![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg er wel bij: "ik wil het NIET minimaliseren. Mijn moeder was oorlogsweduwe, vanaf 1944, met 4 kinderen. (oorlogsweduwen werden "gunstig" behandeld !!!) Ze heeft slechts voor 1 (één) een studiebeurs gekregen. Laatst gewijzigd door Boduo : 9 augustus 2013 om 17:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu reeds zitten de jongeren die piloot worden met torenhoge schulden die ze j�*�*�*�*renlang moeten afbetalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik moet wel zeggen dat ge dergelijke profiteurs eerder over de taalgrens tegen komt dan in het Vlaamse gedeelte. Hoewel deze waar ik het hier over heb, al zijn ze ook afkomstig uit het Franstalige gedeelte, wel degelijk in Vlaanderen wonen. En dat in een computertijdperk waarin het toch niet moeilijk kan zijn om met een druk op de knop dergelijke profiteurs door de mand te doen vallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als zelfstandige destijds ca. 275 fr per kind per maand. Nu ik op pensioen ben willen die afgestudeerden mij zelfs euthanaseren vanaf 60 jaar. Zoveel slimmer worden ze dus toch niet meer na hun pubertijdsjaren.
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Ik vraag me nog altijd af waarom alles in stilte beslist werd....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of bent u dat ineens vergeten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ja, dan moeten ze al veel studenten afpersen, eer ze één familie vreemdelingen één dag in een hotel in Brussel kunnen herbergen. En dan denk ik nog maar eens aan die werkloze daar in villa Clementina in Tervuren: 26.000 euro dotatie per maand. Met gratis woonst. En een keuken van de marine. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |