![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Vreemdeling
|
![]() Euthanasie??Waarom?Omdat die mensen mentaal gehandicapt zijn ?
Trouwens het is 2013,Geen 1944! |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De volgevreten witneuzen zitten kinderloos en gebruind op een terrasje, denken aan hun volgende citytrip, hun nieuwe boodschappenauto, zien dat het leven goed is, en wentelen zich zelfvergenoegd in hun welvaart. Ondertussen brengt de zwartneus gedwee nog een witbiertje. De sukkel. *Proost. Citaat:
Nu ja, een hele kleine dan. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 29 juli 2013 om 20:23. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Vreemdeling
|
![]() een verlies opleveren doen die mensen niet , ik denk aan verzorgers, dokters ,tehuizen , enz..
En vergeet 1 ding niet, die ouders of dat mentaal gehandicapt kind heeft daar zeker niet voor gekozen.. Legio Patria Nostra Laatst gewijzigd door LegioPatria : 29 juli 2013 om 20:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() Verzorgers, tehuizen en dokters zijn kosten voor de gemeenschap, voor de belastingbetaler.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komt goed uit dan, want verzorgers, tehuizen en dokters zijn belastingbetalers.
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
In wat voor samenleving zijn wij terecht gekomen? Een samenleving van individuen waar het stichten van een kinderrijk gezin bijna als misdaad tegen de mensheid wordt gezien. Zo een samenleving is gedoemd om te verdwijnen. Allicht is het al lang te laat.. Ik zal op mijn oude dag nog in een moslimland sterven. Het zij zo. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Als ik MOCHT kiezen waar MIJN belastingsgeld naartoe stroomde, betaal ik graag voor deze mensen zijn .Ze zijn van ONS, het zijn de onze! Legio Patria Nostra |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() Betaal ze dan zelf zonder te eisen dat andere mensen daar mee voor moeten betalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
,al zouden sommige dat maar al te graag anders zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik stem op U),dus zonder te eisen dat ik multicul mee moet betalen he ![]() Daarom de ;UW centen verdeel brief ;bij uw belastingbrief..,waar u voor kiest wat er met UW geld gebeurd. . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In principe ben ik ook tegen kindergeld, maar als je dat in Vlaanderen anno 2013 verminderd gaan het juist autochtone Vlamingen zijn die minder kinderen zullen hebben. Bij Vlamingen is het altijd een eeuwig afwegen, bij moslims is het gewoon een evidentie dat een jong koppel een aantal kinderen voortbrengt. Jouw maatregel treft in de praktijk het geboortecijfer onder autochtonen, vermits moslims helemaal niet 'kweken om uitkering te trekken', maar omdat die mensen nog een gezinscultuur hebben. Zeker bij de eerste generatie moslims in ons land. Die eerste generatie zal blijven toenemen, want met uw voorstel neemt migratie toe. Om vitaal te blijven heeft een samenleving immers jonge mensen nodig. Hallucinant dat dit moet uitgelegd worden. Natuurlijk wel, de autochtone West-Europese bevolking is nu al aan het uitsterven. En jouw antwoord daarop is: de mensen moeten minder kinderen krijgen. Laatst gewijzigd door mvd : 29 juli 2013 om 21:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In volgende link is terug te vinden waarom http://forum.politics.be/showthread.php?t=175515 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Overbevolking ?neen, laat ze allemaal maar kweken als konijnen en langs de kassa passeren... Laatst gewijzigd door LegioPatria : 29 juli 2013 om 21:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |