![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amen to that!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
If there is going to be any peace on earth, it is going to come in the consequence of our people uniting to defeat US imperialism once and for all!!! http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
If there is going to be any peace on earth, it is going to come in the consequence of our people uniting to defeat US imperialism once and for all!!! http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Schepen
|
![]() Laten we nu eerlijk zijn Belgie staat niet bepaald zeer hoog aangeschreven in het buitenland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
PS: Bedankt voor het compliment. U bent de eerste die mij tenger noemt. PPS: over persoonlijke aanvallen gesproken... Ik bezondig mij daar niet aan, u wel. Hypocriete vent.
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voorbeeld: De Belgische militairen worden in het buitenland omschreven als één van de meest inventieve eenheden ter wereld. Ons imago is echter tanend, dankzij het gevoerde beleid van Paars, dat zich veel te links en veel te laf opstelt. Dankzij dat lakse beleid is ons land een 'staging area' geworden voor veel moslimfundamentalistische terroristische organisaties. Maar over het algemeen is het imago van België in het buitenland nog steeds vrij positief! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() Het grote aantal persoonlijke aanvallen tegen mij én het grote aantal gefrustreerde, van dogma's doorspekte postings van belgicisten bewijst nogmaals hoe hard dit spijkers met koppen slaat.
Ik dring echt niet aan, belgicistjes, nogmaals: het is in jullie nadeel er niet op in te gaan.
![]() |
#54 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
het blijft een surrealistische combinatie
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tjonge, ik wist niet dat Groot-Hollanders zulke lange tenen hadden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#59 |
Schepen
|
![]() Vraag aan BuB, jullie zijn voor Europa. Zijn jullie dan voor een Europa dat dan als basis regio's heeft of niet?(nemende dat uit die hypothese de landen zoals die nu bestaan eigenlijk dan niet meer bestaan)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |