Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 12 juli 2012, 17:26   #41
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Je bent mooi als je boos bent. Wanneer spreken we eens af ?
Zou je dat nu wel doen?
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2012, 17:29   #42
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Zou je dat nu wel doen?
Levensgevaarlijk, inderdaad.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2012, 18:22   #43
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Ik vrees dat we nooit meer iets van Kiko horen....... maar zal morgen nauwgezet de kranten uitpluizen.
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2012, 18:22   #44
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Ik vrees dat we nooit meer iets van Kiko horen....... maar zal morgen nauwgezet de kranten uitpluizen.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2012, 22:02   #45
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oei welke diersoort ben jij ? vrouwtjes die eerst paren en daarna hun mannetje de kop af bijten .

Ik zou je eens goed afmatten dat je na de voldoening moe in slaap valt , 1 omdat ik het zo gewoon ben en ja waarom niet als ik er mijn eigen leven kan mee redden . wie weet mag ik nog terug komen .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2012, 22:05   #46
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
De vrouw waar ik de heetste praat van gehoord heb was mijn ex , en zij was dan ook meteen de slechtste sexpartner uit mijn leven .

Liever de subtiele genieters die aardig uit de hoek kunnen komen .
Oud 13 juli 2012, 10:18   #47
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door perzie Bekijk bericht
In het westen, en zeker België, zit men er voortdurend op te hameren dat vriendschappelijke relaties tussen mannen en vrouwen best mogelijk zijn. Maw er hoeft bij dat soort relaties niet noodzakelijk "meer" (liefde of seks dus) in het spel te zijn.

Waarom zinspelen dan, het minimieme aantal mannen dat ik ken en die "het" gemaakt hebben in de samenleving, steeds op meer dan "vriendschap" ? Ik overdrijf niet als ik zeg dat ze bijna allemaal subtiele (en niet zo subtiele) hints laten vallen in de loop van de vriendschappelijke, professionele relaties. OK, ik begrijp het wel: ze zien een "exotisch" poepke en willen het ook eens geprobeerd hebben maar ze beseffen toch wel dat ze met hun gedrag geen haar beter zijn dat de irritante "allochtonen" op straat die je als vrouw lastigvallen. Ze zetten u zelfs op dezelfde manier onder druk om toe te geven aan hun verlangens (voor iedereen soms nog wel): hadden we niet afgesproken om dit samen te bekijken?, Een vrouw moet een man helpen..., we gaan zondag dus iets doen?,...

Het gaat hier dus effectief om autochtone mannen waarmee ik enkel in professionele omstandigheden (op 't werk) in contact kom.

Heb ik dit gedrag op één of andere manier uitgelokt ? Dat denk ik niet.

Mijn conclusie: vrienschap tussen (hetero) mannen en vrouwen kan zelden bestaan. En als vrouw moet je zeker oppassen voor mannen van middelbare leeftijd die "het" gemaakt hebben in de maatschappij. Sommigen zien er braaf en fatsoenlijk uit, maar het zijn in feite allemaal wolven in schaapskleren. Gedraag u dus altijd als een kreng tov hen om ze af te wimpelen. Maar is dat wel voldoende?

Dus voor jou is de vraag om op zondag iets samen te doen gelijk aan verbale of fysieke agressie tegenover vrouwen op straat ( hoer roepen, achtervolgen, obcene gebaren, gooien met colaflesjes, insluiten en bepotelen) door groepen meestal jonge moslims? Voor hen hebben die vrouwen het al uitgelokt omdat ze bestaan!

Om vriendschap op te bouwen helpt het op een zondag iets samen te doen en een beetje vrouw weet zelf haar grenzen te bewaren en duidelijk te maken wat wel of niet kan, en wanneer mannen dit niet accepteren kun je klacht indienen. Maar anders dan bij nogal wat moslims, druipen mannen hier af wanneer je duidelijk bent over hun intenties tot versieren. het verschil zit dus helemaal niet in de intenties en reacties van mannen maar wel hoe we daar mee omgaan en dat verschil is hemelsbreed!

Die " nuance" lijkt je volkomen te ontgaan. Wij noemen dit zelfbeschikkingsrecht, moet je zeker eens proberen!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2012, 10:22   #48
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Dat is ook wat vrouwelijke collega's mij vertellen: mannen van middelbare leeftijd met macht en geld zijn zeer gevaarlijk. Zij kunnen zich, i.t.t. de dragueurs des rues, hun sexisme permitteren. Waar de dragueurs des rues nog hun charme, doorzettingsvermogen, humor en gevatheid in de strijd werpen, gebruiken middelbare burgers de vuilste technieken van manipulatie, al dan niet subtiele omkoping, chantage en dies meer zij. Vooral in de politiek en aan de top van het bedrijfsleven is het erg.

En natuurlijk vermengen racisme en sexisme zich alras: "exotische" vrouwen zijn zeer gegeerd en onze middelbare predatoren worden in Zaventem dan ook gespot op de vluchten van Kenya Airways, om aldaar schaamteloos misbruik te maken van de situatie.
Man toch...laten we het dan zo formuleren, alle vrouwen krijgen te maken met kerels die een poging wagen, maar waar " exotische" dames niet hun punt kunnen duidelijk maken, lukt dit " niet exotische" vrouwen vaak veel beter, die beslissen zelf of ze al of niiet ergens op in willen gaan.
Oud 13 juli 2012, 10:43   #49
giserke
Banneling

Standaard

En wat moeten we dan zeggen van al die lastige vrouwen die mij aanzien als een lustobject?

Laatst gewijzigd door giserke : 13 juli 2012 om 10:45.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2012, 10:47   #50
giserke
Banneling

Standaard

En zo van die lastige vrouwen die er automatisch van uitgaan dat ze een gehuwde man even moeten uittesten.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2012, 11:02   #51
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Uit ervaring neem ik aan dat je gewenste intimitieten, pardon, -tieten, pardon, -teiten, niet als vies beschouwt?
@Persie

Ja of nee?
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2012, 11:03   #52
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
En wat moeten we dan zeggen van al die lastige vrouwen die mij aanzien als een lustobject?
Dat ze welkom zijn als ze kwalificeren
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2012, 18:09   #53
perzie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dus voor jou is de vraag om op zondag iets samen te doen gelijk aan verbale of fysieke agressie tegenover vrouwen op straat ( hoer roepen, achtervolgen, obcene gebaren, gooien met colaflesjes, insluiten en bepotelen) door groepen meestal jonge moslims? Voor hen hebben die vrouwen het al uitgelokt omdat ze bestaan!

Om vriendschap op te bouwen helpt het op een zondag iets samen te doen en een beetje vrouw weet zelf haar grenzen te bewaren en duidelijk te maken wat wel of niet kan, en wanneer mannen dit niet accepteren kun je klacht indienen. Maar anders dan bij nogal wat moslims, druipen mannen hier af wanneer je duidelijk bent over hun intenties tot versieren. het verschil zit dus helemaal niet in de intenties en reacties van mannen maar wel hoe we daar mee omgaan en dat verschil is hemelsbreed!

Die " nuance" lijkt je volkomen te ontgaan. Wij noemen dit zelfbeschikkingsrecht, moet je zeker eens proberen!
K ouwe...
Jij mag als kafir interpreteren en doen wat je wil.
Maar probeer aub uw absurd gedragspatroon niet aan mij op te dringen.
Met dank.
perzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2012, 18:11   #54
Восход-1
Banneling

Standaard

Perzie,

Misschien een psychiater overwegen met jouw trauma?
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2012, 08:36   #55
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
K ouwe...
Jij mag als kafir interpreteren en doen wat je wil.
Maar probeer aub uw absurd gedragspatroon niet aan mij op te dringen.
Met dank.
Ik heb even geaarzeld of ik op het rode driehoekje zou drukken of je zelf van antwoord dienen, zoals je ziet kies ik , ouwe kafir, voor het laatste.
Ik merk op dat het je dus helemaal niet om een discussie te doen is, anders zou je niet onmiddellijk beginnen met beledigen.

Ik probeer helemaal niet mijn absurde gedragpatronen aan jou op te dringen, integendeel, ik heb er eerder genoeg van dat vrouwen jou absurde gedragpatroon van onderwerping, en verantwoordelijkheid voor het seksueel gedrag van mannen zouden moeten overnemen, een verwachting die vooral onder nogal wat mannelijke moslims, in stand gehouden door jou opvattingen en gedrag, leven.

En dat geldt voor iedere moslim of moslima die in Belgie woont, vrouwen hier zijn helemaal niet van plan de emancipatiestrijd nog eens over te doen, omwille van mensen die uit culturen komen met ronduit achterlijke opvattingen over hoe vrouwen, en zelfs mannen, zich kunnen gedragen.

De " als je hoofddoek maar goed zit" mentaliteit heeft en krijgt hier geen bodem als gangbare opvattingen over seksueel gedrag, die oefening zul jij moeten maken, blijkbaar zit je daar nog ver vanaf.

Mocht je ooit dochters hebben dan hoop ik dat het hen wel lukt zelf te bepalen wat ze wel of niet willen, en niet meteen in de touwen te hangen omdat een man vraagt om op een zondag iets samen te gaan doen.
Wanneer onze samenleving daar aan kan bijdragen, zou dat goed zijn.
Oud 15 juli 2012, 08:37   #56
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
Perzie,

Misschien een psychiater overwegen met jouw trauma?
Ach..ik vrees dat gewoon duidelijk wordt waarmee we te maken hebben.
Oud 15 juli 2012, 11:06   #57
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Uw spellingchecker staat af: je bedoelde niet lustobject maar lastobject.
Oud 15 juli 2012, 11:07   #58
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Oei welke diersoort ben jij ? vrouwtjes die eerst paren en daarna hun mannetje de kop af bijten .

Ik zou je eens goed afmatten dat je na de voldoening moe in slaap valt , 1 omdat ik het zo gewoon ben en ja waarom niet als ik er mijn eigen leven kan mee redden . wie weet mag ik nog terug komen .
Eindelijk komt hij uit de kast.
Oud 15 juli 2012, 11:11   #59
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Veel autochtone mannen zijn een bende viezerds, bah.

Ja, ik ben gedegouteerd en heb alle recht om alvast mijn mening te uiten.
Tijd om een propere, moreel hoogstaande, kuische, islamitische te gaan zoeken.
Als je hem in Afrika vindt, haast je dan vooral niet om met hem terug te keren.
Hij zou hier toch maar perverteren tussen al die Westerse goorlappen.
Oud 15 juli 2012, 11:14   #60
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Man toch...laten we het dan zo formuleren, alle vrouwen krijgen te maken met kerels die een poging wagen, maar waar " exotische" dames niet hun punt kunnen duidelijk maken, lukt dit " niet exotische" vrouwen vaak veel beter, die beslissen zelf of ze al of niiet ergens op in willen gaan.
HO Alice , zijn alle vrouwen dan niet gelijk ? denk je nu echt dat exotische vrouwen dan zo volgzame slaafjes zijn die tegen alles en iedereen ja zeggen .

Ik moet mijn antwoord onthouden over onderdrukte moslimina's of over vrouwen die helemaal gehersenspoelt zijn onder hun geloof of onder mannen die misdadig onderdrukken , dat is misdaad en geen vrije wil meer .

Maar onder normale omstandigheden , ik ken veel exotische vrouwen , en als je wat schunnige opmerkingen zou maken zou je heel rap met Uw twee voetjes op de grond geparkeerd worden hoor , inclus van mijn vrouwtje .
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be