![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De 'lijnen' zijn m.i. vrij duidelijk in bv. de link die ik gaf naar het Gangnam style filmpje uit Indonesië. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij gaf expres een flauw antwoord, om zo een reactie uit te lokken. En dan nu gaan huilen, dat ik persoonlijk was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() wat een flater.....de sex vergeten.....
![]()
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat u als een flauw antwoord beschouwt was bedoeld als een voorbeeld. U werd persoonlijk omdat u dat zelf verkoos.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 11 januari 2013 om 18:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een overgereglementeerde maatschappij vraagt om protesten die grenzen aan de illegaliteit. Gangnam style flashmobs zijn een welkome ludieke verademing, zeker als ze vanuit de mensen zelf komen. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 11 januari 2013 om 19:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Voor de mensen die intussen al vergeten zijn wat gangnam ook alweer was, want de rage is hopelijk al door, je moet het niet meer opzoeken want... er is dus alweer een nieuwe rage gepasseerd: Milking ! http://www.standaard.be/artikel/deta...2&word=milking Enfin ja... die is ook al een paar maand oud intussen... dus er zal alweer iets nieuws zijn nu? kijk!!! ook ik kan een pot melk over mijn hoofd gieten ! waaw >>>> gelukkig is het een ludieke verademing, en zal het weldra ook in flash mobs beschikbaar zijn ! Laatst gewijzigd door Bulevardi : 11 januari 2013 om 19:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommige vuurtjes breiden zich vanzelf uit. Anderen worden als een vorm van entertainment over ons hoofd gegoten van bovenaf. Op de achtergrond staan men dan het geld te tellen meestal. Laten ze niet alles als 1 pot nat beschouwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, ik ben blij dat er af en toe nog eens iets opduikt dat wijst op pure ongecompliceerde pret.
Een nieuw liedje of videoclip waarin het enkel om de lol te doen is (laat de zanger er dan geld mee verdienen, dat doet een voetballer of een operazanger ook) en dat een glimlach doet verschijnen op het gezicht van de mensen. In deze tijd waar we niks anders horen dan dat we moeten bezuinigen, dat alles vervuilt, dat er gemoord wordt, dat er oorlogen zijn, dat er aan alle kanten gediscrimineerd wordt, dat we braaf moeten zijn en veel respect moeten tonen voor alles en nog wat, in die tijd en die steeds meer bekrompen wereld doet het mij deugd als ik zie dat er nog mensen zijn die gewoon een lollig leutig dansje doen en er een liedje bij zingen en daar plezier aan beleven. Wie daar anders over denkt, is een oude zeveraar!
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En dat doet deugd aan 't hartje!
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En oorlog en leed in de wereld, is van alle tijden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
P.S. ik erger mij ook rot aan dat liedje, maar die clips bekijk ik zonder geluid en dan is 't nog te pruimen.... ![]()
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 11 januari 2013 om 20:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vroeger (voor WOI) raakte een oorlog de soldaten, later raakte een oorlog de hele bevolking zonder uitzondering. Vroeger waren er perioden in bepaalde streken waar het lang, lang vredig bleef, nu leven zelfs de meest afgelegen gebieden mee met gebieden waar het niet zo goed is. Alles is veel te veel met elkaar verweven, alles wat ergens gebeurt, heeft een soms extreme invloed op de rest van de wereld. Dat verschil met vroeger begrijpt uw generatie niet omdat ze nooit beleefd hebben dat het ooit anders was. Maar eigenlijk wou ik hier alleen vertellen dat ik dit een tof, pretentieloos clipje vind dat plezant is en geen zwaarwichtige discussie op gang brengen.
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() Nee, dit betekent dat zij denkt/vindt dat de jeugd ONDANKS de huidige 'zwartgallige' tijdsgeest, toch weet wat plezier is.....
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 11 januari 2013 om 20:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Nietzsche : 11 januari 2013 om 20:28. |
|
![]() |
![]() |