Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 juni 2012, 07:37   #41
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

En nee mijn koppijn is niet weg - de huisnegers regeren nog steeds, de Belgicysten mogen nog steeds in hun kortzichtigheid volharden en Belgie bestaat nog... gelukkig zal dat alles niet lang meer duren...

Laatst gewijzigd door Salvadorii : 27 juni 2012 om 07:48.
Salvadorii is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2012, 07:40   #42
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Oh, en t is toch opvallend dat ge geen argument tegen de OP durft voorleggen... behalve een coquette-achtig 'je ne suis pas d'accord' - zwak, 'eel zwak...

Laatst gewijzigd door Salvadorii : 27 juni 2012 om 07:43.
Salvadorii is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2012, 07:47   #43
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
wat extra intellect gaan zoeken in de pocket van Mohammed.
En dan postings van uw niveau gaan produceren zeker?
No thanks...
Oud 27 juni 2012, 07:51   #44
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

[quote=Fieseler;6191030]
Citaat:

No thanks...
Komaan jongen, denkt ge dat azielzoekers en religioten die in de Heilige Paedofiel geloven een grotere probleem voor Vlaanderen zijn dan le President-Soleil en de twaalf miljard en een beetje dat hij van ons elke jaar steelt? Hebben de muftis en imams toeters, bellen en gebetoneerde veto-rechten?

Ik dacht het niet
Oud 27 juni 2012, 07:55   #45
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht

No thanks...
Dacht ik het niet.
Ik zou toch eens gaan kijken als ik u was. Dan zou u misschien eens leren om af en toe uw quotes aan te passen en de extra tags die uw post om zeep helpen te verwijderen.
Met die onbegrensde mogelijkheden van u zou een mens toch mogen verwachten dat uw posts toch in orde zouden zijn.
En nog steeds geen antwoord. Het begint zielig te worden.

Laatst gewijzigd door stuyckp : 27 juni 2012 om 07:59.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2012, 07:59   #46
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii Bekijk bericht

Komaan jongen, denkt ge dat azielzoekers en religioten die in de Heilige Paedofiel geloven een grotere probleem voor Vlaanderen zijn dan le President-Soleil en de twaalf miljard en een beetje dat hij van ons elke jaar steelt? Hebben de muftis en imams toeters, bellen en gebetoneerde veto-rechten?

Ik dacht het niet
Hij probeert er rond te fietsen maar het lukt niet zo goed.

Laatst gewijzigd door stuyckp : 27 juni 2012 om 07:59.
Oud 27 juni 2012, 09:38   #47
subocaj

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uw quote tekens zijn weer fout... lol

en oei, mijn toetsenbord is een beetje veroudert en werkt niet perfect - zoas het ontbreken van een 'u' in de tiel... ik moet mij diep schamen zeker? Ocharme, jochie, dat ge ob daarvan puntjes moet scoren...

En NB Satire wordt algemeen aanzien als de meest verfijnde vorm van kritiek - nu ik beweer niet dat ik daarin een meester ben a la Shakespeare of zo, maar ik ben toch een sumoworstelaar vergeleken met uw flyweight bullshit...
Ja, eenmaal dat je ligt kom je niet meer recht.
Lees jij werken van Shakespeare of heb je die naam ooit op school horen vallen?

Valt me toch mee dat je doorhebt dat de laatste quote verkeerd zetten je toch opgevallen is.

Omdat je zo oplettend bent, een bank vooruit en een kus van de juffrouw!
Of toch maar niet, zoas een tiel zonder u zou zeggen.
Heb hier nog een paar toetsenborden liggen, die prima werken.
Moet ze nog naar Indië verzenden, die hebben daar geen geld om een nieuw te kopen.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2012, 10:07   #48
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik dacht het niet
Dat Stuyck het ocharme niet snapt kan ik hem bezwaarlijk kwalijk nemen hé...maar dat jij niet ziet dat de oplossing van dat probleem onlosmakelijk met elkaar verweven is dat verrast mij toch wel moet ik bekennen...

Allez: ik zal het eens op zijn Bart De Wevers uitleggen zie...misschien dat het er dan in gaat.

1/ Wij leven in een land met twee democratiën
2/ de gruwelen van de islam zijn alom bekend
3/ om onze westerse kultuur tegen die gruwelen te beschermen hebben we wetgevende macht nodig
4/ Die wetgevende macht dienaangande kan enkel (en hier verschillen BDW en ik zelf helemaal van mening) in een onafhankelijk en democratisch Vlaanderen.

Komt daar nog bij: De Stuycks van deze wereld (en geloof mij zo zijn er veeeeel meer bij de NVA) zijn zo afgestompt dat ze de ene dag krijsend rondlopen voor de rechten van de vrouw en de dag erna identiek hetzelfde doen voor de rechten van de islam...
die gasten verkondigen zonder verpinken dat ze tegen homofobie zijn maar verklaren in dezelfde adem dat ze niet tegen de islam zijn...
die verklaren dat ze tegen het uitroeien van de Joden zijn maar niet tegen de islam...
voor scheiding van kerk en staat maar niet tegen de islam...
enz enz enz...

Neen...erger nog...zij krijten lustig het establishment na met de kretologie: racisme, fascisme, nazisme enz...terwijl ze zonder nadenken de gruwelen van de islam willen institutionaliseren...en dat dan "gematigdheid" noemen...

Ik kan onmogelijk aannemen dat dit uit misantropie is...dit is pure achterlijkheid en intellectuele beperktheid...

Kijk het maar na...het enige argument dat dat soort gasten in welkde discussie dan ook rest is: "er zijn er velen die zo denken, dan zal 't wel just zijn zeker...en BTW: de VRT vindt dat ook"......ga daar maar eens aan staan...

Laatst gewijzigd door Fieseler : 27 juni 2012 om 10:09.
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2012, 12:35   #49
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat Stuyck het ocharme niet snapt kan ik hem bezwaarlijk kwalijk nemen hé...maar dat jij niet ziet dat de oplossing van dat probleem onlosmakelijk met elkaar verweven is dat verrast mij toch wel moet ik bekennen...

Allez: ik zal het eens op zijn Bart De Wevers uitleggen zie...misschien dat het er dan in gaat.

1/ Wij leven in een land met twee democratiën
2/ de gruwelen van de islam zijn alom bekend
3/ om onze westerse kultuur tegen die gruwelen te beschermen hebben we wetgevende macht nodig
4/ Die wetgevende macht dienaangande kan enkel (en hier verschillen BDW en ik zelf helemaal van mening) in een onafhankelijk en democratisch Vlaanderen.

Komt daar nog bij: De Stuycks van deze wereld (en geloof mij zo zijn er veeeeel meer bij de NVA) zijn zo afgestompt dat ze de ene dag krijsend rondlopen voor de rechten van de vrouw en de dag erna identiek hetzelfde doen voor de rechten van de islam...
die gasten verkondigen zonder verpinken dat ze tegen homofobie zijn maar verklaren in dezelfde adem dat ze niet tegen de islam zijn...
die verklaren dat ze tegen het uitroeien van de Joden zijn maar niet tegen de islam...
voor scheiding van kerk en staat maar niet tegen de islam...
enz enz enz...

Neen...erger nog...zij krijten lustig het establishment na met de kretologie: racisme, fascisme, nazisme enz...terwijl ze zonder nadenken de gruwelen van de islam willen institutionaliseren...en dat dan "gematigdheid" noemen...

Ik kan onmogelijk aannemen dat dit uit misantropie is...dit is pure achterlijkheid en intellectuele beperktheid...

Kijk het maar na...het enige argument dat dat soort gasten in welkde discussie dan ook rest is: "er zijn er velen die zo denken, dan zal 't wel just zijn zeker...en BTW: de VRT vindt dat ook"......ga daar maar eens aan staan...
Als u 1 post van mij kan vinden waarin ik de islam verdedig dan mag u die tonen.
Ondertussen wacht ik nog steeds op een simpel antwoord op een simpele vraag.
Oud 27 juni 2012, 16:25   #50
BWarrior

BWarrior's schermafbeelding

Standaard

Twee democratieën? Twee particratieën ja.
BWarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2012, 23:18   #51
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vraag het aan Philip De Winter.
Dat De Winter een onafhankelijk Vlaanderen wil is duidelijk.
Wat BDW - ik ben geen separatist - wil is de laatste tijd niet meer zo duidelijk meer.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2012, 18:49   #52
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Wat BDW - ik ben geen separatist - wil is de laatste tijd niet meer zo duidelijk meer.
Dat is duidelijk te zien in het straatbeeld. Alle pamfletten van het VB gaan over een onafhankelijk Vlaanderen.
Oud 28 juni 2012, 18:54   #53
De Brabander
Minister-President

De Brabander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Man man man...ben ik dat huilie huilie van die Niveanen zo moe als koude pap zeg...enerzijds janken en calimeroteren ivm de Belgische ziekte en als je je aanbiedt om het probleem aan te pakken dan worden ze ineens de Zwitserse wacht van Bèrre II of de Vestaalse maagd van het eeuwige Belgische vuur....wat een getjeef wat een getjeef zeg....
Inderdaad, niks dan last met die flaminganten. Nationaliteit afpakken, zonder pardon !
Oud 28 juni 2012, 21:31   #54
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander Bekijk bericht
Inderdaad, niks dan last met die flaminganten. Nationaliteit afpakken, zonder pardon !
Ik lever bereidwillig met b nationaliteit, mij destijds ongevraagd opgedrongen, in.
Als ik in afwachting statenloos moet zijn, tot Vlaanderen onafhankelijk word: geen probleem.

Ik wil er zelfs één dag per week voor gaan logeren in een opvangcentrum voor asielzoekers.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2012, 21:35   #55
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik ben van een totaal tegengesteld gedacht.

De Winter zegt wel zeer luid dat hij een onafhankelijk Vlaanderen wilt, maar hij gedraagt er zich niet naar dat hij een realistisch en uitvoerbaar plan heeft om dat te doen.

Het Weverke is juist omgekeerd. Hij masseert de zielen van de mensen, hij haalt hen binnen als kiezer, hij forceert niet wie niet graag geforceerd wordt ... bla bla ...

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
Oud 29 juni 2012, 05:25   #56
subocaj

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik lever bereidwillig met b nationaliteit, mij destijds ongevraagd opgedrongen, in.
Als ik in afwachting statenloos moet zijn, tot Vlaanderen onafhankelijk word: geen probleem.

Ik wil er zelfs één dag per week voor gaan logeren in een opvangcentrum voor asielzoekers.

.
Je moest eens weten hoeveel mensen ongevraagd en hun opgedrongen, geboren worden.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2012, 20:21   #57
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is duidelijk te zien in het straatbeeld. Alle pamfletten van het VB gaan over een onafhankelijk Vlaanderen.
Nu gaat het over gemeenteraadsverkiezingen en dan over een onafhankelijk Vlaanderen beginnen zou nogal redelijk dom zijn.
Je bespeelt dan toch best een ander element dat de kiezer in zijn gemeente belangrijk vindt en een daarvan is veiligheid.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2012, 20:35   #58
hollande
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht

.
doen, lever u vet ambtenaren pension ook maar in, uw vrouw zal lachen...
hollande is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2012, 22:08   #59
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Nu gaat het over gemeenteraadsverkiezingen en dan over een onafhankelijk Vlaanderen beginnen zou nogal redelijk dom zijn.
Je bespeelt dan toch best een ander element dat de kiezer in zijn gemeente belangrijk vindt en een daarvan is veiligheid.
Daar heeft u inderdaad een punt. Maar de pamfletten van het VB zijn altijd in hetzelfde stramien zoals ze nu zijn. Ook bij federale verkiezingen.
Oud 29 juni 2012, 22:22   #60
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Je moest eens weten hoeveel mensen ongevraagd en hun opgedrongen, geboren worden.
Ik ken niemand die het zich beklaagd van geboren geworden te zijn.

Ik ken er velen die het zich beklagen dat ze iets te vroeg moeten sterven.

Soms ontstaat de indruk dat communisten iedereen even vroeg willen doden, kwestie van "doodeerlijk" te zijn zeker ?

.

Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be