![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Staatshervormingen zijn zeer dikwijls "ongrondwettelijk" ; stel dat het Vlaams Parlement een "onafhankelijkheidsverklaring" goedkeurd , dan is dit inderdaad ongrondwettelijk -
maar vermits er waarschijnlijk niemand "ten oorlog" zal roepen zal de Republiek Vlaanderen de facto bestaan. Ik vraag me overigens af in hoever de 5de republiek in Frankrijk of de Duitse Bondsrepubliek (na de val van het derde rijk) grondwettelijke opvolgers van hun voorgangers waren. Weet er nog iemand hoe grondwettelijk de Joegoslavische afscheidingsbewegingen en oorlogen waren ? ... Indien we in België in staat blijken te zijn om met een parlementaire meerderheid een lastig probleem hopelijk definitief opgelost te krijgen, kan dit alleen maar toegejuichd worden - maar allicht zal er een vormmatig aanvaardbare grondwetsherziening moeten volgen. Het algemeen enkelvoudig kesrecht was waarschijnlijk ook al ongrondwettelijk bij de invoering...
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De groeiende armoede in Vlaanderen is nochtans concreet genoeg om niet als droom geklasseerd te worden.
En meer en meer mensen in armoede beseffen dat de armoede hen treft omdat ze niet Franstalig zijn, want die mogen niet verarmen.
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is dat het nieuwe verhaal, Xeno? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleszins betwijfel ik evenzeer of dat in een onafhankelijk Vlaanderen de gemiddelde Vlaamse kiezer nog de boodschap gaat krijgen dat zij mogen verarmen en de Franstaligen niet. Begrijp je? Er zullen ook in Vlaanderen armen zijn, maar niet omdat ze Nederlands spreken. Henri lolman ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat weet ik niet, alhoewel die boodschap natuurlijk automatisch volgt uit de boodschap "de Franstaligen mogen niet verarmen."
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() Ik merk dat u ook niet vertrouwd bent met het principe van "hier heb ik zonder het zelf te weten openlijk toegegeven dat ik zelfs de meest eenvoudige gevolgtrekking niet kan maken"
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Breng me een paar blikken TV-worstjes, het besef zal dan misschien komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Vallen de Grieken en Spanjaarden daar ook onder?
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie straks nog op die bende stemt is dubbel blind en doof. Wens je je land verder richting afgrond? Stem ROOD! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nog meer jaren om het weer in goede banen te leiden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, iedereen arm dank zij de PS.
Stel dat de Vlaamse centen op zijn zitten we op het niveau van Roemenië of zo... Vooral zo verder doen! Laatst gewijzigd door andev : 17 juni 2012 om 10:20. |
![]() |
![]() |