![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is dat nu zo moeilijk te begrijpen? Ik ken zo nog een aantal sukkelaars die hun tijd verdoen aan een master en dan inspecteur bij de politie worden... Dat is een keuze die je nu éénmaal maakt. Laatst gewijzigd door Another Jack : 9 maart 2013 om 10:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar daaraan komt nu ook een einde. Het examen zal in de kantoren van de controledienst moeten doorgaan. Tenzij ge minstens een A1 verzekeringswezen hebt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ge hebt de weddenschap verloren: er is geen hoger diploma vereist om verzekeringsmakelaar te worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U beweerde iets totaal anders nl. dat hij een inschrijving kreeg op basis van zijn TSO diploma. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1* Slaenge = blauw 2* zetelen in de raad van bestuur bracht 20 jaar geleden 2500 Bef op per vergadering ( info van Jef Elbers) Laat ons zeggen dat dit nu 200€/vergadering waard is. Deze worden niet betaald met een maandwedde, maar krijgen onkostenvergoeding per vergadering |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat hij geen bachelor of master nodig had om zijn job uit te oefenen. Ga je nu beweren dat je een cursus "verzekeringsmakelaar"' "avondschool" of een "nummer krijgen" kan gelijkschakelen met PBA en BA of MA?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Maar goed, ik begrijp de frustratie dat je overgekwalificeerd bent voor je job en moeilijk kan verdragen dat iemand met een TSO diploma identiek hetzelfde werk aankan.
Je mag je 5 bakken houden voor mijn part. Laatst gewijzigd door Another Jack : 9 maart 2013 om 10:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het wordt steeds strenger . Voor piloot te worden moet je dan ook geen hoger diploma hebben . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar jongen toch . Ik ken zelfs iemand die burgerlijk ingenieur geworden is vanuit het beroepsonderwijs. Het zal wel een uniek exemplaar zijn , maar het bestaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Een vorkheftruckchauffeur moet ook een cursus volgen, wil ik maar zeggen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als je het beroep niet mag uitvoeren , zonder die cursus , dan is dat voor mij een diploma ja Een Cursus is voor mij iets vrijblijvend , als je hem niet doet , mag je ook verder doen. Is lijnpiloot worden voor u dan ook maar iets triviaal , van geen niveau , iets wat iedereen kan , want dat is ook maar een beroepsopleiding ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zoek zelf maar op wat de extra vergoeding is voor parlementsleden, voor iedere stomme commissie die ze oprichten en waar ze in zetelen, over de grootste onbenulligheden. Het is hun normale werk, waarom dan nog extra vergoeden? En sarcasme is je blijkbaar onbekend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar geloof me, het stelt weinig voor. Het is ook in het belang van het verzekeringswezen om gul te zijn met het verbeteren van de examens, snap je? Het zijn namelijk dezelfde mensen waarvoor de cursisiten later gaan werken. |
|
![]() |
![]() |