![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit vind ik nog aanvaardbaar zolang ze geen uitzonderingen krijgen ofzo, de stichting van Fabiola daarentegen is ronduit misdadig. Met uitdrukkelijke toestemming van de regering trouwens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ze maar doen, ik ben meer tegen al die vzw's die men gebruikt om geen belasting te betalen. En anderzijds ben ik tegen het feit dat men vennootschappen moet oprichten om uw fortuin te beheren, en dat je daarmee direct de stempel van profiteur kunt krijgen. En sowieso moet je het probleem aanpakken bij de wortel, je moet dus zorgen dat het niet meer interessant is om een vennootschap op te richten: zorg dat er een flat tax (vb 25%) is op inkomsten uit alle bronnen die er maar bestaan ( arbeid - divididend - interest - huur - vennootschap) en zorg dat er een flat tax (btw25%) is op de consumptie van goederen waarvan sommige voor privégebruik (vb voedsel) niet aftrekbaar is door een vennootschap die bvb geen productie/disitributie van voedsel doet (al is het maar dat een vennootschap niet kan eten).. en hef dan nog gewoon een carbon tax op alle fossiele grondstoffen, of goederen die je wilt verminderen in consumptie en het feit dat alles flat belast wordt is elk fiskaal advies nutteloos. Is elke wetgeving ook nutteloos, is elke controle nutteloos, is elke intimidatie nutteloos |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() Veel geblaat on niets: in Wallonië moeten geen successierechten worden betaald op bossen, dus als het hier om bossen gaat , worden geen belastingen ontdoken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het gaat ook niet om belastingsontduiking maar om versplintering van het familiaal patrimonium tegen te gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bossen en parken zijn in principe waardeloos omdat ze meer kosten aan onderhoud dan kunnen opbrengen, je kunt er niet op bouwen enz. Kastelen eigenlijk ook, veel onderhoud en niet op te warmen in de winter. Voorlopig zie ik het dus als een positieve zaak, dergelijke landerijen moeten zo groot mogelijk gehouden worden en dit is een goeie oplossing. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee dat moet alleen het klootjesvolk.
Je werkt je hele leven voor een huisje en een spaarcentje. Als je de hoek omgaat staat de staat daar om uw zweet nogmaals af te schuimen. Eigenlijk zijn we allemaal domme kloten, we konden beter alles opvreten en opzuipen, dat de overheid maar zorgt voor huisvesting. Laatst gewijzigd door reservespeler : 1 augustus 2013 om 12:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Dat wordt Charles-Henri d'Udekem d'Akoz. Zie Titel III punt 3 van de statuten (zie bijlage).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor dat klote volkske bestaan er geen beperkingen. Laatst gewijzigd door Garry : 1 augustus 2013 om 17:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U wel? Geef me dan een paar voorbeelden! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bossen, niets opbrengen? U moet maar eens navragen bij Natuurpunt. Die halen een deel van hun inkomsten uit bosbeheer. Bossen zijn helemaal niet "waardeloos". Verre van!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Europees Commissaris
|
![]() # 50 op deze bladzijde om er maar ééntje te noemen...
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Gouverneur
|
![]() Ik ben ook van mening dat dit is om belastingen te ontwijken.
Tevens ben ik ook van mening dat dit enkel de rijkeren kunnen, en dus de kleine man mag wederom de volle pot betalen. MAAR... Heeft niemand zich de vraag gesteld qua timing?? Waarom doet ze dit nu, enkel weken nadat ze koningin is geworden? Ze is toch al jaren getrouwd...
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |