![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad , of misschien gemeenschapsdienst als opleg !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() http://krantennieuws.mamanieuws.be/b...te-helpen.html
Voila, dat is al een realistischere weergave. Geparkeerd op de snelweg, deur open, lichten gedoofd... Terwijl ze de eendjes aan het helpen was om over te steken godbetert... Indien de motorrijder haar had aangereden in plaats van het voertuig zou je kunnen stellen dat het leven rechtvaardiger was geweest. Dat mens komt er met onvrijwillige doodslag nog goed van af. Wat mij betreft weet je dat je met dat soort stunten levens in gevaar brengt en mocht het onvrijwillige moord zijn ook. Krankzinnigheid (eventueel een vlaag van) zou ze ook kunnen pleiten. ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dient dat enkel om in te halen? Was die motorrijder iemand aan't inhalen?
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rond Antwerpen doen ze dat dagelijks... Met duizenden tegelijk...
![]()
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er een hert oversteekt moet je daar ook niet met je motor tegenknallen. http://news.nationalpost.com/2014/06...ks-on-highway/ Uiteindelijk moet de overheid natuurlijk zien dat er geen dieren op de baan lopen en dus kunnen ze die aanklagen.
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In 'theorie' moet je over een onvoorziene hindernis (dieren in dit geval) overrijden daar u met vol op het rempedaal te gaan staan in zo een situatie het achterliggende verkeer in gevaar brengt wat wel eens garant zou kunnen staan voor een 'wreed accident' zoals Urbanus het zo mooi kon zeggen.
![]() Remmen voor dieren Link
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 25 juni 2014 om 07:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zit daar dan diepvries halal ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Zitten daar niet al die doodrijders, die gehaasten. Rustig uiterst rechts rijden zou ik zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zeker aangezien ik zoals de meeste mensen elke dag met veel smaak dode beesten opeet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dringend nood aan wegen die veilig zijn voor dieren. Mss best alle wegdekken een meter boven de grond zetten dat de beestje doorkunnen...
En derbij, dat ze dertig rijden op de snelweg...
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk zijn de eendjes zelf in de fout gegaan want het liedje leerde al dat:
Alle eendjes zwemmen in het water ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |