![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als 't zo lang is, zal ik er maar niet aan beginnen.
Gebroebelde zinnen zijn trouwens wreed vervelend in enquêtes ![]()
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wel, zolang je geen materialisme meter hebt, heeft het volgens mij ook geen zin om onderzoek te doen naar materialisme. Hoe ga je objectief kunnen bepalen of Piet nu al dan niet materialistischer is aangelegd dan Joris of Corneel als je er geen cijfer op kunt plakken?
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarom alleen al doe ik niet mee met die enquête: je weet nooit wat er uit de bus komt.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() Ook voor
24. Wanneer BV's of politici bestolen worden, dan heb ik medelijden met hen. ?
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, ik ben consequent.
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn gedacht. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft ons Olga dikke tetteuh?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() De titel zegt het en ik balkte het maar na...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister-President
|
![]() De titel van het onderzoek is niet vaag, het geeft de twee onderwerpen weer en mogelijk verband die er kan zijn.
Een onderzoek moet niet een mening weergeven, of gaan suggereren vanuit uitvalspas. Basis methodologie.. Bedankt om in te vullen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
(deel)Hypothese : autonomie-opvoedende context beïnvloedt de mate van materialisme Wat is daar nu niet-specifiek aan ?
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Na de rellen van Londen bv. was het niet zozeer de sociale klasse, maar een slechte opvoeding en materialisme dat aangewezen werd voor het "loot" gedrag. De middenklasse deed mee, ook de rijkere klasse, en niet enkel mensen die in armoede leefden. Herinner u de dochter van de rechter, enzoverder.. Ongetwijfeld dat er daar ook zonen en dochters bijzaten van gezinnen waar "zorgvuldig met geld" omgesprongen wordt. ..Maar misschien wat te zorvuldig met emotie ook ? ...Waardoor men gaat voor instante bevrediging (volkomen onnodige dingen gaan shoppen na een slechte dag is een voor de hand liggend vb). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar je kan wel degelijk hypotheses in één richting formuleren, als er genoeg ander onderzoek is om aan te wijzen dat je het best in die richting gaat zoeken. Daarom bestaan er ook één- en tweezijdige testen in de statistiek.
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Bij een slechte opvoeding krijg je materialisme...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als inwoner van een grootstad, heb ik deze in de afgelopen tien jaar zien veranderen tot een kermis, de place to be om allerlei rariteiten te kunnen bezichtigen. Bijna geen kat wil er nog wonen, zeker in bepaalde postcodes. Er is ook een heuse volkswisseling aan de gang. De Vlamingen die er nog wonen, doen dit ofwel uit noodzaak, ofwel omdat ze daar ongehinderd door "sociale controle" een rariteit kunnen zijn (evenwel, dit geluk zal ook niet eeuwig duren), ofwel omdat ze vanuit ideologisch standpunt niet willen toegeven aan 'rechts' (al zijn ze niet helemaal gelukkig). Er is geen oprechte warmte of liefde tussen de mensen; enkel compromissen met de realiteit. Het weefsel is weg op veel plaatsen. Wat nu? Laatst gewijzigd door MirindaDr : 17 april 2013 om 10:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dit is elders in Vlaanderen wel zo? Neem nu Heule. Zijn alle inwoners van die gemeente elkaars vriendje? Nochthans hoofdzakelijk blanke bevolking. |
|
![]() |
![]() |