Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 juli 2004, 22:31   #41
George
Staatssecretaris

George's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Ik heb ook iets tegen dat projectleidersgedoe en meetings om de meetings van de meeting voor te bereiden...

Ge hebt iets nodig, wel ge hebt da nodig en we gaan da en da installeren, op dien dag, bij mij is da nie meer dan da, ik begrijp ook nie dat ge daar meer tralala dan da voor nodig hebt.

natuurlijk bij ons vrienden managers, moeten dan eerst nen hoop paraplukes opengetrokken worden, want stel dat het verkeerd loopt, dus een plan van aktie en dit en dat, ...

Wel ze doen maar hé.

Ik denk trouwens ook, da ge in den bouw als goeien technieker/arbeider (ik neem aan dat je in den bouw werkt. ? ) toch ook wel goe de schel kaas op uwen boterham verdient. De meeste goeie arbeiders, gaan met hetzelfde naar huis of soms zelfs meer als ne goeien bediende.

Ik heb mijn broer aan meer weten beginnen als ik , hij was arbeider, ik bediende, ne goeien arbeider is overigens zijn geld meer als waard, maar dan moet het ook ne goeien zijn en gene knotser...

ik heb onlangs ene zijn nieuw gebouwd huis ies goe bekeken, en ik kan zelf gene steen metsen, maar da muurken, stond echt wel grandioos scheef, ... hier hebben ze den elentriek gelegd, en vloerboxen gemonteerd, maar sorry hé, van mij vlogen die er van de eersten tot de laatsten terug uit, den elentriek is ondertussen al 3 keer uitgevallen.

Daarmee, ne goeien mag van mij gerust zijne prijs vragen.
ik werk in de bouw alsook in de industrie en verdien m'n boterham wel. In mijn geval gaat het echter ook vaak over de goedkoopste zijn. De projectleider van het bedrijf waar je voor werkt verkiest wel om met jouw (mij dus) te werken en ook vaste klanten weten je werk naar waarde te schatten. Van zodra je echter voor iet of wat bedrijf werkt gaan de aanbestedingen via de aankoopdienst en die kijken helemaal niet naar de kwaliteit. Het is zelfs hun taak om alles zo goedkoop mogelijk te laten uitvoeren. Of het nu een prutser is die de werken uitvoerd of een bekwame persoon of firma maakt niet uit. Uiteindelijk komen ze misschien duurder uit of scheurt degene die de job heeft binnengehaald z'n broek eraan. Feit blijft wel dat je als bekwame persoon of firma de job niet hebt hé.Je kan dan hooguit iets verdienen met de rommel van een ander op te kuisen maar vermits het budget al lang op is er ook niet veel ruimte meer.

+

Lamzakl
George is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2004, 11:35   #42
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doggy
@ Turkje:

http://www.rsvz-inasti.fgov.be/nl/to...femployed.htm:

"Een schijnzelfstandige is een persoon die ten onrechte bij de socialezekerheidsadministratie aangemeld is als zelfstandige (op eigen initiatief, of op initiatief van de opdrachtgever) terwijl die - vanuit de invalshoek van de sociale zekerheid - eerder in het werknemersstelsel thuishoort."

Oef!
Yep, het was dan ook de zinsnede "dat je ahw als zelfstandige" aan het werken bent, die bij mij een belletje deden rinkelen.

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be