![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Voor mij is er geen verschil tussen een getuige van Jehova en iemand met een slunse op hun kop. Beiden zijn extreem godsdienstig en laten hun leven bepalen door boeken die minstens 1000 jaar oud zijn.
![]() |
![]() |
#42 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Niemand verbied je een ooglapje te dragen, of een punk-kapsel te hebben. Leve de vrije meningsuiting zou ik zo zeggen. Er is in België vrijheid van godsdienst. Of niet soms? We trekken de Sikhs toch niet uit hun pofbroeken? De mensen zijn alleen nogal bang van de Islam en dat zet hen aan tot achterdocht of wantrouwen, of minachting. Omgekeerd ook voelen Pakistani's -die echt wel een pak extremer zijn dan Marokkanen of Tunesiërs- zich hier ook bedreigd door de blote billen cultuur. Dat vinden ze pas schokkend en ondeugdelijk. Ik vind het minder erg als mensen meer kleren aandoen dan nogal weinig. We worden hier ondergedompeld in de reclame en provocerende verleidelijke beelden. Er is ergens een gulden middenweg denk ik. Niet alles moet kunnen, maar liefst maken de mensen voor zichzelf uit wat kan en wat niet.
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bestaan er dan verzen die verklaren dat vrouwen met blote billen moeten rondlopen zodat ze herkenbaar zijn en "niet lastig worden gevallen"? (wat dan inhoudt dat niet herkenbare niet-blote-billen madammen wel lastig mogen worden gevallen).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
ps Tegenwoordig zijn er in Turkije heel veel Russische en Israëlische toeristen maar koploper is nog alitjd Duitsland wat aantal toeristen betreft. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Parlementslid
|
![]() je moet ook rekening houden met een enorm mentaliteitsverschil binnen Turkije. Het Europees gedeelte versus het Aziatisch platteland
![]() |
#47 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Iets meer bedekt dan te weinig draagt ook mijn voorkeur weg, ja. In de zomer, al die stinkende blote mensen in de tram of bus. Om van te kotsen. |
||
![]() |
![]() |