![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 15 september 2004 om 17:04. |
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
Ze zeiden vroeger net het zelfde over films, en daarvoor waren het bepaalde boeken. Gaan we wachten tot er iets nieuws komt om dan ertegen te zijn?
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
In feite is het werkelijke cijfer [size=+1]237[/size] want er waren ook 5 buitenlanders bij zoals bv de kampcommandant van Breendonk, Sturmbannführer Philip Schmitt die in 1950 werd terechtgesteld. Van de 237 terechtgestelde collaborateurs waren er 115 Nederlandstaligen (=48%) en 122 Franstaligen. Bij de Vlamingen waren de bekendste geëxcuteerde collaborateurs Dr. August Borms (12 april 1946 in Elsene), Irma Laplasse (30 mei 1945 in Brugge), Leo Vindevogel (25 september 1945 in Gent), Karel De Feyter, Stefan Laureys, Theo Brouns en Marcel Engelen. Dom Modest Van Assche werd aangehouden op beschuldiging van verraad van twee broeders en stierf tijdens zijn gevangenschap in het Sint Jans Hospitaal te Brugge op 30 oktober 1945. Onder de terechtgestelde collaborateurs bevonden zich ook elf kampbeulen van Breendonk die na een geruchtmakend proces tussen 16 en 17 april 1947 in het openbaar werden gefusilleerd.
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 15 september 2004 om 17:19. |
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind het een goede zaak dat het Blok deze dingen uit de winkelrekken wil zien. Het kan geen kwaad dat onze zieke samenleving terug wat normbesef krijgt. Laatst gewijzigd door Darwin : 15 september 2004 om 20:39. |
|
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#50 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik vind het zeer grappig dat zij die achter een verbod op 'Mein Kampf' staan nu een huilconcert starten omdat het VB een selectief verbod op de verkoop van ziekelijke spelletjes voorstelt.
De huispsychoot van dienst, Pianola, ziet geen graten in slachtpartijen zolang het maar geen racist of neonazi is die het wapen hanteert. Is het hypocrisie of stupiditeit? Of beiden?
![]() Over Steve Stevaert: "Sinds hij voorzitter is geworden, is de partij helemaal de populistische, autoritaire weg opgegaan. Zijn verhaaltjes zijn simplistisch. Hij beschouwt de kiezer als een infantiel wezen, een consument die direct moet bevredigd worden." |
![]() |
![]() |
#51 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() *KNIP* na klacht wegens persoonlijke aanval
Geachte, Gelieve dit forum niet te misbruiken om persoonlijke vetes te beslechten. Daarvoor zijn andere middelen: GSM, e-mail, PB, of een van de talrijke messengersystemen. Peter Johan Laatst gewijzigd door Peter Johan : 16 september 2004 om 07:03. Reden: Persoonlijke aanval |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 15 september 2004 om 22:24. |
|
![]() |
![]() |
#53 |
Lokaal Raadslid
|
![]() regelneverij van het Blok dus
De toelating om het spelen van geweldadige games moet worden bepaald door de ouders en niet door een partij waar geweld wordt verheerlijkt.
#54 | |
|
![]() Citaat:
T'is niet de SP-A hé
![]() |
#55 |
Parlementslid
|
![]() Het Blok bewijst hiermee dat ze een paternalistische en politiek-correcte partij zijn die onze vrijheden nog verder aan banden zal leggen. Wij willen geen met onze belastingscenten gefinanciëerde commissie die voor ons zal bepalen wat we wel en niet mogen spelen. Laat ons toch gewoon met rust!
![]() Het zal trouwens toch niet helpen, een verbod op een spel maakt het des te aanlokkelijker (verboden vrucht) voor jongeren en het is onmogelijk om te voorkomen dat het spel via newsgroups verspreid zal worden.
![]() |
#56 |
Parlementslid
|
![]() De vernietiging van Rockstar, hoe durven ze!! Rockstar heeft de prachtige GTA reeks gemaakt!
![]() |
#57 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
De labeltjes (violent, +18) die nu op de games plakken zijn voldoende om de ouders te waarschuwen.
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
Enne, ik had eerder verwacht dat Dewinter boe ging roepen op Wolfenstein dan op Doom ![]()
![]() |
#60 |
Minister-President
|
![]() Heeft hier al iemand Carmageddon gespeeld? Dat is pas een ziekelijk spel, je krijgt er punten door mensen te overrijden (bonuspunten voor oude dames en kinderwagens).
|
![]() |