![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat de strangers betreft. Muzikaal gezien komen ze nog niet aan de knieën van een aantal Limburgse streektaalzangers. vb. http://youtu.be/QsC2qmxhJl4 Laatst gewijzigd door pajoske : 25 augustus 2013 om 22:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat mij betreft met stip op nummer 1 zelfs... Onbegrijpelijk dat iemand daar uit vrije wil naar kan luisteren...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() hoe durven ze ,zingen voor extreem tussen haakskes rechts ,direct broodroven ,en zo n oosten vind da nog normaal ook ,hoe je moreel kan afglijden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door Garry : 26 augustus 2013 om 01:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Lang geleden.
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Sjarelgulden : 26 augustus 2013 om 02:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Vruuger bestoeng der nog iet wa we nen volksche solidariteit kosten noemen en was de meensch veul rapper contengt met het weinige wat 'em had. Vandoag den dag is 'em rijker geweurde mut alles mor mier en mier mondein weurde en kraage meensche mier chichitrekke bij op de koop toe. Spaatege evoluse.
Laatst gewijzigd door Sjarelgulden : 26 augustus 2013 om 02:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=sT5SilhLOkQ De Gastarbeider ik zèn nen bleken Algerijn 'k zou gère gastarbeider zijn en dan nog liefst in den Belgik want hier bij ons is 't toch zo warm ik heb mor een vraa, ik zèn arm 'k verdien e frangeske en ne chik a'k van me wark is verlet dan trekkik giênen R.M.Z giên kindergeld of giênen dop ik wil nor 't land van Boudewijn 'k heb wel gin cente veur den trein dan doenek 't mor mè autostop ik zèn ne bleken Algerijn na zennik het gastarbeider zijn in den Belgik al wa gewend ik werk hier in e stinkfabrik waar da'k ik justekes nog ni stik mor ik verdien ne schone cent ik geef e vijfde van m'n pree on e vochtig kruipkot mè W.C. plus nog m'n kole op krediet trekt van den overschot diên a g'hèt nog oewe kost, oewen R.M.Z wel dan travakkik hier veurniet ik zèn nen bleken Algerijn na zienik het gastarbeider zijn in den Belgik al andersoem 'k mag in giniên café of zaal 'k verstaan gin botte van die taal tenzij dan "zot" of "godverdoem" de mense zien hier allemol zuur de look en 't schapevlees zèn duur en de T.V-programs zèn flaa hier weurt veel frit en sex gemokt de maskes lopen hier half nokt en ik verrek hier van de kaa ik zèn nen bleken Algerijn ik zèn da gastarbeider zijn in den Belgik al meer as meug want azzet kon dan ginge kik vandaag nimiêr nor 't stinkfabrik en ik vertrok al morgenvruug terug nor 't land van Boumedienne waar da'k God en klein Pierke ken al zennek 'r mor 'n arme luis zelfs zonder dop of R.M.Z. zelfs zonder tafel, zonder bed hemmek 't er warm, zennik 'r thuis al hemmik giêne rotte knop dan gonnek mor trug mè auto-stop want 't is er warm ... en 'k zèn er thuis |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
|
![]() En nog eentje om het af te leren...
http://www.youtube.com/watch?v=qc-Fy-AiFkQ |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
maar nogmaals, het maakt deel uit van de flamingantische fraseologie
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik weet niet wat dat is, maar Antwerps is het zeker niet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Het feit dat de Vlaamse beweging is kunnen en moeten ontstaan, bewijst uw ongelijk. Citaat:
Citaat:
Zwak. Citaat:
Citaat:
En wat u neerpent maakt deel uit van een fraseologie die een nostalgie oproept naar een België dat nooit bestaan heeft en nooit kan bestaan. Zijn we geholpen met dat gegeven? Nee, maar u gaat zich daar niet door laten tegen houden. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Awel, zie hier! 't Zal nu nog wat meer pikken. http://www.youtuberepeater.com/watch...gers+A+Mr+Brel Laatst gewijzigd door Garry : 28 augustus 2013 om 02:16. |
|
![]() |
![]() |