![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
Bekijk resultaten enquête: Hoe bent u van plan op Europees vlak te stemmen? | |||
CD&V |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,56% |
Groen |
![]() ![]() ![]() |
8 | 12,50% |
OpenVLD |
![]() ![]() ![]() |
4 | 6,25% |
N-VA |
![]() ![]() ![]() |
14 | 21,88% |
PVDA |
![]() ![]() ![]() |
3 | 4,69% |
Sp.a |
![]() ![]() ![]() |
5 | 7,81% |
Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
27 | 42,19% |
Ik ga niet stemmen (verklaar u nader) |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,13% |
Aantal stemmers: 64. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik ga stemmen dan stem ik PVV.
|
![]() |
![]() |
#42 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() er is geen enkele reden om "pro" deze EU te stemmen.
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat ik m'n stembrief ga scheuren. |
|
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]() FDW zou met zijn eigenlijst meer stemmen halen dan bij het VB.... Als hij net als wilders unleashed gaat...
Hij heeft zijn verdienste voor het VB en vlaanderen. Maar ik heb toch liever een Vanhecke . Al is volgens mij FDW ( en ook volgens vanderkeln en anderen) het grootste politieke talent van een generatie. En het is niet door hem dat het VB in eene cordon zit . Elke consequente rechtse identitaire onafhankelijheidspartij zal in een cordon zitten. De n-va is geen onafhankelijheidspartij ( meer). Maar FDW zijn tijd is gekomen. Hij heeft ook veel blunders begaan.... Valkeniers voorzitter, forza flandria en geen antwoord op media push voor n-va , DD( zelfde fout als bij dewever ipv uitgaan van eigen kracht ) , opportunistisch pluimgewicht Verstrepen.... Het VB staat er overigens niet slecht voor qua opvolging. Van Grieken, Pas , Janssens.... Zoals iemand op hln.be zei na Dewever is het bij de n-va uitgewrongen dweilen... Met bracke, van overtveldt , bourgois, muyters , homans. , Peumans , brepoels... daar haal je de kiesdrempel niet mee. Misschien volg ik de n-va niet genoeg maar zie geen enkele charismatische figuur na Dewever. Mssh Francken. |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad: je volgt de NVA niet genoeg. Je kan misschien beter kijken naar de zéér goede Deense tv-reeks "Borgen" op DVD. Leerzaam. |
|
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat ze toch kleur bekennen.
|
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#51 |
Partijlid
|
![]() Aan de resultaten van de enquete te zien is er hier op het forum toch een serieuze oververtegenwoordiging van het Belang en een ondervertegenwoordiging van de CD&V.
Of hoe harde roepers en mensen die niks te vertellen hebben hun gedrag laten doorsijpelen op dit forum. |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie kan & mag bepalen wie 'iets te vertellen' heeft? "RubberBullet"? Op grond waarvan dan wel? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Cesare_Lombroso ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 11 mei 2014 om 22:34. |
|
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Gouverneur
|
![]() Europees ben ik nog aan het kijken op wie ik ga stemmen maar ik vermoed dat het ook hier N-VA zal worden.
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga stemmen op Nick Mouton, eerste opvolger op de sp.a lijst.
Omwille van zijn uitgesproken sociale visie, iets wat op europees niveau nog teveel ontbreekt. van op zijn blog : Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 11 mei 2014 om 23:48. |
|
![]() |
![]() |
#60 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Guy Verhofstadt heeft qua steenkolenengels met de in België (of is dat alleen Vlaanderen) weer de hoofdvogel van arrogantie geschoten. De vrouwelijke kiezers zijn van geen belang, anders ge-aarden ook niet. "(A) Guy for president" is nu de slogan. Hij luistert zelfs niet naar zijn PR-adviseurs, waarom zou hij zijn oor te luisteren leggen bij de gewone burger? Laatst gewijzigd door fcal : 12 mei 2014 om 00:53. |
|
![]() |