![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Reden te meer om niet te vertrouwen in propagandawebsteks. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() Het gaat hem helemaal niet om een propaganda-webstek. Wanneer ik zoek op de term 'Wadi Hilweh' in Google News, dan is de bron van Guderian (IMEMC) de eerste die naar boven komt. Mijn bron (Jerusalem Post) is de eerste (voor mij vertrouwde) bron die ik tegenkom. Vandaar dat ik ze las, synthetiseerde en hier met bron weergaf.
Je kan op natuurlijk alles wat in je kraam past als propaganda afdoen, en liever niets weten, maar dan heb je weinig te zoeken op een forum. Of je kan daarentegen zelf ook eens op zoek gaan naar informatie, dingen bijleren en (indien het interessant is) aan ons meedelen. Ik zal die posts met veel plezier lezen, in tegenstelling tot het eenzijdige en behoorlijk selectieve discours dat je hier zelf ten toon spreidt.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 1 mei 2013 om 21:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik stap daarom geenszints mee in de idee dat men daar al sinds mensenheugnis niets anders doet, daar die 'uitleg' mij eerder een voorwendsel van de strijdende partijen lijkt om niet te onderhandelen en gewoon verder te vechten... tot er van een land met zoveel potentieel niets dan woestijn en woestenij overblijft.
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() This Land is Mine
Citaat:
Laatst gewijzigd door Buitenwipper : 1 mei 2013 om 21:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als ze dat niet doen, kan het conflict nog 100 jaar aanslepen, langer zelfs. Op een gegeven moment ben je als niet betrokken Westerling de gindse oneindige serie van aanslagen en terreur kotsbeu, en interesseert het je slechts bitter weinig. Het is een vorm van gewenning, en dat hebben ze in Israël en Palestina 100 pct. aan zichzelf te danken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |