Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 april 2013, 18:32   #41
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas Bekijk bericht
Zeer hooggeachte Mevrouw Nieuwnoors,
Mag ik het mij veroorloven U, bij wijze van verdediging van onze collega, de weledelgeleerde Heer Eno, 2, de volgende spreuk in herinnering te brengen, een spreuk die U zeker en vast wel kent, maar misschien wegens een tijdelijk teveel aan geestelijke spitswerkzaamheden uit het oog is verloren, namelijk 'In het land der blinden is Eenoog koning'. Ik meen, maar wie ben ik natuurlijk, maar als ik mij dit toch mag aanmatigen, ik meen dus begrepen te hebben dat waar de Heer Eno, 2, hedendaags verblijf houdt, de rekken voor het overgrote deel van de tijd leeg staan. Ik vermoed dan ook dat dit emoticon het dichtst komt bij wat de Heer Eno, 2, ons wou mededeelzaam aan maken. Ik hou er dan ook aan te hopen dat dit de verklaring is voor deze sympathieke vergissing.
Aan beiden, Mevrouw NieuwNoors en Mijnheer Eno, 2, hierbij mijn eerbiedige groeten,
Hopende op een bevestiging van mijn vermoeden door de Heer Eno, 2,
verblijf ik ondertussen op de bekende plaats,

Klojo, eerste klas.
Zeer Hoogstaande, weledelgestrenge Heer Klojo,
Ik had zeker niet de bedoeling de eerwaarde Heer Eno te beledigen. Dit heerschap behoort namelijk tot mijn verfijnde, uitgelezen virtuele vriendenkring. Het spijt mij heel diep dat ik hem een opmerking wou geven over de emoticon die hij plaatste. Mijn nederige excuses hiervoor aan de Heer Eno zelf. Mag ik misschien voorstellen, als teken van spijt, dat ik eigenhandig de ledige winkelrekken ga opvullen alwaar de Heer Eno verblijft? Met de meeste Hoogachting, NN.
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2013, 18:39   #42
Klojo eerste klas
Perm. Vertegenwoordiger VN

Klojo eerste klas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Zeer geachte, hooggeprezen Heer Klojo,
Mag ik U mededelen dat Uwe uiterst galante en doorluchtige reactie mijn ziel ontroerd heeft? U geeft blijk van uiterste galantie. Wellicht wordt Mevrouw M v de K evenzeer beroerd door Uw oprechte, zeer welgemeende reactie. Hare zachtbesnaarde gezicht zal stralen na Uw complimenteuze tussenkomst. Uw epistel getuigt immers van een zeer hoogstaande en oprechte bezorgdheid voor deze dame. Dit siert U. Nogmaals mijn complimenten Geachte Heer en dank voor de mooie , ontroerende en diepmenselijke tekst die U schreef.
in de rapte iets niet-al-te-beleefds: Mijn vrouw zegt dat ik voor vandaag moet stoppen met posten in deze draad omdat ik zodanig gloei van contentement dat de kans bestaat dat ik vannacht in de zetel zal mogen slapen wegens teveel licht in de slaapkamer MVg, Klojo.)
Oud 13 april 2013, 18:44   #43
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
in de rapte iets niet-al-te-beleefds: Mijn vrouw zegt dat ik voor vandaag moet stoppen met posten in deze draad omdat ik zodanig gloei van contentement dat de kans bestaat dat ik vannacht in de zetel zal mogen slapen wegens teveel licht in de slaapkamer MVg, Klojo.)
Zeer geachte Heer,
Gelieve te noteren dat Uwe Jonkvrouwe wellicht gelijk heeft in hare uitspraken. Verontschuldigt U mij alstublieft indien dit niet zo zou zijn. Mag ik U desondanks nog een hele fijne avond toewensen? Met de meeste en oprechte hoogachting. NN.
Oud 13 april 2013, 19:38   #44
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zeer geachte Heer,
Gelieve te noteren dat Uwe Jonkvrouwe wellicht gelijk heeft in hare uitspraken. Verontschuldigt U mij alstublieft indien dit niet zo zou zijn. Mag ik U desondanks nog een hele fijne avond toewensen? Met de meeste en oprechte hoogachting. NN.

De onbeleefdheid zelve...
Wat gaat er nog volgen mevrouw NieuwNoors, begint u zodadelijk over zijn jongeheer of zo?
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2013, 20:32   #45
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet tegenstaande uw troetelgehalte, geeft u blijk van oneerbiedig gedachtengoed.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2013, 20:36   #46
MaGNiFiCaT

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Best meneer Demper,

mag ik u vriendelijk verzoeken uit deze draad te blijven, dit is namelijk de te beleefde draad. U vindt hier voorzeker uw gading niet terug.

MaGNiFiCaT.
Oud 13 april 2013, 20:40   #47
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mijn extreme beleefdheid verbiedt mij Uw Smiley met een andere te beantwoorden, oh hoogaangeschreven Heerschap, weledele jongeman.
Oud 13 april 2013, 20:42   #48
MaGNiFiCaT

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn extreme beleefdheid verbiedt mij Uw Smiley met een andere te beantwoorden, oh hoogaangeschreven Heerschap, weledele jongeman.

Kom kom mevrouw NieuwNoors, niet overdrijven he. Laat beter die zware alcohol-intoxicatie even uitwerken voordat u zich met uw vingers aan het klavier begeeft.

Laatst gewijzigd door MaGNiFiCaT : 13 april 2013 om 20:42.
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2013, 20:42   #49
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Best meneer Demper,

mag ik u vriendelijk verzoeken uit deze draad te blijven, dit is namelijk de te beleefde draad. U vindt hier voorzeker uw gading niet terug.

MaGNiFiCaT.
ge zijt ferm aant zagen ze menneke

Citaat:
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2013, 22:18   #50
MirindaDr
Banneling

Standaard

Zeer geëerde dartele schriftgeleerden,

De zintuigen zijn overmate verheugd en voldaan om het geping-pong van weluiterst hoffelijke manieren tussen de welschapen jongeheren en van inborst goede jonkvrouwen waar te nemen.
Dat deze aangename houding zich hier mag vermenigvuldigen naar alle onderwerpen, op voorwaarde dat er geen bezwaren hiertegen zijn, anders zou ik zoiets niet durven wensen uw welgeaarde gerespecteerden.

Met dank voor uw aandacht en tijd, doch deze durf ik amper vragen van u, verblijf ik nog steeds nederig,
MirindaDr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2013, 22:49   #51
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Edelachtbare Demper, uw weledelgestrenge majesteit, monseigneur,
Mag ik er U beleefd op wijzen dat uwe tussenkomst getuigt van een zekere oneerbiedigheid in deze draad? Niet tegenstaande uw troetelgehalte, geeft u blijk van oneerbiedig gedachtengoed. Gelieve mij te verontschuldigen voor deze opmerking; ik hoop dat U zich niet gekwetst zult voelen na mijn goedbedoelde uitspraak. Zeer hoogachtend, NN
Waarde mevrouw,
Ik ben bijzonder verheugd te mogen vernemen dat ook u belangstelling heeft voor deze respectabele draad.
Ik verblijf met hoogachting,
Marie van de koster
Oud 13 april 2013, 22:56   #52
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nualveelmeerhooggeachte en zeerwellevendgeëerde Mevrouw M vd K.,
Dat ik het vandaag nog mocht smaken van uwentwegen dit welluidende en klare antwoord op mijn verzuchtingen te mogen ontvangen, doet mijn teder hartje meer deugd dan U ooit zou kunnen vermoeden. Ook mijn gemoed loopt over, mijn vrouw staat al klaar om het op te dweilen in mijn plaats omdat ik het nu echt niet aankan van ontroering, maar het kan natuurlijk niet zo nat blijven liggen, maar dit natuurlijk volledig terzijde.
Hoffelijkheid voor man én vrouw, zonder onderscheids des sexes, dus ook voor transgenders, bisexuelen, die van de andere kant, en aangelanden, d�*t is mij met de soep- en soms ook met de pollepel ingegeven, dus inderdaad, ik hou de deur dan ook open voor elke vrouw, en laat haar dan ook gezwind voor mij de trap opgaan, kwestie van haar zacht te laten landen op mijn lichaam dat toch minder hard is dan de traptreden, al moet ik toegeven dat mijn blikken af en toe onwillekeurig langs het lichaam van desbetreffende personen strijken, al was het maar om niet zelf met mijn klikken en klakken van de trap te donderen moest ik tegen het al of niet frêle lichaam van bedoeld vrouwspersoon aanlopen wegens een verschil in opstapsnelheid, maar ook dit hopelijk terzijde
Het feit dat uw zachtbesnaarde gezicht geroerd werd door mijn epistel door het laten openbloeien door het zeker en vast klokgeluidswijze gelach zal mij dit weekend tot in de eeuwigheid mijner dagen als een sprankelend lichtpunt laten herinneren. Waarvoor mijn oprechte dank.

Met de meest oprechte groeten,
Nog altijd uw Klojo, eerste klas.
Zeer gewaardeerde vriend,
Mag ik zelfs eventjes beste Klojo schrijven?
Hoe heerlijk en zoetgevooisd stromen de woorden uit uw toetsenbord. Uw eerste zinnen waren een streling voor mijn zinnen.
Helaas voelde ik toch enige teleurstelling bij het lezen van uw trap-escapades, het spijt me bijzonder dat u tijdens deze gelegenheden niet de juiste etiquette volgt.
Maar indien u dit wenst en indien u een trap op overschot hebt, zal ik met plezier een weinig tijd voor u vrijmaken om met behulp van de voornoemde trap u aan te leren hoe u in het gezelschap van een dame op correcte wijze naar boven en naar beneden gaat. Ik weet zeker dat deze lesstonde de laatste ruwe kantjes van uw overigens zeer edel gemoed zal afschaven.
Met gewaardeerde hoogachting,
verblijf ik,
Marie van de koster
Oud 13 april 2013, 23:05   #53
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MirindaDr Bekijk bericht
Zeer geëerde dartele schriftgeleerden,

De zintuigen zijn overmate verheugd en voldaan om het geping-pong van weluiterst hoffelijke manieren tussen de welschapen jongeheren en van inborst goede jonkvrouwen waar te nemen.
Dat deze aangename houding zich hier mag vermenigvuldigen naar alle onderwerpen, op voorwaarde dat er geen bezwaren hiertegen zijn, anders zou ik zoiets niet durven wensen uw welgeaarde gerespecteerden.

Met dank voor uw aandacht en tijd, doch deze durf ik amper vragen van u, verblijf ik nog steeds nederig,
Zeer geachte, hoewel mij onbekende Mevrouw (Mijnheer?) MirindaDr,
Mijn koontjes blozen bij het lezen van uw opmerking over de welschapen jongeheren! Inderdaad, dergelijke zaken verheugen de zintuigen.
Ik ga echter rustig en bedaard verder op het reeds vroeger ingeslagen pad van beleefdheid, hoffelijkheid en voornaamheid en verblijf,
met de expressie van mijn oprechte gevoelens van vriendschap,
Marie van de koster
Oud 13 april 2013, 23:14   #54
vrijevlaming
Banneling

vrijevlaming's schermafbeelding

Standaard

ze zouden dat hier beter de "farizeeërsdraad" noemen
vrijevlaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2013, 23:55   #55
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:

Er bestaat geen te beleefde manier om mensen te vertellen dat ze een stinkende adem hebben.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2013, 00:13   #56
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Zeer geachte hoog edele welgeborenen heren en dames,

Bij deze wil ik u allen inlichten over het feit dat ik voortaan voordrachten wil organiseren over het leven in detentie.
Een voordracht van 1 uur aangevuld door mijn gastsprekers welke het eerste half en het laatste half uur voor hun rekening nemen kost u slechts 1500€ op voorhand te betalen.
Uiteraard kan u nadien een gesigneerde versie van mijn boek "leven in detentie" ter plaatse kopen voor 250€ en zakdoekjes met een stempel "p9" uit de gevangenis voor 50€ per set van 2 origineel gesnuite zakdoekjes met certificaat van echtheid.
Een kookboek van "eten in detentie" is in opmaak.
Deze poëzie is een ode aan uw weledele delen en geborenen die houden van literaire kunst met kleine hoofdletters doorspekt met pikante details zoals "orgie onder de douche" en "bubba de impotente neger" en de dagelijkse teeltbal-lifting voor voyeurs zoals cipiers en mature dames in de overgang.

Mambo
cel 9 nieuwe wandeling Gent.

Laatst gewijzigd door Mambo : 14 april 2013 om 00:16.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2013, 12:59   #57
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Waarde mevrouw,
Ik ben bijzonder verheugd te mogen vernemen dat ook u belangstelling heeft voor deze respectabele draad.
Ik verblijf met hoogachting,
Marie van de koster
Waarde Dame Marie,
Uw reactie is bijzonder hartverwarmend.
U getuigt van een zeer wijze kijk op de dingen.
Met de meest respectabele Hoogachting,
NN.
Oud 14 april 2013, 14:30   #58
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Weledelgeborenen des Aardkloots dezes ...

Iets beter dan Yo! de manne.

Onzer aller professionele afscheidsnemer ...

Oud 14 april 2013, 15:08   #59
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Weledelgeborenen des Aardkloots dezes ...

Iets beter dan Yo! de manne.

Onzer aller professionele afscheidsnemer ...

Daaaaank u voor uw aaaaaaaaaaaaaaaaaandacht!
De Xavier......waar is de tijd?
Oud 14 april 2013, 16:00   #60
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De Xavier......waar is de tijd?
Geen idee met wat hij bezig is op het ogenblik maar ik dacht dat hij een nieuwe rol had in één of andere film/serie.

Dank U voor uw aaaaaaaandacht was Herman Brusselmans op het laatste, mee platgelachen toen.

Reuze uitzendingen waren dat.

Laatst gewijzigd door Universalia : 14 april 2013 om 16:00.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be