![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() U denkt toch niet dat dergelijke scholen zoiets gaan kenbaar maken? Zij zullen het zelfs ontkennen. Net zoals het halalvolkje zoveel mogelijk wordt verzwegen bij criminele feiten.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 11 juni 2014 om 17:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dit is trouwens een vraag die je in alle landen mag gaan stellen. Klagen en zagen over negatieve veranderingen in hun maatschappij maar vooral geen strobreed in de weg leggen van diegenen die ervoor verantwoordelijk zijn. Laatst gewijzigd door andev : 11 juni 2014 om 17:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarom dat de sossen met hun verkiezingsnederlaag zitten en men ze aan de kant laat staan (ook al doen ze alsof er niets aan de hand is) en de Groenen, wie stemt daar voor? Weten ze het zelf wel, of zijn het gewoon "proteststemmen"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit in tegenstelling tot PS enz die een nieuw soort kiesvee, om het even wie, nodig heeft om aan de macht te blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gesteld dat het waar is dat het gemeentebestuur die beslissing ooit heeft genomen (een bewijs zullen we ook nu niet krijgen...), dan zou dit alleen gelden voor het gemeentelijk onderwijs. Behoren alle Anderlechtse scholen tot het gemeentelijk net? "Neen Jack." Valt het verhaal weer door de mand? "Ja Jack" Laatst gewijzigd door Another Jack : 11 juni 2014 om 18:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Antwerpen heeft haar portie islamistische infiltratie ook al, men denke aan de Blokkendoos. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk, ik weet dat het zo is. Wat jij ervan denkt en of jij het gelooft, interesseert mij geen bal. Daar zal ik zeker geen uur minder door slapen.
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Hij zal het ook van "een kennis" hebben...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen al geruime tijd Cameron, en ik heb toch ook nog geen concrete maatregelen gezien.
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar amaai, in vergelijking was Molenbeek in Brussel een soort van luxe stadsdeel. Ten zeerste te vermijden stad. Ben ook nooit meer terug geweest later. Heeft niets te maken met racisme, zeker gezien ik zelf in een uiterst multicul gerichte maatschappij woon. Het is gewoon onveilig door bendes krimineel uitschot in de hele stad en gedurende zowel de dag als de avond en nacht. De plaats is het beste bewijs van de mislukking van multicul experimenten in W. Europa.
![]() |