![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U moet er echt eens bij stilstaan. Altijd weer is dat het patroon in zijn optreden op dit forum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#45 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
"i don't know with which weapons world war 3 will be fought, but world war 4 will be fought with sticks and bones" A.Einstein You're only as old as the boys you feel Laatst gewijzigd door james : 22 augustus 2004 om 09:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() De Naamse Justine heeft ons goud bezorgd. We hebben nu reeds vier gouden medailles behaald op de Spelen. Voor een klein volk als het onze is dat een wonderlijke verwezenlijking. Dat belooft als de Spelen in '16 naar Brussel zullen komen! Dan moeten onze atleten meedingen naar alle medailles!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Heb je de medaille-uitreiking gezien? ZE HEEFT HET GEZONGEN! DE VOLLEDIGE TEKST!
![]() |
![]() |
#51 |
Schepen
|
![]() Heb ik gezien ze moet een dubbele pluim krijgen! Mooi tennis Juju!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Burgemeester
|
![]() Justine Henin heeft verdiend een gouden medaille gewonnen, voor ZICHZELF.
net zoals Axl Merckx en die judoka een medaille hebben gewonnen voor ZICHZELF. Ik vind het een beetje vreemd dat iedereen nu roept dat "belgië" een gouden medaille heeft gewonnen, terwijl een meerderheid van de Belgische bevolking teveel overgewicht heeft om 100 meter te wandelen. Wat zijn die sporters geïnteresseerd in dat nationaal gedoe? Geen zak. Als ze wenen omdat ze geen medaille haalden, wenen ze om zichzelf, niet omdat België of Vlaanderen geen medaille heeft. En als ze wel een medaille winnen, hebben ze dat enkel aan zichzelf te danken en is die medaille enkel voor henzelf en niet voor 10 miljoen landgenoten die er niks mee te maken hebben. Proficiat aan alle medaillewinnaars voor hun persoonlijke prestatie! Als ik naar de spelen kijk, heb ik bewondering voor elke winnaar, ongeacht de nationaliteit, omdat nationaliteit geen zak met sport te maken heeft.
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() We spreken elkaar wel als Vlaanderen met een eigen ploeg aan de Spelen deelneemt, Henry. Kijken of je er dan nog zo afstandelijk tegenover staat.
![]() Sport heeft weldegelijk met nationaliteit te maken, omdat het de beste sporters van een land zijn die deelnemen aan de Olympische Spelen of een groot toernooi. Van alle inwoners van een land zijn zij de beste en degene die het land mogen vertegenwoordigen. Selectie gebeurt immers per land. De rest, die niet goeg genoeg is, moedigt hen aan. Bovendien stimuleren de successen van de eigen topsporters ook de andere sporters: zien sporten doet sporten en idolen dagen uit net zo goed te worden. Vandaar dat veel landen geld investeren in topsport. Dat betaalt zich niet alleen terug in medailles maar ook in de breedtesport en zorgt dus voor een verbetering van de volksgezondheid. Laatst gewijzigd door Dimitri : 22 augustus 2004 om 14:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Schepen
|
![]() Daar bestaat geen garantie voor. Ons sportbeleid zou beter door de gemeenschappen gebeuren. Zou beter resultaten opleveren denk ik. Concentratie van middelen op kleiner gebied. Beter opvolgen en opzoeken van atleten. Wallonie heeft een andere visie dan Vlaanderen daarop. Dus waarom niet elk zich volledig toespitsten op zijn specialiteit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#60 | |