![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kristel gaf ooit toe dat ze altijd een hele knappe papa uit het publiek haalden. En over de kleding zullen we maar zwijgen... Maar dat verzinkt toch in het niets bij dergelijk hoerengedrag (met alle respect voor de hoeren).
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry dat ik het zeg Derk maar ze is wel een goed voorbeeld: hoe manipuleer ik de baas....
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Wie of wat is Josje, is dat een klein manneke ? Word dat verleid door een van de K3 zangeressen ? Ik snap er niets meer van. Wat een perverse boel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Altijd eens met de maddox natuurlijk. Kan mij misschien (heel even of topic) iemand zeggen wat een heel dikke troela als Almaci bij de groenen doet. Is die haar ecologische voetafdruk niet 3x groter dan de mijne ? Moet zo'n mens trouwens ook geen voorbeeldfunctie uitoefenen voor haar partij ipv van een vol TV scherm te vullen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Vreemdeling
|
![]() Josje moet echt wel uit K3 verdwijnen en twee andere lekkere kippen zoeken om mee te kakelen. De 2 waar ze nu bij zit die zijn stilaan toch al wat belegen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is niet K3, maar E3. En dat is een snelweg.
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Hoogstwaarschijnlijk wel Pericles.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Heeft Silverlight van Microsoft nodig, en dat is nu juist iets waar ik liever afblijf. En zeer goed mogelijk trouwens dat je daarvan niet kan opnemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() De lieve heilige kindertjes waar die truttebellen dan voor zingen moesten eens weten waar die ringetjes in hun tong en andere lichaamsdelen zo'n kleine meter lager .. zoal voor dienen !!!! En ik heb het dan niet over ringetjes in hun nagelbuik. Is gewone sex al niet genoeg meer K3 hypokrietjes ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Vreemdeling
|
![]() Ik verplicht mijn kinderen dan ook om naar muziek te luisteren met iets meer inhoud ondertussen kijk ik wel naar K3 zonder geluid
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het gemiddelde van 10 om BETER NIET te zien geheel !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister
|
![]() Citaat:
de mooiste kut-versiering? En de K3-tjes beperken zich niet tot het zendelingen standje? Vertel eens... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Even de technische toer opgaan voor cookie. In feite zou ik het allemaal moeten opzoeken, maar daar ga ik dus geen tijd mee verliezen. Alhoewel als er meer en meer sites gaan opdoeken die zo'n Silverlight nodig blijken te hebben om een bestand fatsoenlijk af te spelen, bestand dat misschien evengoed via YouTube kan bekeken worden en dan nog opgenomen worden ook, ik me daar wel eens ga in verdiepen. Hoe minder Microsoft rommel hoe liever. Hebben ze al een deftige media player ? Nee ! Elke andere mediaplayer is beter (MediaPlayerClassic, VLC enz...). Als mij iemand kan bevestigen dat ik een bestand kan vastleggen op schijf dat ik met Silverlight bekijk zou mij dat sterk verwonderen.
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 11 november 2012 om 11:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mitgard is nog maar net geband, en men wil die geile wortel al uit K3 gooien
![]() ![]() De enige reden waarom een K3-show voor de papa's enigszins dragelijk is.
Laatst gewijzigd door koe de poing : 11 november 2012 om 12:49. |
![]() |
![]() |