![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Als man zijnde vrouwen voorzien? Ik heb nu een uitkering en toen ik dakloos was zonder verblijfadres en uitkering letterlijk uit prullenbakken en van de grond gegeten in Nederland, Belgie, Duitsland en Frankrijk. Dank je voor je aanbod, maar ik denk dat ik pas. Geld zou niet de doorslag behoren te geven .. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Echt geloofwaardig is het niet dat u als islamofoob een islamitische winkel zou binnenstappen om leuke "inspirerende kleding" te zoeken.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() namaste,
Ik denk dat het stuivertje verwisselen van al die moslims hier voor evenveel Hindoes toch een slecht idee zou zijn, al zou het kabinet dit goedkeuren via een 80 procent meerderheid en het leger inschakelen om dit binnen 12 maanden maar logistiek te plannen en uit te voeren in Nederland en Belgie. Dit is geen etnische zuivering, want de ene overbodige etnische groep vervangt men door een andere niet arische, zwarte etnische groep met een soort inferieur hindoe apen geloof. Het zou wel een perfect idee zijn om alle moslimmeiden hier even te vervangen door lekkere, gekleurde hindoe meiden uit India, omdat die toch sneller integreren en binnen een generatie al totaal genetisch geassimileerd zijn op hun rug he met de hindoeistische kama sutra onder hun billen als stootkussentje voor het zware Germaanse paarwerk, zoals de stoere Noormannen en Vikingen dat vroeger deden. Een klassiek Germaanse of arische paar ritueel is wel een hemelse belevenis voor al die zwarte geile hindoe meiden uit India en velen zien dan de blauwe sterretjes van de europese hemelen met hun zwarte apen oogjes. een koelievrij of hindoevrij nederland en belgie ondersteun ik wel actief en vind ik een edele gedachte, gewoon uit respect voor de superieure inheemse soorten hier die nu toch al uitsterven. dewanand |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Hey mister namaste, Ik kwam een keer een Hindoemeisje/vrouw tegen, jaren geleden. We begonnen wat te praten, maar ik vond haar echt leuk, daarom maakte ik geen move daar ze er wel voor openstond, want ze vond mij ook leuk. Alleen had ik misschien serieuzere gedachten en wist ik niet zo goed wat haar ogen vertelden, of wat ik erin kon lezen, dus had ik het er maar bij gelaten. Jaren later kwam ik haar een keertje alleen tegen in een uitgaansgelegenheid, we praten wat en ze moest er weer snel vandoor. Het leek niet bestemd te zijn zoals meestal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() namaste gz,
ik vind het jammer dat je niet kon genieten van de rijkdom van deze Hindoemeid en hoop dat je nog een kans krijgt binnen een maand. Hindoemeiden zijn wel degelijk een aanzienlijke verrijking voor Nederland en de hele Europese Unie dus pleit ik voor open grenzen voor Hindoemeiden uit andere landen, vooral als ze hier komen om te paren of te trouwen met inheemse superieure Europese mannen, voor even of voor altijd. Dit noodzaakt gewoon tot een professionele apartheidswet in de Schengen Zone. Ik bekijk de zaak harder, en primitiever, uiterst darwinistisch gewoon, omdat ik de evolutie wil versnellen. De superieure Europese mannen moeten gewoon snel de meeste wijfjes op aarde bevruchten anders is de snelle evolutie niet mogelijk van mensapen. Dit is mijn darwinistisch uitgangspunt en hierom leer ik hindoemeiden om flink en diep te paren met lange, sterke en superieure blanke of germaanse mannen en voor ze te baren. Hier ben ik nu berucht om in brede kringen. hier tip als je hindoemeid zoekt: dating duizenden gewilllige hindoemeiden uit nederland en suriname, sla je slag: www.radha.nl dewanand Laatst gewijzigd door dewanand : 6 juli 2013 om 22:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Regelrechte spam of een hoax.
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan ook nog, hij verlaagd zichzelf zo dat het volkomen ongeloofwaardig is.