelijke proefresultaten mee terug van het Iss.
of...hoe de Esa en de firma Astrium(bouwer van de europese Atv capsule) technisch al bijgebeend zijn in 8 Jaar tijd . De Vs heeft dus het retour vervoer naar een lage baan geprivatiseerd,en reeds 1 firma staat er. Er wordt ook gewerkt aan personenvervoer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn er kroegen op Mars ?
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog niet, maar ik wil er gerust eentje openen.
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |