![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb deze week een boete betaald die per ongeluk op mijn naam en adres was toegekomen voor een wagen die ik niet bezit.
Nu omdat ik weet dat ze vanaf hier er ook niet meer uit wijs geraken heb ik dat dus gedaan. Daarna heb ik gebeld met de dienst inningen en dat verhaal uitgelegd en daarna gevraagd wat ik nu moet doen om mijn geld terug te krijgen? Oeioei...dat zijn ze niet gewend en nu weten ze het helemaal niet meer.
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bron ??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor een boete van een paar honderd euro kost het waarschijnlijk een tienvoud van de opbrengst om daar een deurwaarder op af te sturen. Maar als ze dan eens toevallig gevat worden zijn er waarschijnlijk geen al te grote onkosten om die auto even vast te zetten. De chauffeurs zullen die paar 100 euro wel gaan halen vermoed ik om hun auto te recupereren ?
![]() |
#45 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Dit jaar alleen heb ik zelf er 5 gehad: 1 parkeerboete, 1 voor het niet dragen van de gordel en 3 snelheidsovertredingen. Waarvan er 2 van januari zijn en na een tweede herinnering niets meer van gehoord. En zonder te zeveren vorig jaar waren er dat zelfs een pak meer dan 5. Maar ondertussen de meeste wagens vervangen door nieuwe leasingwagens dus ook nieuwe nummerplaten. Wat ik al in een ander topic over het seponeren van boetes vermelde : Klopt voor kleine overtredingen. Gewoon nooit op een schrijven of zo reageren. Alles onder de 100 euro (of was het nu 75 euro???) wordt automatisch geseponeerd. Vroeger stuurden ze nog een wijkagent langs om een verklaring op te nemen maar dat is te duur geworden (lees : neemt teveel van hun kostbare tijd in beslag). |
|
![]() |
![]() |