![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet je wat ??
Steek uw vinger in uw gat , maar .... steek hem niet te wijd of u bent uw vinger kwijt !! ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die is ook arts, maar ze mag niet meer praktizeren.
Zij zegt dat je een van de volgende preparaten bij de apotheker moet halen: risperidon, quetiapine, olanzapine, clozapine, sulpiride, of aripiprazol. Kan je naar de apotheek van wacht? Of stuur ik mijn lijfarts? Die heeft alles in huis, want hij is ook apotheker.
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dan heb je zwarte sjokolat. Smullen maar cookie.http://www.google.fr/imgres?imgurl=h...ed=0CHEQrQMwCQ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar weet Raphael alles van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De aarsengel Raphael.
Van de bruine voorspoed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat bloemperkje is net bemest als ik het goed begrijp?
![]() |
![]() |
#49 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je schampere poging tot een persoonlijk aanvalletje, alhoewel gretig gevolgd door Carlgustaaf in zijn elfendertigste reïncarnatie, is meelijwekkend... Vooral omdat het van jou komt. Jij bent per slot van rekening degene die hier publiekelijk komt verkondigen dat hij met zijn vingers in zijn gat zit bij het masturberen...
Zou je nu eindelijk eens uit die kast willen komen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vrees dat gewoon uit de kast komen niet voldoende zal zijn om sexuele en mentale rust te vinden. Er gaan therapeuten, psychiaters en medicijnen aan te pas komen. Straffe medicijnen. En meer dan één megaverpakking... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet hier trouwens niet komen zagen en klagen. Jij bent Raphael niet. Niet alles op dit forum gaat over jou. Dat denk jij wel, maar dat is niet zo. http://en.wikipedia.org/wiki/Raphael |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, dat is de hypocrisie van Raf he.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kom zeg, hier niet zitten zeveren he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar blijven de resultaten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ruiken aan de vinger valt volgens mij nog best mee want er zijn zelfs mensen die de hele zaak met enige graagte weten uit te uitlebberen.
![]() Voor de vinger in kwestie een aanrader ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |