![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie de flaminganten daar al een revolutie starten tegen deze exponent van de Belgische staat... Ge moet ze niet onderschatten, die flamins... Oorlogszuchtige mennekes zene!
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Feitelijk is ook dat weer niet juist. De Koning mag braaf doen wat wij hem toestaan aangezien hij koning mag zijn zolang het volk dit goedkeurt. Wanneer wij zeggen dat hij zijn boeltje mag pakken kan hij vertrekken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet niet zo emotioneel doen. Niet erg dat je een kemel hebt geschoten hoor, het gebeurt met de beste. Maar in dit geval val je wel onder de categorie "trol".
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Och God, waarvoor toch die hysterie? Doe normaal, en denk eens na: je hebt het over de Koning. Je moet jezelf en gelijk welke andere landgenoot niet gelijkstellen met de Koning, want er is maar 1 Koning (1 Koning die de titel draagt, en met de verantwoordelijkheid, voor de slechte verstaanders). Het is ver gekomen dat Pierke Klak denkt de Koning op het matje te moeten roepen. ![]()
![]() |
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wij staan de Koning helemaal niets toe. De Koning is gewoon Koning.
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als een C-130 goed genoeg is om afgewezen azielzoekers te repatriëren, moet iedereen er maar kontent mee zijn. Wie klaagt, is racist! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu maar hopen op een MH370-ske.
![]() ![]()
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
..... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 13 juni 2014 om 16:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet of gans die affaire niet egwoon wat opgeklopt is door de pers...
Het zou jammer zijn als de "lange-termijn"-planning van de Luchtcomponent wat door elkaar gegooid wordt door een "ad-hoc" beslissing... Alleen,het is toch uitermate WAARSCHIJNLIJK dat,zodra er ergens een evenementje van grote "envergure" is,met de mogelijkheid tot wereldwijde "exposure",er Belgische "gestelde lichamen" met de grootst mogelijke show naar toe willen..... volgende keer gaatje vrijmaken in de planning,dat raakt wel gevuld... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 13 juni 2014 om 16:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is duidelijk wie hier de trol is, me dunkt... ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die "boefferkes" riskeren bij hun werk wel hun leven, wat niet onmiddellijk kan worden gezegd van een heerschap dat zijn titel, functie en inkomen ontvangt doordat hij in de juiste wieg werd gelegd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In België heeft "het" volk nooit een stem mogen uitbrengen over deze materie. En toen het na WO II toch eens tot een volksraadpleging kwam, werd de stem van de meerderheid netjes genegeerd.
|
![]() |
![]() |