![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is heel simpel, het basisprincipe is: Wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is de roe. Als de joden de wil van God doen, dan krijgen ze de zegeningen, als ze de wet niet naleven, dan breekt de hel los voor ze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn nergens relatief gezien zoveel joden vermoord als in NL, maar iedereen zat in het verzet en heeft de joden geholpen als je de verhalen moet geloven. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() Dan zal nu de hel wel snel losbreken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Niet echt een aangenaam gespreksonderwerp he?
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#50 |
Europees Commissaris
|
![]() Dus enerzijds verklaar je dat Israël Europa gaat "nuken", maar anderzijds verlang je wél dat Europa sympathie heeft voor Israël en de kant kiest van Israël? Dan zouden we toch wel zot zijn, zeker! Als jouw doemvoorspelling echt waar zou zijn, zou Europa er beter aan doen om de vijand preventief te neutraliseren!
Het is maar goed dat de meesten van ons goed weten dat jij helemaal niet representatief bent voor "de Israëli's" of "de joden". Anders zou Israël geen énkele sympathisant meer hebben. |
![]() |
![]() |